گیمینگ, درآمد ارزی

سایت G2G چیست؟ آموزش خرید و فروش در سایت G2G

آموزش g2g

سایت G2G چیست؟

شاید این امر در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما در دنیای امروز و به لطف پیشرفت تکنولوژی و تغییر ماهیت بازارهای بین المللی، شما می توانید حتی با بازی کردن، کسب درآمد کنید! سایت g2g (مخفف Game to Gamer) یک محیط امن با ماهیت Marketplace است که از سال 2013  میلادی آغاز به کار کرده است. ایده اولیه ساخت این وب سایت، ایجاد فضایی امن و ایده آل برای گیمرها بود که بتوانند در آن با سایر دوستان خود و یا گیمرهای دنیا تبادل اطلاعات و اکانت را انجام دهند.

این فضا توانست با ارائه خدمات مناسب و کاربردی به سرعت توجه گیمر ها را به خود جلب کند. برخی از مهم ترین ویژگی های سایت g2g عبارتند از:

  • نبود محدودیت سنی و بازی ها برای اعضای این سایت
  • امکان تبادل اطلاعات، به اشتراک گذاری اکانت و ایجاد ارتباط مجازی میان گیمرها
  • ارائه خدمات سریع، کارآمد و در دسترس به مشتریان

خدمات سایت G2G

در این وب سایت شما می توانید از خدمات متنوعی، بهره مند شوید. این خدمات عبارتند از:

  • تبادل طلاهای بازی (Golds)
  • خرید و فروش ارزهای مجازی و یا سایر خدماتی که به تقویت عملکرد بازیکنان در بازیها منجر می شود
  • تبادل اکانت
  • تبادل آیتم های موجود در بازی های مختلف

قیمت گذاری هر کدام از خدمات ارائه شده در بالا، با توجه به نوع بازی و میزان عرضه و تقاضا تغییر می کند. شما در این وب سایت می توانید با ایجاد یک حساب کاربری به خرید و فروش ارزها و آیتم های بازی ها بپردازید و با سایر گیمرهای این پلتفرم اطلاعات و دارایی های مختلف را تبادل کنید. برای این کار، شما می توانید از کردیت کارت‌های بین المللی (مانند مستر کارت و یا ویزا کارت) و یا یک حساب پی پال استفاده کنید.

با متصل کردن اطلاعات بانکی خود به حساب کاربریتان در سایت g2g، شما می توانید درآمد خود را به حساب بانکی اصلیتان منتقل کنید. همچنین امکان کسب درآمد در قالب ارز های دیجیتال با کمک این وب سایت وجود دارد.

بازی ها منبع درآمد ثابت و قابل توجهی برای بسیاری از گیمرها در سراسر دنیا هستند. سایت G2G می تواند پلتفرمی امن و کارآمد، به ویژه برای افراد تازه کار، برای کسب تجربه و درآمد از بازی های مختلف باشد. کار با این پلتفرم بسیار آسان است و اطلاعات آموزشی و همچنین خدمات پشتیبانی این وب سایت، محیطی امن و ایده آلی را برایتان فراهم می کند.

جایگاه سایت G2G در دنیای گیمرها

موسس سایت مذکور با تاسیس این وب سایت آرزوی تبدیل شدن به یک وزنه مهم در دنیای گیم را داشت. می توان بیان نمود که این پلتفرم هم اکنون به هدف مذکور دست یافته است. در سایت g2g شما این امکان را دارید که از 22 ارز گوناگون و 200 روش پرداخت برای نقد نمودن دارایی های خود بهره ببرید. باید بیان نمود که ایرانی ها نیز روش های خاصی برای نقد نمودن دارایی های خود دارند.

شما می توانید اطلاعات مدنظر خود را از طریق صفحه فیسبوک یا کانال یوتیوب سایت g2g که در حال رشد می باشند، به دست بیاورید.

آموزش ثبت سفارش در سایت g2g در شش مرحله

۱- برای انجام خرید در سایت g2g، ابتدا بازی مورد نظر خود را در وبسایت پیدا کنید. برای این کار شما می توانید از نوار جستجوی وب سایت کمک بگیرید و یا به لیست بازی های انتخابی خود سایت، دسته بندی های ارائه شده بر اساس نوع محصول و یا بهترین بازی های موجود در وب سایت مراجعه کنید.

سایت g2g

۲- در صفحه مربوط به هر محصول:

الف) ابتدا نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید (طلا، آیتم ها یا درجه بندی قدرت حساب های کاربری)

ب) سرور و یک گروه یا دسته بندی دلخواه را انتخاب کنید. شما می توانید در این مرحله سرعت و دقت جستجوی خود را با توجه به فیلترهای پیشرفته مشخص کنید و یا نتایج جستجو را با توجه به جزئیات آنها دسته بندی کنید.

ج) لیست فروشی که بدان علاقه مند هستید را انتخاب کنید و مقدار طلایی که دوست دارید خریداری کنید را در بخش Quantity مشخص کنید. سپس بر روی عبارت “Buy Now” کلیک کنید.

سایت g2g

۳- صفحه‌ی کنترل پرداخت:

الف) روش ارسال را انتخاب کرده و نام خود را وارد کنید.

ب) یک روش تحویل را انتخاب کنید و حروف الفبای نام خود را وارد کنید.

ج) اگر می خواهید تمام موارد موجود در لیست مد نظر را خریداری کنید، بر روی عبارت “Buy All” کلیک کنید.

د) در این مرحله مطمئن شوید که نام، روش تحویل و میزان طلای مورد نظر خود را به درستی وارد کرده اید. پس از اطمینان از این موارد، بر روی عبارت “Proceed to Checkout” کلیک کنید.

سایت g2g

۴- پس از آنکه سفارش با موفقیت ثبت شد، می توانید با کلیک کردن بر روی عبارت “View order” وضعیت سفارش را بررسی کنید.

آموزش g2g

۵- با کلیک بر روی عبارت “Chat now” شما می توانید با فروشنده ارتباط برقرار کنید تا جزئیات مربوط به تحویل خرید را با وی نهایی کنید.

همچنین می توانید جزئیات بیشتری را در صفحه سفارش ها بررسی کنید، از جمله: سرور بازی، تعداد خرید ها، نام کاربر در بازی، روش های تحویل و ارسال و وضعیت آنلاین فروشنده

آموزش g2g

۶- پس از آنکه فروشنده کالای مورد نظر را تحویل داد، صفحه سفارشات خود را رفرش کنید تا درخواست تایید تحویل را مشاهده کنید. در صورت دریافت کالا، در این بخش بر روی کلمه “Yes” کلیک کنید.

آموزش g2g

روند کلی فروش در سایت g2g

۱- ابتدا به ip ثابت مناسب وصل شوید و در صفحه اصلی، بر روی عبارت “Sell on G2G” کلیک کنید. اگر حساب کاربری در این وب سایت ندارید، در این مرحله از شما خواسته می شود تا در وب سایت ثبت نام کنید و یک حساب کاربری فروشنده برای خود بسازید.

۲- بازی و خدماتی که می خواهید به فروش برسانید را انتخاب کنید. تمامی اطلاعات مورد نیاز در فرم آنلاین را تکمیل کنید و از صحت و درستی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. پس از قبول شرایط خدمات سایت g2g، بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید.

۳- اگر می خواهید تغییراتی را در لیست خدمات خود ایجاد کنید، بر روی گزینه “Listing” در منو اصلی کلیک کنید و گزینه “Manage Listing” را انتخاب کنید.

۴- در بخش مدیریت صفحه، شما می توانید تغییرات لازم، مانند غیرفعال سازی یا حذف موارد مختلف در لیست خود را مدیریت کنید.

