گیمینگ

معرفی تمام‌ مپ‌های جذاب بازی فورتنایت

مپ فورتنایت

یکی از ویژگی های محبوب بازی فورتنایت، امکان طراحی مپ های جذاب است. کاربران می توانند از کد های فورتنایت استفاده کنند و به سرورهای Creative Mode فورنایت متصل شوند. در این سرورها، کاربران می توانند مپ فورتنایت دلخواه خود را حول سبک های مختلف گیم پلی طراحی کنند. با به اشتراک گذاری کد های مربوط به مپ جدید فورتنایت ، سایر کاربران نیز می توانند در مپ طراحی شده بازی کنند.

برای بسیاری از افراد واژه “فورتنایت” مترادف با “بتل رویال” است اما این بازی قابلیت های جذاب بیشتری دارد. اگر طرفدار بازی فورتنایت هستید، بخش Creative Mode می تواند یکی از حوزه های اصلی فعالیت شما در این بازی باشد. در ادامه این مقاله، برخی از بهترین کد های Fortnite creative را به همراه توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

معرفی مپ‌های فورتنایت

مپ Loki TVA: Prop Hunt

مپ های فورتنایت

اگر می خواهید مستقیما وارد Zeitgeist شوید، گزینه های بهتری نسبت به نقشه Loki TVA:Prop Hunt وجود دارد. اخیرا پلتفرم +Disney یک سریال کوتاه تحت عنوان Loki را پخش کرد که مشاهده آن عملا برای طرفداران مارول اجباری بود. این مپ فورتنایت با الهام از این سریال کوتاه دیزنی طراحی شده است. هدف اصلی این مپ انتقال شما به Time Variance Authority (TVA) است.

 در این فضا شما می توانید قایم باشک (پنهان شدن از دید سایر بازیکنان)، که یکی از محبوب ترین سبک های گیم پلی در فورتنایت محسوب می شود، را بازی کنید. این مپ فورتنایت بسیار جدید است و می تواند فرصت ایده الی برای تبدیل شدن به یک استریمر و ترندستر باشد. کاربران فورتنایت می توانند از اسکین جدید لوکی برای تکمیل این چالش استفاده کنند!

Code: 7578-6801-8619

مپ Alverton Hills: Asylum

بهترین مپ های فورتنایت

فورتنایت Creative مپ های فوق العاده ای با تم های ترسناک دارد اما مپ تپه های الورتون: آسایشگاه بهترین آن ها است. اگر طرفدار داستان های ترسناک هستید، ما این مپ فورتنایت را به شما پیشنهاد می کنیم. این مپ یکی از بهترین بازی های ترسناک موجود در بازار است. خالق این مپ SundayCW است که در حال حاضر بازیهای ترسناک خود را با همکاری فورتنایت ایجاد کرده اند. این بازی تک نفره است و پس از انجام آن، محال است کابوس نبینید.

Code: 9200-8656-2233

آموزش نصب فورتنایت برای اندروید، PC و PS4
بخوانید!

مپ فورتنایت: Finest realistic 2v2

بهترین مپ های فورتنایت

بر اساس داده های رسمی اپیک گیمز، Finest realistic 2v2 یکی از پربازدید ترین مپ های فورتنایت Creative است. آخرین گزارش این مجموعه در ماه می 2021 نشان می دهد که مپ Finest realistic 2v2 توانسته است بالاترین نرخ تعامل در طی چند هفته را از آن خود کند. خالق این مپ Finest است که برای این بازی، یک مپ بسیار محبوب 2v2 را در نظر گرفته است. این مپ همچنین یک مپ 3v3 و گزینه هایی با تعداد بیشتر را داراست. بنابراین شما می توانید بر اساس تعداد بازیکنان، مپ را مقیاس کنید.  با این حال، در میان تمام گزینه های موجود، مپ 2v2 بر اساس داده های آماری محبوبیت بیشتری دارد.

Code: 6570-5231-1418

مپ فورتنایت: Pro100

مپ fortnite

آمار Epic Games نشان می دهد Pro100 یکی دیگر از بازی های مطرح در فورتنایت Creative است. این بازی در رتبه اول محبوبیت بازی‌های Combat (جنگی) قرار دارد و اهمیت آن برای مجموعه فورتنایت به قدری است که در سری چالش های تابستانی فورتنایت Cosmic نیز گنجانده شده بود. این مپ فورتنایت برای دو الی 16 بازیکن طراحی شده است.

