درآمد ارزی

معرفی کامل صرافی Liquid

صرافی liquid

مبادله رمز ارزها به یکی از بخش های جدا نشدنی زندگی هر تریدری در صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. شما نمی توانید بدون استفاده از خدمات صرافی ها، اقدام به معامله یا مبادله ارزهای دیجیتال کنید. این امر عملا غیر ممکن است.

 با این حال، شما دو انتخاب دارید: صرافی های متمرکز و صرافی های غیر متمرکز. به همین دلیل است که انتخاب دقیق یک صرافی برای اجرای فرایند معامله، اهمیت زیادی دارد. علاوه بر آن، اگر شما می خواهید از دارایی های دیجیتال خود برای معامله در دنیای واقعی استفاده کنید، باز هم مجبور خواهید بود که از پلتفرم معاملاتی یک صرافی کمک بگیرید. این مقاله به معرفی صرافی Liquid و امکانات آن اختصاص دارد.

معرفی صرافی Liquid

این مقاله صرافی Liquid و تمام امکانات آن را به صورت کامل بررسی می کند. علاوه بر معرفی ویژگی های این صرافی، ما تلاش می کنیم تا در ادامه این مقاله، نحوه اجرای یک تجارت یا معامله یکپارچه در این صرافی را نیز توضیح دهیم.

همچنین بخش هایی از این مقاله، به بررسی ویژگی های صرافی Liquid، انواع معاملات و تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در این پلتفرم اختصاص دارد. مهم تر از همه، در این مقاله نحوه استفاده از خدمات صرافی Liquid در زندگی روزانه معامله گران به بحث گذاشته خواهد شد.

معرفی اجمالی صرافی Liquid

وب سایت www.liquid.com
قابل دسترسی در گوشی های همراه بله
تعداد توکن ها /کوین‌های پشتیبانی شده 100+
تعداد جفت‌های معاملاتی پشتیبانی شده 174+
توکن بومی/اصلی  LIQUID
ارزهای فیات تحت حمایت  USD, JPY, EUR, SGD, HKD, and AUD
CEO مایک کیاموری
دفتر مرکزی  ژاپن
صاحب کمپانی  Quoine

تاریخچه صرافی Liquid

Liquid یک صرافی رمز ارز غیر متمرکز است. در میان محبوب ترین صرافی های رمز ارز آسیایی، Liquid به عنوان یک گزینه پرطرفدار شناخته می شود. علاوه بر آن، صرافی Liquid همچنین یکی از پلتفرم های معاملاتی پیچیده در جهان است که از رمز ارزهای بسیار مختلفی حمایت می کند.

در ژانویه سال 2014 میلادی، صرافی Liquid خدمات Peer-to-Peer (p2p) خود در ارتباط با ارزهای رمزنگاری شده را آغاز کرد. این صرافی سابقه نه سال فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را داراست و به واسطه ارائه خدمات روزانه و با کیفیت در خصوص معامله ارزهای دیجیتال شناخته می شود.

دفتر مرکزی این صرافی در سنگاپور واقع است. صرافی Liquid تنها پلتفرم معاملاتی رمز ارز است که توسط سازمان نظارت مالی ژاپن FSA حسابرسی و تایید شده است. Liquid چارچوبی آسان و کاربردی را برای معاملات فراهم کرده است و این ویژگی سبب بالا رفتن امتیاز Liquid و محبوبیت آن در میان معامله گران شده است.

به عنوان بخشی از خدمات خود، صرافی Liquid جفت های معاملاتی متنوعی را ارائه می کند. علاوه بر آن، اپلیکیشن موبایل صرافی Liquid که تحت عنوان Liquid Pro App به بازار عرضه شده است، امکان دسترسی آسان معامله گران به بازارهای معاملاتی جهان را فراهم می کند.

این ویژگی بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا شرایط بازار و همچنین سرمایه گذاری های مختلف خود در حوزه های متنوع را بررسی کنند. این اپلیکیشن طراحی مناسبی دارد و استفاده از آن برای کاربران بسیار آسان می باشد.

 با استفاده از این اپلیکیشن، شما می توانید به صورت مستقیم تعداد بسیار زیادی ارز دیجیتال را بدون نیاز به کامپیوتر یا لپ تاپ، معامله کنید. در نتیجه، این اپلیکیشن موبایل به عنوان یکی از بهترین ویژگی های Liquid شناخته می شود.

مطالعه کنید: صرافی coinex

ویژگی ها و عملکردهای کلیدی صرافی Liquid

نقدینگی

تامین و نگهداری از نقدینگی پایدار در کل بازار ارزهای دیجیتال، اولویت اول صرافی Liquid است. به همین دلیل است که صاحبان این صرافی نام آن را Liquid  (مرتبط با Liquidity  به معنای نقدینگی) قرار داده اند. بر اساس بررسی های انجام شده، این صرافی می تواند در زمینه تامین نقدینگی، انتخاب ایده آلی هم برای افراد مبتدی و هم برای معامله گران حرفه ای باشد.

جدا از ارائه طیف گسترده ای از نقدینگی، صرافی Liquid همچنین یک کتاب جهانی دارد که در آن جفت های معاملاتی بیشتر را با یکدیگر مرتبط و تراز می کند. این کار به کاربران کمک می کند تا ضمن کسب دانش کافی، بتوانند تجربه ایده آلی نیز از تامین نقدینگی دفترچه های ثبت سفارش خود داشته باشند.

صرافی Liquid از بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) ، بیت کوین کش (BCH) و چند رمز ارز پایه دیگر نیز پشتیبانی می کند. همچنین یکی از اهداف بلند مدت این صرافی، یکپارچه کردن کتاب جهانی خود با سایر صرافی های ارز های دیجیتال در سطح جهان است. در صورت به وجود آمدن چنین شرایطی، Liquid می تواند موضعی استراتژیک در خصوص تامین نقدینگی بازار جهانی کسب کند.

معاملات مارجینی کریپتو

تمام معامله گران امکان انجام معاملات حاشیه ای در صرافی Liquid را دارند. بر این اساس، معامله گران این شانس را پیدا می کنند که در بازارهای بی ثبات، معامله های امن تری را به انجام برسانند. برای کمک به معامله گران، صرافی Liquid سود معاملات حاشیه ای را با اهرم 25 برابر محاسبه می کند.

علاوه بر آن، مشتریان صرافی Liquid می توانند در کنار خدمات معاملات حاشیه ای، انواع رمز ارزها و دارایی های دیجیتال خود را قرض دهند. بدین ترتیب، شما می توانید با قرض دادن دارایی های دیجیتال خود به سایر معامله گران حاشیه ای، سود کسب کنید. در اصل این ویژگی می تواند برای افرادی که صرفا اندوخته زیادی دارند ولی در معاملات شرکت نمی کنند، فرصت ایده الی برای کسب سود بیشتر باشد.

مطالعه کنید: صرافی FTX

تجربه کاربران در صرافی Liquid

استفاده از خدمات و ویژگی های موجود در پلتفرم بسیاری از صرافی ها می تواند بسیار سخت و پیچیده باشد. به همین دلیل است که رابط کاربری ساده و تجربه کاربری جذاب در Liquid یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود. پلتفرم معاملاتی این صرافی امکانات زیادی را هم برای کاربران مبتدی و هم کاربران پیشرفته فراهم کرده است. علاوه بر آن، گرافیک خوب و رابط کاربری جذاب صرافی Liquid روزانه و به طور گسترده، کاربران بیشتری را به این پلتفرم جذب می کند.

ارز های پشتیبانی شده در صرافی Liquid

Bitcoin (BTC) Bitcoin Cash (BCH) Elrond Gold (EGLD) Matic Network (MATIC)
Ripple (XRP) Chiliz (CHZ) Enjin (ENJ) NEM
Ethereum (ETH) Compound (COMP) Ethereum Classic (ETC) Chainlink (LINK)
Litecoin (LTC) Dash (DASH) Fantom (FTM) Qtum
Stellar Lumens Dogecoin (DOGE) FTX Token (FTT) Electroneum
NEO Polkadot (DOT) Holo (HOT) Fusion

نکته مهم: پیش از سرمایه گذاری پولی که به زحمت کسب کرده اید و آغاز معاملات در بازار ارزهای دیجیتال با کمک صرافی Liquid، مطمئن شوید که جنبه های مختلف این تصمیم را به خوبی بررسی کرده اید و مطالعات کافی در این زمینه دارید. تمام ارزهای دیجیتال را نمی توان به صورت جفت معامله کرد و سرمایه گذاری بر روی برخی از این ارزها، ریسک بالایی دارد.

سپرده‌گذاری، برداشت، کارمزد های معاملاتی صرافی Liquid

صرافی Liquid برای جمع آوری سپرده ها، اجرای دستورات برداشت و محاسبه کارمزد های معاملاتی، تکنیک ها و رویکرد های خاص خود را دارد. با این حال، مانند سایر صرافی های فعال در این حوزه، Liquid نیز نرخ ثابتی از کارمزد ها را بر اساس برداشت یا انجام معاملات، دریافت می کند.

به ازای برداشت بیت کوین، Liquid کارمزد 0.0007BTC  را دریافت می کند. این کارمزد ها با نرخ متوسط صنعت معاملات ارزهای دیجیتال (یعنی متوسط آنچه که تمام صرافی ها در بازار کسب می کنند) مطابقت دارد. نرخ متوسط 0.0006 btc است.

روش‌های پرداخت مورد تایید صرافی Liquid

سپرده گذاری در صرافی Liquid با کمک کارت های اعتباری امکان پذیر است. با این حال روش های دیگری نیز برای پرداخت و سپرده گذاری در این صرافی وجود دارند. شما می توانید با کمک انتقال بانکی (خارجی) نیز در این صرافی سپرده گذاری انجام دهید.

 Liquid اولین صرافی رمز ارزی است که از طریق آدرس های FIO نیز سپرده گذاری را انجام می دهد. با استفاده از این آدرس ها، کیف پول شما به دیگران اجازه دسترسی و مشاهده آدرس های عمومی مبتنی بر بلاک چین را نمی دهد.

صرافی Liquid به صورت 24 ساعته و در تمام طول 7 روز هفته فعال است و کاربران می توانند برای دریافت کمک یا پشتیبانی، به این صرافی دسترسی داشته باشند. این ویژگی بسیار مورد توجه کاربران Liquid قرار گرفته است، چرا که افراد در هر زمان روز می توانند به راحتی و با خیالی آسوده معاملات خود را انجام دهند و در صورت بروز مشکل، به راحتی به پشتیبانی صرافی دسترسی پیدا کنند.

صرافی کوکوین (Kucoin) چیست؟ ویژگی‌ها و آموزش کار با آن
بخوانید!

مزایا و معایب صرافی Liquid

مزایا

  • فرایند وریفای حساب کاربری در این صرافی آسان است.
  • دارای رابط کاربری روان و جذاب
  • دارای گزینه های پرداخت زیاد و متنوع
  • عدم وجود محدودیت در برداشت ها
  • پشتیبانی صرافی Liquid از ارزهای فیات

معایب

  • خدمات پشتیبانی از مشتریان، گاهی ناامید کننده و نامناسب است.

 

در صورت تمایل برای آغاز فعالیت در صرافی Liquid، بهتر است که به صورت ایمن وریفای کنید. در صورت تمایل برای وریفای صرافی Liquid مجموعه جک‌بلک در خدمت شماست.

 سوالات متداول

صرافی Liquid چیست؟

Liquid یک صرافی ارزهای دیجیتال است که در کشور ژاپن مستقر می باشد. این صرافی شکل های متنوعی از معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. این صرافی همچنین دارای ابزارهای معاملاتی پیچیده است که به کمک آن ها کاربران می توانند معاملات عادی و معاملات حاشیه ای پرسودی را انجام دهند. در واقع، صرافی Liquid دارای رتبه بندی بسیار خوبی در میان سایر صرافی های رمز ارز است. علاوه بر آن، شما می توانید با کمک صرافی Liquid معاملات خارج از بازار را نیز انجام دهید.

آیا Liquid برای تجارت امن است؟

اگر به دنبال یک صرافی امن و قابل اعتماد برای انجام معاملات هستید، می‌توان گقت که Liquid یکی از بهترین مکان‌هاست. به طور کل پیش از اعتماد به هر صرافی، از جمله Liquid، بهتر است خود شما نیز تحقیقات لازم را انجام دهید و نقد ها و بررسی های مربوط به صرافی را با دقت مطالعه کنید.

به عنوان یک ایرانی برای تجارت امن است؟ بله؛ استفاده از ایپی ثابت و وریفای با مدارک معتبر و باکیفیت فراموش نشود.

آیا Liquid بهتر از بایننس است؟

بایننس از Liquid پیشروتر است. در زمینه ارائه خدمات از جمله کارمزدها، کیفیت، پشتیبانی از مشتری و نظرات مثبت کاربران، صرافی باینانس رتبه بهتری را در مقایسه با Liquid داراست. هر دو این صرافی ها در زمینه انجام معاملات رمز ارزها فعالیت می کنند. تحقیقات ما نیز ثابت کرده است که بیشتر کاربران، به استفاده از خدمات باینانس تمایل بیشتری نشان می دهند.

در صورت نیاز برای افتتاح حساب بایننس کلیک کنید.

نتیجه‌گیری

بر اساس تحقیقات و بررسی های انجام شده، صرافی Liquid می تواند انتخاب ایده آلی برای تریدرهای مبتدی و یا حرفه‌ای باشد. این صرافی شهرت بسیار خوبی دارد و از رتبه بندی جهانی مناسبی نیز برخوردار است. این صرافی ویژگی ها و خدماتی ارائه می دهد که فرایند خرید و یا فروش دارایی های دیجیتال را برای کاربران آسان، سریع و جذاب می کند. علاوه بر آن، در این صرافی معامله‌گران تازه‌کار درست به اندازه معامله‌گران با تجربه شانس انجام معامله های موفق را دارا هستند.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 19 =