متفرقه

دانلود برنامه Duolingo برای اندروید، iOS و ویندوز

دانلود duolingo

ویژگی‌های برنامه duolingo

برجسته‌ترین ویژگی برنامه duolingo داشتن درسنامه‌های جذاب است. بعد از آن تمرین‌های متنوع است که به چشم می‌آید. این دو ویژگی آموختن زبان را به امری شیرین و آسان تبدیل می‌کنند. علاوه بر این، هزینه‌ی ثبت نام آزمون دولینگو (49 دلار) در رقابت با هزینه‌ی 230 دلاری آزمون‌های تافل و آیلتس برگ برنده را ربوده است. مشاهده کارنامه و نمره آزمون دولینگو تنها با فاصله‌ی دو روز از آزمون نیز یکی دیگر از برتری‌های این آزمون است.

این سرعت عمل پروسه‌ی ارسال نمرات را به دانشگاه مقصد به شدت تسریع می‌کند. باید در نظر داشت که دیدن نتایج آزمون‌های آیلتس و تافل 10 الی 15 روز طول می‌کشد. منابع آزمون دولینگو کاملا روشن و به راحتی در دسترس هستد. اولی کتاب گرامر Grammar in Use و دومی کتاب داستان Moonstone است. اپلیکیشن duolingo نیز با ارائه‌ی آزمون‌های متعدد شما را برای امتحان کاملا آماده می‌کند.

مطالعه کنید: نمونه سوالات اسپیکینگ دولینگو

زبان انگلیسی تنها زبانی نیست که برنامه duolingo ارائه میکند. این اپلیکیشن بیش از 30 زبان را تحت پوشش قرار می‌دهد. زبان‌هایی چون فرانسوی، آلمانی، اسپانیولی و … . این گستردگی نیاز اکثر زبان آموزان را به راحتی برطرف می‌کند. همه‌ی افراد با هر سطح زبانی که بلد هستند می‌توانند مراحل این برنامه را پشت سر بگذارند و در گذر از هر مرحله به دانش زبانی خود بیفزایند.

درسنامه‌های مرتبط به هم، پیوستگی مراحل آموزش را حفظ کرده و تمرینات متناسب بر تاثیر یادگیری اضافه می‌کنند. این برنامه به راحتی با کسانی که در مراحل اولیه‌ی یادگیری زبان هستند سازگار شده و نحوه‌ی تمرینات آن می‌تواند بسیار مشوق باشد. بسیاری از زبان آموزان در مراحل اولیه از یادگیری زبان دلسرد و پشیمان می‌شوند. طراحی جذاب نرم افزار duolingo به شیوه‌ای است که مانع از وقوع این اتفاق ناخوشایند می‌شود.

ویژگی‌های اپلیکیشن دولینگو بطور خلاصه:

  • آموزش ساده زبان
  • پشتیبانی از بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا
  • درس‌های جذاب
  • تمرین‌های گسترده
  • آموزش عالی چهار مهارت اصلی (اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ و ریدینگ)
  • درسنامه‌های خلاصه و مفید
  • تعیین سطح
  • نمایش مقدار پیشرفت زبان‌آموز
  • هماهنگ و یکپارچه با آزمون Duolingo

دانلود duolingo برای ویندوز

دانلود برنامه duolingo تنها محدود به گجت‌های اندرویدی نیست، بلکه شما می‌توانید این نرم افزار را برای ویندوز نیز دانلود کرده و روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب کنید و از مزایا و امکانات آن بهره ببرید. دانلود و نصب شکل اندرویدی و ویندوزی این اپ به راحتی از طریق جک‌بلک دانلود ممکن است.

اپلیکیشن duolingo

استفاده از google translate نیز در کنار این برنامه می‌تواند موثر واقع شده و نقش مکمل را ایفا کند. علاوه بر آموزش آسان و پوشش بیش از 30 زبان می‌توان به ویژگی‌های دیگری نیز اشاره کرد. ویژگی‌هایی چون تمرکز بر روی چهار مهارت اصلی در آموزش زبان، پایین بودن حجم درسنامه‌ها برای جلوگیری از خستگی زبان آموز، آزمون تعیین سطح و رایگان بودن برنامه.

دانلود نرم افزار دولینگو برای اندروید

دانلود اپلیکیشن دولینگو برای iOS

برنامه duolingo

امکان فراگرفتن بیش از 35 زبان رایج دنیا به سهولت!

این روزها دیگر مانند گذشته، دانستن زبان‌های دیگر یک مزیت محسوب نمی‌شود بلکه امری کاملا ضروری است. برنامه duolingo در جهت یادگیری زبان به ما یاری می‌رساند. در دنیای امروزی شبکه‌های اجتماعی تا حد زیادی جای روابط گذشته را گرفته‌اند. افراد به راحتی با بهره گیری از وسایل ارتباطی نوین از همه‌ی نقاط دنیا با هم ارتباط می‌گیرند. نخستین مولفه برای برقراری هر نوع ارتباطی اعم از دوستانه یا تجاری برای دو نفر، داشتن یک زبان مشترک است.

همان طور که می‌دانیم زبان انگلیسی زبان بین‌المللی در سراسر جهان است. درصد زیادی از مردم این زبان را به عنوان زبان دوم فرا گرفته‌اند و در مواردی چون تحصیل در دانشگاه‌های خارجی، مهاجرت، تجارت و … از آن استفاده می‌کنند. اپلیکیشن duolingo می‌تواند به همه‌ی افراد با هر هدفی که از یادگیری زبان دارند، کمک کند.

مزیت‌های گسترش راه‌های ارتباطی در دنیای امروز را برشمردیم. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که انسان امروزی پرمشغله‌ترین نسل بشر از ادوار گذشته تا کنون است. این پرمشغله بودن فرصت خالی زیادی برای افراد باقی نگذاشته است. بدین ترتیب انسان‌ها از هر چیز فشرده‌ای که در مصرف زمان صرفه جویی کند استقبال زیادی می‌کنند.

دانلود برنامه duolingo

 نرم افزار duolingo یکی از این برنامه‌های مفید و موفق در زمینه‌ی آموزش زبان است. این برنامه با ارائه آموزش مرحله به مرحله و داشتن آزمون‌های متعدد به زبان آموزان کمک می‌کند تا به شیوه‌ای صحیح در راه یادگیری زبان مورد نظر خود قدم بردارند. دانلود برنامه duolingo به راحتی صورت می‌گیرد و امکان فراگرفتن کاملا اصولی زبان‌های دوم و سوم و چندم را برای افراد میسر می‌سازد.

برای اشاره به نمونه‌ی ایرانی برنامه duolingo نیز می‌توان به برنامه لرنیت اشاره کرد. این اپلیکیشن آموزش زبان، هم خوش ساخت است و هم به یکی از برنامه‌های محبوب و موفق تبدیل شده است. همچنین برنامه دهکده زبان نیز از دیگر اپلیکیشن‌های موفق در این حوزه است. این برنامه به کاربران خود امکان می‌دهد که آن‌چه را فرا می‌گیرند به صورت روزانه در قالب تمرین کردن در ذهن خود تثبیت کنند.

برنامه duolingo، تحولی بزرگ در یادگیری

آن‌چه که در مورد برنامه duolingo شایان ذکر می‌باشد این نکته است که در حال حاضر پر طرفدارترین برنامه برای یادگیری زبان است. درضمن آزمون دولینگو برای سنجش مقدار دانش افراد در زمینه‌ی زبان انگلیسی طراحی شده است.

این آزمون کاملا علمی و معتبر است و همانند آزمون‌های آیلتس و تافل استاندارد سازی شده است. همگی می‌دانیم که ورود به کشورهایی چون استرالیا و کانادا و … و همچنین همگی دانشگاه‌های معتبر دنیا در گرو داشتن یک مدرک زبان معتبر می‌باشد. در واقع اولین شرط اعطای قبولی به افراد تسلط به زبان انگلیسی است.

مزیت برنامه duolingo و آزمون آن نسبت به آزمون‌هایی چون تافل (TOEFL) و آیلتس (IELTS)، دسترسی آسان و مهم‌تر از آن هزینه‌ی پایین‌تر است. قبلا یکی از این دو آزمون مهم‌ترین ملاک تست و بررسی میزان دانش زبان انگلیسی برای دانشجویان قلمداد می‌شدند. اما متاسفانه گرفتن نمره‌ی قبولی در آن‌ها به راحتی ممکن نبود.

مطالعه کنید: برنامه مشابه دولینگو

این باعث می‌شد که کسب مدرک زبان به سد بزرگی در برابر رسیدن دانشجویان جوان به آرزوهایشان تبدیل شود. اما دولینگو این مشکل را برطرف کرده است. چراکه هم منابع آزمون دولینگو، هم نمونه سوالات آزمون دولینگو و هم اپلکیشن دولینگو پلاس به سادگی در دسترس هستند.

1 دیدگاه در “دانلود برنامه Duolingo برای اندروید، iOS و ویندوز

  1. محمدی گفت:

    لینک دانلود که نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 5 =