این بازیکنان به دو تیم تقسیم می شوند و می توانند برای برنده شدن در هر بازی با یکدیگر رقابت کنند. نکته جالب این است که این مپ حتی پیش از ورود آن به چالش های اپیک دیزاین نیز بسیار پرطرفدار بوده است. محبوبیت این بازی حتی پس از فروکش کردن تب و تاب چالش های معرفی شده فورتنایت نیز تغییری نکرده است.

Code: 3424-1388-0947

مپ معمایی فورتنایت: Prison Breakout

مپ فورتنایت

برای تکمیل سه گانه مپ های پربازدید اپیک گیمز، باید به Prison Breakout بپردازیم. این بازی در دسته بندی بازی های Variety، محبوب ترین گزینه است. یک قانون نانوشته وجود دارد مبنی بر اینکه در بازی هایی که بازیکنان امکان خلق مپ های خود را دارا هستند، همیشه گزینه های بسیار جذاب، جنجالی و محبوبی شکل می گیرند که جایگزین مپ های اورجینال و اصلی می شوند.

 این اصل در خصوص مپ فرار از زندان فورتنایت صادق است. در این بازی شما می توانید انتخاب کنید که در تیم نگهبانان زندان و یا زندانیان بازی کنید و ماموریت های کوتاهی را باید به انجام برسانید. در این میان نیز شما باید مبلمان آپارتمان شخصی خود را تکمیل کنید و (پس از اخرین به روز رسانی این مپ) در نبردهای رقابتی نیز شرکت کنید.

Code: 6531-4403-0726

مپ فورتنات: Lost in the Unknown

مپ معمایی فورتنایت

گمشده در ناشناخته ها یکی از مپ های ترسناک فورتنایت است که بر اساس سبک بقا طراحی شده است. طراحی این مپ برای یک الی دو بازیکن است و فضای کلی آن بقا در یک جنگل را تداعی می کند. بازیکنان از یک سقوط هواپیما جان سالم به در می برند و حالا باید تلاش کنند تا در دل یک جنگل دور افتاده و خطرات طبیعی آن، بقای خود را حفظ کنند.

 به مرور زمان و با پیشروی در بازی، شرایط ترسناک تر می شود. این مپ محبوب فورتنایت در بسیاری از ویدیوها بازی های ترسناک یوتیوب مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از طرفداران فورتنایت پس از دیدن استریم این مپ در یوتیوب مشتاق امتحان کردن آن، شده اند.

Code: 5312-0287-8262

۷ روش حرفه‌ای شدن در فورتنایت
بخوانید!

مپ فورتنایت: Prop Hunt

بهترین مپ های فورتنایت

پنهان شدن از چشم سایر بازیکنان و دشمنان یکی از تم های بسیار محبوب در فورتنایت Creatives است و به همین دلیل باید یک مپ با رویکرد مشابه را به این لیست اضافه کنیم. مپ های بسیار جذابی با این تم از گیم پلی در فورتنایت وجود دارند اما Prop Hunt بسیار محبوب است به گونه ای که اپیک گیمز در آخرین آپدیت های خود این مپ را به عنوان یکی از گزینه های رسمی فورتنایت معرفی کرده است.

 بازیکنان می توانند در این بازی مهارت های پنهان کردن خود را در سطوح بالاتر محک بزنند. بازیکنان می توانند به شکل اجسام دکوری مختلف در بیایند. دیدن تکان خوردن یک توالت، تراکتور یا موتور و فرار آنها از چشم سایر بازیکنان واقعا تجربه جذابی است!

Code: 6069-9263-9110

مپ فورتنایت: Cydurrpunk2077

مپ جدید فورتنایت

در زمینه جاه طلبی در خلاقیت، کمتر مپی در فورنایت می تواند با Cydurrpunk2077 مقابله کند. از منظر گیم پلی، Cydurrpunk2077 در واقع یک مپ با رویکرد آزادانه است که شما می توانید آن را بررسی کنید و یا در آن با سایر بازیکنان قایم موشک بازی کنید.

نکته قابل تامل این است که Cydurrpunk2077 در واقع یک نسخه جدید از Night City است که به شکل وفادارانه ای طراحی و تکمیل شده است. اگرچه این مپ در چند ماه اخیر مشکلات تکنیکی را در نرخ فریم خود در مقیاس های بزرگ تجربه کرده است، اما هنوز هم به باور بسیاری از بازیکنان فورتنایت یکی از بهترین مپ های Creative محسوب می شود.

Code: 7122-2113-9523

مپ فورتنایت: Jesgran Deathrun 2.0

بهترین مپ های تمرینی فورتنایت

Deathrun در فورتنایت دقیقا همان کاری را می کند که طراحانش ادعا دارند. شما شخصیت خود در بازی را در یک مپ بسیار خطرناک قرار می دهید و در حالی که برای پیدا کردن راه خروج تلاش می کنید، باید از عوامل مختلفی که قصد جانتان را کرده اند، فرار کنید. Jesgran Deathrun 2.0 یکی از پربازدید ترین مپ های فورتنایت در چند سال اخیر بوده است.

طراحان آن اعلام کردند که بازی حاوی 1000 دلار جایزه برای آن دسته از بازیکنانی است که بتوانند چالش های مپ را در کمترین زمان پشت سر بگذارند. پس از اعلام این خبر، محبوبیت این مپ فورتنایت افزایش یافت. Jesgran Deathrun 2.0  همچنین دومین مپ فورتنایت در سیستم نظرسنجی کاربران است.

کاربران در نظرات خود گرافیک بسیار خوب و باکیفیت بازی و طراحی اصولی گیم پلی را مورد تمجید قرار داده اند. طراحان برای ایجاد این مپ 400 ساعت زمان صرف کرده اند و فرایند تست بازی 1000 ساعت به طول انجامیده است.

Code: 1103-0256-3362

چرا قابلیت فورتنایت 2FA اهمیت دارد؟
بخوانید!

مپ فورتنایت: Crundefault Run

بهترین مپ های فورتنایت

در پایان این لیست باید به مپ Crundefault Run اشاره کنیم.  این مپ از هشت سطح پیچیده ساخته شده است و هدف اصلی شما در این بازی، عبور از 100 سطح خطر است. اگرچه برخی از کاربران طراحی این بازی را دوست دارند اما عده دیگر آن را خسته کننده ارزیابی می کنند. نظرات در خصوص این بازی متفاوت هستند اما داده های آماری نشان می دهد افراد زیادی از این مپ استقبال کرده اند.

Code: 0016-1024-5800

چگونه از کد های فورتنایت استفاده کنیم؟

اخیرات تغییرات جزئی در نحوه استفاده از کدهای فورتنایت Creative ایجاد شده است. بنابراین اگر مایل هستید از کد های فورتنایت استفاده کنید، دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

مطالعه کنید: چگونه در فورتنایت v bucks رایگان بگیریم

مرحله 1: بازی را بارگذاری کنید و حالت Creative را راه اندازی کنید.

مپ فورتنایت

مپ فورتنایت

مپ جدید فورتنایت

مپ معمایی فورتنایت

کد های فورتنایت را از کجا پیدا کنیم؟

کدهای Creative فورتنایت بیشماری وجود دارند و این لیست با کمک بازیکنان و طرفداران فورنایت روز به روز گسترده تر می شود. برای پیدا کردن این کد ها، اولین و معتبر ترین مرجع، وب سایت اپیک گیمز است. شما در این وب سایت می توانید مپی که خلق کرده اید را وارد کنید تا مورد تایید قرار بگیرد. همچنین در این وب سایت می توانید کد های مربوط به سایر مپ ها را پیدا کنید.

در کنار وب سایت اصلی اپیک گیمز، می توانید به وبلاگ ها و وب سایت های طرفداران فورتنایت سری بزنید. این وب سایت ها معمولا مپ های محبوب پیشنهادی خود را ارائه می کنند. دو وب سایت FortniteMaps.com و FortniteCreativeHQ.com انتخاب های مناسبی هستند. شما می توانید به راحتی در این دو پلتفرم و بر اساس سبک، محبوبیت، ترند های رایج، نسخه های جدید و موارد دیگر، کد مپ های بسیار پرطرفدار را پیدا کنید.

در صورت نیاز برای خرید اسکین‌های جذاب بازی فورتنایت به تهیه ویباکس از مجموعه جک‌بلک بپردازید.

نتیجه‌گیری

آنچه که در این مقاله ارائه دادیم، در واقع بهترین کد های مپ های فورتنایت هستند که تا به امروز، مورد تایید قرار گرفته اند. البته این لیست طولانی تر از آن چیزی است که در این مقاله ارائه داده ایم و کد های جدید بیشتری به مرور زمان ارائه می شوند. برای کسب راهنمایی بیشتر در خصوص بازی فورنایت می توانید به این لینک مراجعه کنید. همچنین برای کسب ایده های بیشتر در خصوص انتخاب بهترین مپ های تمرینی فورتنایت، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =