حساب ارزی

نصب و دانلود برنامه Paypal برای اندروید و iOS

برنامه paypal

نسخه جدید برنامه پی پال به شما کمک می کند تا تمامی تراکنش های مالی خود را به راحتی انجام دهید. پی پال یک پلتفرم امن و قابل اعتماد است که امکان دریافت و ارسال پول و همچنین انجام خریدهای آنلاین و حضوری را فراهم کرده است. حالا با نسخه جدید برنامه پی پل دیگر مجبور نیستید برای خرید های آنلاین یا حضوری، اطلاعات بانکی خود را با فروشندگان به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه پی پال برای iOS

دانلود برنامه پی پال برای اندروید

برای نرم افزار پی پال آماده شوید

به میلیون‌ها نفری بپیوندید که به PayPal برای ارسال، هزینه و مدیریت تراکنش‌های خود بدون اشتراک‌گذاری اطلاعات مالی اعتماد دارند.

برنامه PayPal به شما امکان می دهد به صورت آنلاین و حضوری خرید کنید، پول بفرستید و دریافت کنید و برای یک هدف خوب پول جمع آوری یا کمک مالی کنید.

ارسال و دریافت پول با برنامه paypal

برنامه پی پال راهی ساده و مطمئن برای دریافت و ارسال سریع پول برای دوستان و اعضای خانواده تان است. با کمک این پلتفرم می توانید سریع و بدون دردسر وجه مورد نظر خود را انتقال دهید. شما همچنین می توانید پیام های متنوع، شامل اموجی و شکلک های مختلف را نیز در توضیح نقل و انتقال پول برای گیرنده ارسال کنید.

کارمزد پی پال: بررسی ۳ روش محاسبه کارمزد Paypal
بخوانید!

تراکنش ها در نرم افزار پی پال امنیت بالایی دارند؛ چرا که تمامی آنها با پیشرفته ترین فناوری های رمزگذاری ایمن می شوند.

دانلود برنامه paypal برای اندروید

انتقال پول در سطح بین المللی

با استفاده برنامه پی پال می توانید به بیش از 130 کشور دنیا انتقال وجه داشته باشید. این قاعده حتی برای دریافت‌کنندگان مبالغ (که حساب پی پال) ندارند نیز صادق است.

 دانلود پی پال فارسی

امروز بخرید، بعد حساب کنید

با نصب پی پال می توانید هزینه خرید های خود را در قسط های مختلف پرداخت کنید. همچنین در این پلتفرم مدیریت تراکنش ها و موعد قسط‌ها به راحتی امکان پذیر است. بدین ترتیب دیگر نگران دیرکرد پرداخت ها و جریمه های مرتبط نخواهید بود. (البته امکان پرداخت های قسطی تنها برای ساکنان برخی از کشورها، مانند انگلستان، فعال است.)

پرداخت حضوری با برنامه پی پال

در صورت نصب برنامه paypal در گوشی همراهتان، تنها با اسکن یک کد QR بدون نیاز به کارت ها یا اسکناس‌های فیزیکی می توانید مستقیما از حساب پی پال خود خرید انجام دهید.

به هر شکلی که می خواهید پرداخت داشته باشید!

با اضافه کردن کارت های اعتباری و دبیت، و اتصال حساب های بانکی به اکانت پی پال، انعطاف بیشتری در روش های پرداخت خواهید داشت. شما همچنین می توانید امتیاز های بیشتری جمع آوری کرده و از مزایایی مانند تخفیف ها و هدایا نیز بهره مند شوید.

دانلود پی پال بیزینس

دریافت نوتیفیکشن‌های فوری

فارغ از اینکه از چه فروشگاهی خرید می کنید، برنامه پی پال همیشه آماده است تا تجربه خرید آسان، سریع و امن را برایتان فراهم کند. با پی پال در عرض چند ثانیه می توانید در وب سایت ها و فروشگاه های مختلف پرداخت داشته باشید. پی پال با استفاده از فناوری های پیشرفته امنیتی، تراکنش های شما را در برابر کلاهبرداری ها محافظت می کند.

اعلان تراکنش ها خیلی سریع بر روی گوشی همراه و ایمیل شما ارسال می شوند تا بتوانید مدیریت و نظارت بهتری بر روی تک تک تراکنش ها داشته باشید.

اسکریل یا پی پال؟ ۱۱ تفاوت پی پال و اسکریل که باید بدانید!
بخوانید!

صورتحساب های خود را در یک مکان نگه دارید

با کمک برنامه پی پال شما همچنین می توانید تمامی حق اشتراک ها و صورت حساب ها را از یک مکان واحد مدیریت و سازماندهی کنید.

کمک های خیریه

از طریق برنامه پی پال می توانید در برنامه های خیریه مختلفی شرکت کنید؛ و برای خود، دوستان یا خیریه های مختلف، کمک مالی جمع آوری کنید.

دانلود برنامه پی پال

آیا برنامه پی پال در ایران فیلتر است؟

خیر نرم افزار پی پال در ایران فیلتر نیست؛ با اینحال شما قادر نیستید که (باتوجه به تحریم‌ها) مستقیما از ایران تراکنشی تکمیل کنید. برای بهره‌مندی از خدمات این حساب نیازمند VPS و وریفای حساب پی پال خواهید بود.

ویژگی های برنامه پیپال:

  • جا به جایی ساده پول
  • امکان درخواست پول
  • دریافت نوتیفیکیشن تراکنش
  • امنیت بالا
  • کیف پول اینترنتی
  • کاربردی در بسیاری از کشورهای دنیا
  • کارمزد بسیار پایین در انتقال وجوه بالا
  • مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها

لازم به ذکر است که نیازی به دانلود پی پال بیزینس به طور جداگانه نیست؛ چراکه با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هم برای حساب پی پال پرسونال و هم بیزینس از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =