درآمد ارزی

معرفی سایت PeoplePerHour و نحوه کسب درآمد از آن

وبسایت peopleperhour

ممکن است در خصوص وب سایت هایی که پیشنهادات کاری مختلفی را به فریلنسر ها و کسب و کارهای دیگر ارائه می کنند، شنیده باشید. ممکن است به عنوان صاحب یک کسب و کار ایده استخدام کارمندان از راه دور را در سر داشته باشید و یا به عنوان یک کارمند، ایده کار کردن از خانه و تنظیم ساعت های روز با توجه به علاقه و نیازتان، توجه شما را به خود جلب کرده باشد.

پلتفرم های بسیار زیادی در حوزه فریلنسینگ فعالیت می کنند. یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین این پلتفرم ها، وب سایت PeoplePerHour است. در این مقاله، ما تمام اطلاعات مورد نیاز در خصوص این پلتفرم، از جمله مقایسه این آن با دو وب سایت برتر دیگر را ارائه خواهیم کرد.

PeoplePerHour چیست؟

PeoplePerHour یک سایت مخصوص فریلنسرها است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابل اعتماد می باشد. در این وب سایت شما می توانید کارمندانی را در نزدیکی محل زندگی خود و یا حتی در مناطق دورتر استخدام کنید. امکان استخدام پیمانکاران نیز در وب سایت وجود دارد.

سایت PeoplePerHour لیستی از حوزهای کاری مختلف را ارائه می کند و شما نیز در صورتی که علاقه‌مند هستید تا از مهارت های خود در این حوزه ها درآمد داشته باشید، می توانید از طریق وبسایت PeoplePerHour اقدام کنید.

طبق ادعای این وبسایت، PeoplePerHour یکی از قدیمی ترین وب سایت های ارائه دهنده خدمات به فریلنسرها در انگلیس است. این سایت در سال 2007 میلادی تاسیس شده است و از آن زمان تا به امروز، فری لنسرها را با کسب و کارهای مختلف ارتباط داده است. از زمان تاسیس تا به امروز، چیزی بیش از 1.1 میلیون شغل بر روی این وبسایت پست شده اند که به کمک این فرصت های شغلی، افراد از 89 کشور مختلف توانسته اند در مجموع بیش از 100 میلیون دلار درآمد کسب کنند.

سایت peopleperhour

سایت PeoplePerHour چگونه کار می کند؟

کسب و کارها می توانند پروژه های خود را در این وب سایت قرار دهند و فریلنسر ها نیز برای قبول پروژه، درخواست خود را ارسال می کنند. این کار به افراد اجازه می دهد تا بهترین و مناسب ترین فریلنسر برای کار انتخاب شود. چیزی بیش از 15 عنوان در دسته بندی شغل های این وبسایت وجود دارد که عبارتند از IT، بازاریابی، SEO، ترجمه، شبکه اجتماعی، ساخت ویدیو، ادمین، طراحی، آموزش و غیره. تمامی ارتباطات در خصوص ارسال درخواست برای کار و فرایند استخدام باید از طریق خدمات ارتباطی موجود در سایت PeoplePerHour انجام شود.

پس از آنکه در این شبکه شناخته شدید و مردم از خدمات و کارتان راضی بودند، نظراتشان را در حساب کاربری شما قرار می دهند. فریلنسرها همچنین می توانند نظرات مشتریان غیر PPH خود را نیز در این حساب کاربری، لحاظ کنند.

گوگل ویس چیست؟ آموزش استفاده از گوگل ویس
بخوانید!