دیسکورد (Discord) چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

راهکارهای وریفای نمودن حساب در سایت g2g:

برای اینکه حساب خود را در سایت g2g وریفای نمایید، می توانید یکی از روش های زیر را برگزینید:

–       گواهینامه رانندگی:

به کمک گواهینامه رانندگی شما می توانید اکانت خود را در سایت g2g تایید نمایید. برای این کار باید تصویر گواهینامه خود را در سایت بارگذاری نمایید که پس از تطبیق آن با اطلاعات وارد شده و تصویر شما، حساب تایید می گردد.

–       آیدی کارت:

آیدی کارت بسیار شبیه به کارت ملی است و مختص هر شخص است. شما می توانید با این مورد نیز احراز هویت خود را در سایت g2g انجام دهید.

–       پاسپورت:

یکی دیگر از روش های احراز هویت در g2g.com استفاده از گذرنامه می باشد. در بسیاری از سایت ها از این روش برای تایید هویت استفاده می شود. شما می توانید با بارگذاری صفحه اول گذرنامه خود اقدام به وریفای حساب نمایید.

نحوه احراز هویت سایت g2g در ایران:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، قطعا متوجه شدید که ایرانی ها نمی توانند حساب g2g را با اطلاعات خود وریفای نمایند. همین موضوع نیز یک چالش برای آنها محسوب می شود. شاید برای شما نیز جای سوال باشد که آیا برای این مورد راهکاری وجود دارد یا خیر؟ به این مورد در زیر پاسخ داده می شود.

در پاسخ به سوال بالا باید عنوان نمود که راهکارهای متفاوتی در اختیار ایرانی ها قرار دارند که می توانند از آنان برای وریفای نمودن اکانت خود بهره ببرند. تمام راه حل هایی که برای این بحث بیان می شوند به این موضوع ختم می گردند که باید هویتی غیر از هویت ایرانی خود در این سایت وارد نمایید.

 از همین رو به جای ایجاد یک حساب g2g نیاز است تا یک اکانت g2g را خریداری نمایید. با خرید اکانت برای فعالیت درG2G استفاده نمایید. اما سوال اینجا است که از کجا می توان این اکانت را خریداری نمود؟

تهیه اکانت g2g از جک‌بلک

مجموعه جک‌بلک از یک تیم کاربلد و حرفه ای در زمینه فعالیت های ارزی تشکیل شده است که می تواند برای خرید حساب g2g به شما خدمات لازم را ارائه دهد. این مجموعه می تواند به عنوان نماینده شما عمل کرده و فعالیت های مربوط به افتتاح حساب و تایید هویت را انجام دهد. با این تفاسیر با استفاده از جک‌بلک دیگر شما دغدغه ای بابت افتتاح حساب g2g ندارید. می توانید در خصوص تمام مراحل فعالیت با متخصصین این مجموعه صحبت کرده و از راهنمایی آنان بهره ببرید.

لازم به ذکر است که مجموعه جک‌بلک می تواند به شما در زمینه خدمات ارزی نیز کمک نماید؛ لذا اگر قصد کسب درآمد ارزی را دارید می توانید فعالیت های مربوط به نقد نمودن درآمد خود را از طریق آنان مشاوره بگیرید. از جمله فعالیت هایی که مجموعه جک‌بلک برای شما انجام می دهد می توان به افتتاح حساب پی پال اشاره نمود.

آموزش درج محصول برای فروش در G2G

پیش از آغاز برای درج محصول، سایت G2G از شما فروشنده گرامی می‌خواهد تا پس از تحویل سفارش مشتری، به اپلود اسکرین شات تحویل در صفحه مربوط به سفارش بپردازید. در صورتیکه به اپلود اسکرین شات تحویل سفارش نپردازید، تسویه حسابِ آن سفارش به حالت تعلیق درآمده و نیازمند تایید مشتری می‌باشد. اما در ادامه می‌پردازیم به آموزش ایجاد محصول در G2G و کسب درآمد دلاری:

سایت g2g

۱- در قدم اول، دسته محصول خود را انتخاب نمایید.

۲- سپس نام بازی را انتخاب کنید.

سایت g2g

۳- حال می‌رسیم به بخش مربوط به جزئیات بازی

۴- منطقه بازی رو مشخص کنید.

۵- نوع سرور بازی را تعیین کنید.

۶- نوع آیتم فروشی را تعیین نمایید.

۷- به بخش جزئیات محصول میرسیم.

۸- عنوان محصول را انتخاب نمایید.

توجه: به دلایل ایمنی، فروشندگان اجازه ارسال اطلاعات تماس شخصی خود را به مشتری ندارند. تمام ارتباطات با مشتریان باید از طریق پلتفرم G2G رخ دهد.

سایت g2g

۹- می‌رسیم به بخش جذاب ست کردن قیمت!

۱۰- واحد ارز این محصول را انتخاب نمایید. (ترجیحا دلار و یورو)

۱۱- قیمت هر واحد محصول را تعیین نمایید.

۱۲- تعداد موجودی را تعیین نمایید.

۱۳- حداقل تعداد سفارش مجاز برای مشتری را تعیین نمایید.

۱۴- مدت زمان تحویل سفارش را از بین گزینه‌های موجود انتخاب نمایید.

سایت g2g

۱۵- در صورتی که قصد معامله Face to Face دارید تیک آن را بزنید.

۱۶- در صورت تمایل تیک گزینه Mail را بزنید.

۱۷- در صورت تمایل تیک گزینه Auction House را بزنید.

۱۸- به بخش ساعات کاری رسیدیم.

۱۹- ساعات آنلاین را انتخاب نمایید.

۲۰- ساعات آفلاین را انتخاب کنید.

۲۱- تیک گزینه موافقت با قوانین و مقررات را بزنید.

۲۲- روی گزینه Submit کلیک کنید.

تبریک! اولین محصول شما برای فروش و کسب درآمد ارزی منتشر شد.

امتیازهای g2g چیست و چگونه می توانم از آن ها استفاده کنم؟

امتیازهای g2g  نماد وفاداری و صداقت در این وب سایت هستند. این امتیازات به ازای هر تراکنش مالی موفق برای محصولاتی که در این بازار قرار دارند، اهدا می شوند. خریداران می توانند بر اساس محصولاتی که خریداری می کنند، نرخ ثابتی از امتیاز را در این وب سایت دریافت کنند. با این حال، این تمام خدمات وبسایت g2g  نیست! سیستم تشویقی این وب سایت برای آن دسته از بازیکنانی که نسبت به g2g   وفادار هستند و خرید بیشتری را انجام می دهند، مزایایی را در نظر گرفته است. هرچه میزان صداقت و وفاداری شما به این وبسایت بیشتر باشد، امتیاز و مزایایی که دریافت می کنید نیز بزرگتر خواهد بود.

در جدول زیر مزایایی که به هر درجه از میزان وفاداری اهدا می شود را می توانید بررسی کنید.

برنز تا 2 برابر امتیازات g2g
نقره تا سه برابر امتیازات g2g
طلا تا چهار برابر امتیازات g2g
پلاتینوم تا پنج برابر امتیازات g2g

توجه داشته باشید که امتیازات g2g   برای برخی از محصولات تبلیغی یا تخفیفی در نظر گرفته نمی‌شود.

امتیازهای g2g

۱- برای بررسی میزان امتیازات خود در g2g ، بر روی آیکون پروفایل خود در بالای منو کلیک کنید و عبارت G2G Points را انتخاب کنید.

۲- در این بخش مجموع امتیاز های g2g به شما نشان داده خواهد شد. برای آزاد کردن این امتیازات، باید مجموعه آن ها بیش از 50000 امتیاز g2g باشد. توجه داشته باشید که آزاد کردن و تبدیل امتیازات g2g به موجودی g2g دو روز کاری زمان می برد.

۳- شما همچنین می توانید با رفتن به بخش G2G points statement تمامی امتیازات g2g معامله شده تا به امروز را مشاهده کنید. البته توجه داشته باید که تنها معاملاتی که در طی سه ماه اخیر انجام داده اید، در این بخش نمایش داده خواهد شد.

گوگل ویس چیست؟ آموزش استفاده از گوگل ویس
بخوانید!

چگونه درآمد خود را از G2G دریافت کنم؟

۱- به صفحه “My G2G” بروید و روی “Payment” کلیک کنید. می‌توانید اعتبار موجود را تبدیل یا درخواست تسویه حساب بدهید.

۲- برای تبدیل وجوه خود قبل از برداشت، روی “Convert” کلیک کنید و واحد پول دلخواه خود را انتخاب کنید. لطفاً مطمئن شوید که درگاه پرداخت را با ارز دریافت کننده صحیح انتخاب کرده اید؛ زیرا تبدیل ارز ممکن است منجر به ضرر برگشت ناپذیر شود.

۳- شما می توانید وجوه را به حساب ارزی موجود انتقال بدهید یا به جای آن حساب جدیدی را ثبت کنید. اگر می خواهید حساب جدیدی اضافه کنید، یکی از درگاه‌های پرداخت ذکر شده را انتخاب کنید یا برای مشاهده سایر موارد ، واحد پول را تغییر دهید.

۴- همه اطلاعات را وارد کرده و برای ایجاد حساب جدید دکمه submit را بزنید.

۵- هنگامی که آماده برداشت هستید، یکی از حساب موجود را انتخاب کنید؛ سپس مبلغ برداشت را وارد کنید.

۶- قبل از تأیید برداشت، همه اطلاعات را دوباره بررسی کنید.

۷- پس از ثبت درخواست تسویه، شماره درخواست تسویه خود را دریافت خواهید کرد.

۸- برای مشاهده شناسه پرداخت خود (Payment ID)، روی ترازنامه (balance) خود کلیک کنید.

آموزش g2g

۹- سپس می توانید شناسه پرداخت (Payment ID) را بازیابی کرده و جزئیات آن را مشاهده کنید.

آموزش g2g

کمیسیون فروش در G2G چقدر است؟

کمیسیون فروش در سایت G2G به شرح تصویر زیر است:

سایت g2g

نرخ تبدیل امتیازها چقدر است؟

نرخ تبدیل هر 50000 امتیاز g2g  معادل 5 دلار آمریکا است که به صورت اعتبار به حساب شما در وبسایت اضافه می شود. توجه داشته باشید که این تبدیل امتیازات به اعتبار تنها در وبسایت g2g   قابل مصرف است و شما نمی توانید این پول را به حساب بانکی خود منتقل کنید و یا اینکه آن را به پول نقد تبدیل کنید.

چگونه نام پروفایل خود را تغییر دهم؟

1. اگر می خواهید نام پروفایل خود را تغییر دهید ، لطفاً برای کمک با پشتیبانی مشتریان customer support تماس بگیرید.

2. هر حساب کاربری فقط یکبار می تواند درخواست تغییر نام پروفایل دهد.

دانلود اپلیکیشن G2G

سایت G2G برای سیستم عامل iOS نرم افزار مخصوص چتِ G2G منتشر کرده است که می‌توانید را دانلود و نصب نمایید.

نتیجه‌گیری

سایت g2g سایتی کاربردی و مشهور مناسب افرادی‌ست که قصد خرید و فروش بازی و اکانت بازی دارند. شما می‌توانید از طریق جک‌بلک نسبت به خرید اکانت G2G و کسب درآمد ارزی اقدام کنید. لازم به ذکر است که شما برای دریافت ارز حاصل از فروش در G2G نیاز به اکانت اسکریل یا پی پال هستید (در زمان نگارش این مقاله؛ حتما برای پیش از اقدامات در این باره تحقیق کنید). می‌توانید افتتاح حساب اسکریل و تهیه اکانت وریفای شده پی پال خود را نیز به جک‌بلک بسپارید.