مزایا و معایب سایت PeoplePerHour

مزایا

  • شبکه گسترده ای از مشاغل و مشتریان بالقوه را ارائه می کند.
  • حجم بالای کار را، هم در مقیاس جهانی و هم در مقیاس محلی برای فریلنسر فراهم می کند.
  • به عنوان یک فریلنسر، شما خود می توانید نرخ خدماتتان را تعیین کنید. برای خریداران نیز نرخ استخدام فریلنسرها ثابت و مشخص است.
  • در مقایسه با کار کردن به عنوان یک فریلنسر مستقل، امنیت شغلی شما در این وب سایت بالاست؛ چرا که خریداران باید برای ثبت سفارش خود در ابتدا، مبلغی را به عنوان سپرده در حساب سایت واریز کنند.
  • صدور فاکتور کاملا اتوماتیک است.
  • به عنوان فریلنسر، شما در انتخاب ساعات کاری خود ازاد هستید.
  • شما می توانید در این وبسایت هم به عنوان خریدار و هم به عنوان فریلنسر فعالیت کنید.
  • تمام افراد در این وبسایت فریلنسرهای حرفه ای هستند و تبحر و تجربه آن ها تایید می شود.
  • این وبسایت دارای یک اپلیکیشن است که ارتباط را راحتتر می کند.
  • داشبورد مدیریت موجود در این وب سایت دارای امکان پیام رسان دو طرفه است که پیگیری پروژه ها و میزان پیشرفت آن ها را آسان می کند.
  • پست کردن شغل برای کاربران و خریداران در این وبسایت رایگان است.
  • در این وبسایت همیشه حق با مشتری است؛ حتی اگر این شرایط به ضرر فریلنسر باشد.
  • شما می توانید فایل های خود را به راحتی و با خیالی آسوده به اشتراک بگذارید.
  • سفارش دهندگان می توانند سابقه و رتبه بندی فریلنسرها را بررسی کنند و از سوی دیگر، فریلنسرها می توانند فرصت های شغلی خود را با جمع آوری امتیاز افزایش دهند.

سایت people per hour

معایب

  • تعداد زیادی فریلنسر در این وبسایت فعالیت می کنند که خود سبب افزایش رقابت می شود.
  • امنیت شغلی در این وبسایت کم است و هیچ حجم کار تضمین شده ای در آن وجود ندارد. ممکن است حجم کار شما نوسان داشته باشد و این امر چندان قابل پیش بینی نیست. (این مورد ناشی از ماهیت کار فریلنسینگ است.)
  • برخی از پروژه ها در قیمت گذاری کمتر انعطاف پذیر است و ممکن است افراد بخواهند پروژه ای را با هزینه کمتری به انجام برساند.
  • هزینه های جانبی پلتفرم بالاست.
  • مشکلات تکنیکی و مالی در این پلتفرم به شکل ضعیفی پشتیبانی می شوند.
  • حساب های هرز و غلط می توانند به راحتی در این پلتفرم نفوذ کنند.
  • از آنجایی که شرکت در آمریکا تاسیس نشده، پروفایلی بر روی Better Business Bureau ندارد. بنابراین امکان بررسی فرایند حل مشکلات پشتیبانی و رفع شکایات با کمک PPH دشوار است.

بررسی PeoplePerHour برای خریداران

امنیت برای خریداران

بهتر است خریداران و فروشندگان تمامی مکالمات خود را از طریق پلتفرم ارتباطی مخصوص این وبسایت انجام دهند تا در صورت بروز مشکل، سوابق مکالمات و لیست کاملی از پیام ها محفوظ بماند. در صورت بروز مشکل، بخش پشتیبانی تنها به اطلاعات موجود در مکالمات وب سایت استناد می کند و اطلاعات اضافه دیگری در نظر گرفته نمی شود. بنابراین استفاده از این پلتفرم ارتباطی، برای ثبت و ارائه مدارک اهمیت دارد.

در هر پروپوزال، به دنبال جزئیات قابل قبول باشید. اگر در پروپوزال های ارائه شده توسط فریلنسرها کلی گویی شده است، می توانید با مطرح کردن پرسش هایی در خصوص جزئیات اطمینان حاصل کنید. برای پروژه های طولانی مدت و یا سنگین، مطمئن شوید که فریلنسر شما می تواند زمان بندی کار را رعایت کند و برنامه ریزی شما با توانمندی فریلنسر در ارائه کار مطابقت داشته باشد.

با دقت کارهای تحویل شده را پیش از تایید پرداخت مالی، بررسی کنید. همچنین مطمئن شوید از نتیجه نهایی کاملا رضایت دارید. پرداخت ها باید از طریق PeoplePerHour صورت بگیرند. این قانونی است که فریلنسرها نیز باید آن را رعایت کنند. این بدان معناست که اگر از پلتفرم های دیگری برای پرداخت استفاده کنید و یا به صورت مستقیم وجه را کارت به کارت کنید، خطر کلاهبرداری های اینترنتی در کمین تان خواهد بود. پرداخت از طریق PeoplePerHour می تواند از شما در این راستا محافظت کند.

اگر تمایل به کنسل کردن یک سفارش دارید و یا سفارشی هیچ گاه انجام نشود، می توانید برای بازپس گیری وجه خود اقدام کنید. سایت PeoplePerHour توضیحات شما و توضیحات فریلنسر را بررسی می کند و بر اساس این شواهد، در خصوص بازپرداخت تصمیم گیری می کند.

سایت peopleperhour

چگونه یک فریلنسر ایده آل را انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین مراحل برای انتخاب بهترین فریلنسر، بررسی نظراتی است که سایر مشتریان برای وی نوشته اند. به ویژه شکایاتی در خصوص تاخیر، سرقت ادبی و یا عدم صداقت که اخیرا برای فریلنسر ثبت شده‌اند، باید موشکافانه بررسی شود. شما باید هویت فریلنسر را با کمک شبکه های اجتماعی بررسی کنید تا از خطر افتادن در تله افرادی با هویت های دروغین در امان باشید.

بررسی پروفایل کاربران همچنین راه حل بسیار خوبی برای بررسی حوزه فعالیت فریلنسرها است. در این مرحله شما می توانید مطمئن شوید که آیا فریلنسر انتخابی شما می توانید نیازهای شما در حوزه تخصصی خاص را برآورده کند یا خیر.

اسکایپ (Skype) چیست؟ 7 قابلیت نرم افزار اسکایپ
بخوانید!

آیا فعالیت PeoplePerHour قانونی است؟

وب سایت PeoplePerHour یک گزینه قانونی برای فعالیت حرفه ای فریلنسرها و خریداران است و یک دهه از فعالیت آن در این حوزه می گذرد. تمامی پرداخت ها، چه برای سفارش دهنده و چه برای فریلنسر، به موقع انجام می شود؛ چرا که رویکرد این مجموعه سپرده کردن بخشی از هزینه به هنگام سفارش می باشد.

وب سایت peopleperhour

مقایسه PeoplePerHour با وب سایت های Freelancer و Upwork

وب سایت PeoplePerHour در مقایسه با سایر سایت های فریلنسری مانند Upwork و Freelancer.com عملکرد مشابهی دارد. یکی از موارد نگران کننده در مورد وب سایت Freelancer.com این است هر کسی، بدون نیاز به دریافت تایید یا احراز هویت، می تواند در آن عضو شود. بنابراین، مشخص کردن کیفیت و میزان تجربه فریلنسرها در این وبسایت بسیار دشوار است.

یکی از مواردی که وب سایت PeoplePerHour را در مقایسه با سایر پلتفرم‌های موجود متمایز می کند، ایجاد امکان استخدام فریلنسرها در موقعیت های جغرافیایی مشابه با خریداران و سفارش دهندگان است. در این وبسایت شما می توانید فریلنسری هایی را در موقعیت جغرافیایی خود استخدام کنید و بدین ترتیب، در صورت رضایت از عملکرد، موقعیت برای همکاری های بلند مدت فراهم می شود. بدین ترتیب، فریلنسرها می توانند در طولانی مدت، فرصت های شغلی بهتری را در محل زندگی خود کسب کنند.

در مقایسه با Upwork، مشاغلی که وب سایت PeoplePerHour پیشنهاد می دهد درآمد بالاتری دارد. البته این امر در خصوص تمامی مشاغل ثبت شده در این وبسایت صدق نمی کند. دسته بندی مشاغل در وب سایت Upwork محدود تر است و نرخ خدمات ارائه شده در این وبسایت، در مقایسه با PeoplePerHour، گران تر می باشد؛ با این حال، وب سایت Upwork در نظرسنجی ها و بررسی های انجام شده، رتبه بالاتری را نسبت به PeoplePerHour کسب کرده است.

PeoplePerHour برای فریلنسرها و ارائه دهندگان خدمات

شروع کار با PeoplePerHour چگونه است؟

اگر می خواهید به عنوان فریلنسر در PeoplePerHour عضو شوید، باید ابتدا احراز هویت شوید. این پروسه با ارسال یک درخواست آغاز می شود. زمانی که درخواست شما قبول شد، میتوانید حساب کاربری خود را در وب سایت PeoplePerHour ایجاد کنید. در این حساب کاربری می توانید در خصوص تجربیات، عنوان شغلی و حداکثر 10 مهارت شغلی (با توجه به کلمات کلیدی مندرج در سایت)، نمونه کارها و نرخ دلخواه برای کار در هر ساعت را ذکر کنید.

البته فرایند احراز هویت در این وب‌سایت برای ایرانیان چندان ساده نیست. بنابراین، پیشنهاد میکنیم که در صورت نیاز از طریق جک‌بلک نسبت به ساخت اکانت PeoplePerHour اقدام کنید.

در ادامه، شما می توانید پروژه هایی که با مهارت ها و سطح تجربه شما همخوانی دارند را جستجو کنید. PeoplePerHour این کار را به صورت اتوماتیک انجام می دهد؛ اما شما هم می توانید با جستجو در خصوص این موارد، سرعت پیدا کردن پروژه ها را افزایش دهید. شما همچنین می توانید در تنظیمات سایت قید کنید که در صورت ایجاد پروژه های جدید، شما را باخبر کند.

سایت فریلنسری peopleperhour

زمانی که پروژه مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید برای انجام آن درخواستی را ارسال کنید. این درخواست نوعی پروپوزال است که باید در آن توضیح دهید چرا برای این پروژه مناسب هستید و چرا مسئول پروژه باید شما را انتخاب کند. شما می توانید پیشنهادات کلی را در خصوص خدمات خود ارائه کنید. از این طریق، کسب و کارها می توانند به هنگام جستجو برای فریلنسرهای احتمالی، شما را پیدا کنند.

سایت G2G چیست؟ آموزش خرید و فروش در سایت G2G
بخوانید!

کسب درآمد در PeoplePerHour چگونه است؟

پس از آنکه بر سر یک نرخ برای انجام پروژه به توافق رسیدید، مشتری بخشی از هزینه را در حساب سپرده می کند تا امنیت مالی پروژه، هم برای فریلنسر و هم برای مشتری تضمین شود. صدور فاکتور به صورت اتوماتیک از طریق PeoplePerHour انجام می شود و پس از آنکه مشتری اجازه پرداخت را صادر کرد، هزینه به حساب PPH شما واریز می شود.

توصیه می شود حداکثر ظرف 60 روز پول را از حساب PPH خود بردارید؛ چرا که بیش از این بازه زمانی، ممکن است هزینه اضافی 6 پوند از حسابتان کسر شود. انتقال پول از حساب PPH به حساب بانکی دو الی سه روز کاری زمان می برد.

شما می توانید هزینه کار خود را به پوند انگلیس، دلار آمریکا و یا یورو دریافت کنید. هزینه تبدیل ارز چیزی در حدود 2.5 درصد است.

لازم به ذکر است که می‌توانید از طریق کردیت کارت، حساب پی پال یا پایونیر نسبت به دریافت درآمد خود اقدام کنید. در صورت نیاز می‌توانید از طریق جک‌بلک نسبت به افتتاح حساب پی پال وریفای شده اقدام کنید.

(در غیر این صورت می‌توانید خود به کمک خرید real address، شماره مجازی گوگل ویس و ویزا کارت برای وریفای پی پال اقدام کنید. البته این کار پیشنهاد نمی‌شود؛ چراکه کارشناسان ما می‌توانند به قیمتی مناسب‌تر و صد البته روش بهتری نسبت به وریفای حساب پی پال شما اقدام کنند.)

هزینه ها در وب سایت PeoplePerHour

هزینه خدمات با نرخ 20 درصد به ازای هر پروژه کمتر از 250 پوند (حدود 350 دلار) برای فریلنسرها در نظر گرفته می شود. هرچه میزان فروش در این وبسایت بیشتر شود، نرخ هزینه ها کاهش می یابد. به عنوان مثال، هزینه خدمات پروژه هایی با بازه قیمتی 250 تا 5000 پوند با نرخ 7.5 محاسبه می شود. این در حالی است که برای پروژه هایی با ارزش بیش از 5000 پوند این نرخ به 3.5 درصد کاهش می یابد.

 با این حال، اگر شما به طور همزمان دو پروژه 200 پوندی را برای دو کاربر مختلف انجام دهید، PeoplePerHour بیست درصد از درآمد هر پروژه را به عنوان خدمات برداشت می کند. همچنین برای هر فاکتور هزینه ثابت 2.5 پوند در نظر گرفته می شود.

فریلنسرها می توانند در ماه 15 پروپوزال رایگان را برای دریافت پروژه های مختلف ثبت کنند. به ازای 15 الی 20 پروپوزال وب سایت هزینه 5.95 پوند، به ازای 20 الی 25 پروپوزال هزینه 8.95 پوند، به ازای 25 الی 40 پروپوزال هزینه 14.95 پوند و به ازای 40 الی 65 پروپوزال هزینه 19.95 پوند در نظر گرفته می شود. هزینه های فوق از حساب فریلنسر کم می شود.

با توجه به روش های پرداخت، ممکن است تبدیل پول و کارهای بانکی نیز هزینه هایی را در بر داشته باشد. شما می توانید این هزینه ها را در فاکتور پیشنهادی خود برای صاحبان پروژه لحاظ کنید اما ممکن است خریداران نسبت به این اقدام بازخورد خوبی نداشته باشند.

وبسایت peopleperhour

امنیت برای ارائه دهندگان خدمات

در خصوص پروژه هایی که آسان به نظر می رسند و پول بسیار خوبی برایشان پیشنهاد می شود، محتاط باشید. چنین شرایطی بسیار ایده آل هستند و احتمال کلاهبرداری در چنین مواردی بسیار بالاست. این امر به ویژه برای مواردی که سفارش دهنده برایتان آشنا نیست، باید مورد توجه قرار بگیرد.

کاربرانی که از شما نمونه های رایگان می خواهند و یا شما را به انجام نمونه کارهای مجانی تشویق می کنند، دوری کنید. چرا که این افراد غالبا درصدد انجام کار خود بدون پرداخت هزینه آن هستند. اگر حساب کاربری شما و اطلاعات موجود در آن برای مشتریان کافی نیست و می خواهید با انجام یک نمونه کار نظر آن ها را جلب کنید، حتما کیفیت کار را پایین بیاورید یا آن را با کمک واترمارک علامت گذاری کنید. تمامی این مکاتبات را از طریق pph و وبسایت PeoplePerHour انجام دهید.

پیش از شروع کار، مطمئن شوید که بیعانه توسط سفارش دهنده پرداخت شده است.

دیسکورد (Discord) چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

اطلاعات شخصی خود را با دیگران به اشتراک نگذارید. این امر به ویژه قبل از قبول شدن رسمی پروپوزال اهمیت دارد. اطلاعات شخصی شامل اطلاعات بانکی، آدرس و فرم های هویتی است. حساب هایی که احتمال می دهید کاربرانشان کلاهبردار هستند را گزارش کنید.

اگر مشتری از کارتان ناراضی است، دو نسخه رایگان اصلاح شده را می توانید پیشنهاد دهید تا موقعیت را حل کنید. در صورت عدم پذیرش مشتری و عدم تمایل وی به پرداخت دستمزد می توانید موقعیت را به PeoplePerHour گزارش کنید.

وبسایت peopleperhour

آیا استفاده از PeoplePerHour ارزشش را دارد؟

در نهایت، تمام وب سایت های فریلنسینگ فعال در این حوزه، مزایا و معایب خاص خود را دارند و از بسیاری از جنبه ها به هم شبیه هستند. به عنوان مثال، هیچ کدام از وب سایت های موجود از خطر نفوذ کلاهبرداران مصون نیستند. وب سایت Upwork ممکن است کلاهبرداران بیشتری را به خود جذب کند، چرا که بسیار مشهور است. سایر وب سایت های فعال در این حوزه نیز حتی با وجود کنترل ها و مراقبت های شدید،  گاها با کلاهبرداری و همچنین فریلنسرهای غیر صادق و کلاهبردار دست و پنجه نرم می کنند.

تمام وب سایت های فریلنسینگ هزینه خدمات دارند و این نرخ ممکن است برای هر وب سایتی متفاوت باشد. بر این اساس، هزینه ای که شما حاضر هستید برای پروژه خود صرف کنید و رویکردتان برای به انجام رساندن این کار، می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کند.

تا زمانی که مشتریان و فریلنسرها به دقت انتخاب شوند و مراحل ایمنی توصیه شده به طور دقیق  دنبال شوند، سایت PeoplePerHour گزینه قابل اعتمادی برای برقراری ارتباط میان کسب و کارها و افراد با استعداد و توانمند در حوزه های مختلف است.

10 دیدگاه در “معرفی سایت PeoplePerHour و نحوه کسب درآمد از آن

  1. عزیز خدادادی گفت:

    من به اینگونه شغل ها علاقمند هستم و اگر برایم جواب بدهد با جدیت ادامه میدهم.

  2. سهیل صادقی گفت:

    سلام
    در ابتدا بابت راهنمایی ها و اطلاعاتی که در این زمینه شغلی بما دادید کمال تشکر را دارم….
    در ادامه سوالی که ذهن من را درگیر کرده است اینست که آیا راهی وجود دارد که مبالغ حق الزحمت خود را زودتر از دو تا سه روز در حساب بانکی خود دریافت کنیم؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به قوانین peopleperhour داره. اما به طور کلی سایت‌های فریلنسری بعد از تایید انجام پروژه توسط کارفرما اجازه برداشت رو میدن. و بازه‌ای مشخص برای تسویه حساب دارند.

  3. حکیم گفت:

    دوست دارم وارد این معامله ارز بشم ولی بلد نیستم
    اگه میشه راهنمای کنید

  4. سامان گفت:

    سلام آیا سایت فریلنسری وجود دارد که پرداختهای خودرا از طریق ارز دیجیتال مدیریت کند؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر نه متاسفانه

  5. صاد گفت:

    سلام می خواستم ببینم در ایران میشه پول خودمان را از این سایت دریافت کنیم؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق حساب پی پال و پایونیر بله

  6. یونس گفت:

    سلام اگه با ای پی ایران اکانت بسازیم یا وارد سایت بشیم اکانتمون بسته میشه؟ اگه آره راه حل چیست؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باتوجه به تحریم‌ها بله. نیاز به ایپی ثابت خارجی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نوزده =