10 دیدگاه در “سایت G2G چیست؟ آموزش خرید و فروش در سایت G2G

  1. صابر گفت:

    سلام
    اکانت g2g قابلیت withraw با وبمانی رو داره؟بعد به ایپی حساسه مثل پی پال؟ نیاز به وی پی اس داره؟
    طبق توضیحات g2g خودش یک ارز داره. هم یکی از دوستان روس برام ویدیو فرستاده بود . از طریق wmz با g2g برام ارسال کرد. چطور امکانش وجود داره این؟ 1000 دلار موجودی g2g داشت. برام 100 دلار به وبمانی فرستاد با همون g2g. البت 1-2 روز کاری طول کشید تا دستم برسه
    بعد برای ساخت اکانت امکانش وجود داره. همین اکانتای خودم رو لینک کنم به g2g. مشکلی نداره تایید هویت؟
    میتونم نام پروفایل قبل تحویل انتخاب کنم؟
    خب من یه ذره دیگه سرچ کردم متوجه شدم اپشن وبمانی بعضی اوقات اضاف میشه ولی همیشگی نیست.
    یه واتس اپ + دیسکورد هم میخواد. اینا رو زمان وریفای اضاف میکنید؟ یا باید خودم تهیه کنم
    دوستان به من توضیح داده بودن که هر چند وقت یه بار اطلاعات شخصی رو ازمون بخواد .برای این منظور پشتیبانی هم میکنید؟
    تحویل اکانت چه مدت طول میکشه

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر خیر از وب مانی پشتیبانی نمیکنه. خیـــلی نه. وب مانی روی ایپی ایران حساس نیست. نیاز به وی پی اس نیست.
      بله کردیت داره داخل خود سایت میتونید خرید کنید. برداشتش به یوروئه
      اطلاعی ندارم متاسفانه. قبلا از وب مانی پشتیبانی میکرد. احتمالا برای همون موقع هست.
      هرچیزی که برای وریفای لازم باشه بله. مثل شماره مجازی که نهایتا میتونید برای واتساپ استفاده کنید. دیسکورد نسخه رایگان اگه بخواید که حله خودتون هم میتونید اگه نه باید تهیه کنید.
      بله مشکلی نداره.
      نهایت ۷ روز

    2. امیرحسین گفت:

      من وریفای کردم همه ی کاراشو اوکی کردم فقط تو سایت وقتی میخوام عکس آپلود کنم مینویسه باید تو یکی از 10 تا سایتی که میده آپلود کنم فقط لینک عکس هارو میتونم تو سایت بزارم و من وقتی میزارم ارور میده فقط بخواطر همین مشکل نتونستم بفروشم اگر بلد هستی یا هرکس بخواد شریک بشه باهام به آیدی تلگرام پیام بده کمک هم بخواین میکنم اما شزاکت مفتی نیست یه شریک دارم اصکله بلد نیست کار بکنه میترسم * واسه همون

      1. سامان مرتضوی گفت:

        سلام وقت بخیر
        مجموعه جک‌بلک با وریفای حساب g2g قادر به رفع مشکل هست. در صورت نیاز با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

  2. مریم گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم تو این سایت امکان برداشت ارز دیجیتال هست؟من پی پال ندارم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ارز دیجیتال خیر؛ روش های تسویه حساب دیگه‌ای هم داره.

  3. محمد گفت:

    سلام برای فروش هم بصورت خرید باید عمل کنیم ؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      یه مقدار از جهاتی متفاوت هست. لطفا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ارتباط بگیرید.

  4. arash گفت:

    سلام و درود اطلاعات حساب وریفای شده رو به صورت کامل به مشتری تحویل میدید ؟
    درباره ایپی ثابت ایا باید خودمون تهیه کنیم یا از طرف شما بهمون تعلق میگیره ؟
    اگر به مشکلی خوردیم بعد از وریفای سایت شما پشتیبانی داره یا خیر ؟
    اموزش های بیشتر برای ست کردن ایپی رو بهمون اموزش میدید یا خیر ؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله، ایپی شما ابتدا تست و در صورت عدم مناسب مورد معرفی خواهد شد.
      بله
      بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =