متفرقه

دانلود آخرین نسخه برنامه Calm برای اندروید و iOS

دانلود برنامه کالم

Calm چیست و چگونه می‌تواند به افراد کمک کند؟

Calm یک برنامه مدیتیشن است که در سال 2012 توسط الکس تیو و مایکل اکتون اسمیت توسعه یافت. این اپلیکیشن برای استفاده در دستگاه های دسکتاپ، ios و اندروید در دسترس است.

به گفته وبسایت کالم این اپلیکیشن نائل به دریافت چند جایزه، بیش از 100 میلیون دانلود و همچنین بیش از 1.5 میلیون امتیاز 5 ستاره شده است.

این برنامه از فناوری به عنوان ابزاری برای بهبود سلامت و رفاه کلی افراد استفاده می‌کند. همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است که برای مطابقت با نیاز های مختلف کاربران طراحی شده است.

Calm به فرد در مورد مبانی مدیتیشن و تمرکز حواس مواردی را می‌آموزد. همچنین دسترسی به جلسات و برنامه‌های مدیتیشن را فراهم می‌کند و موضوعات خاصی مانند وحشت، اضطراب و خواب عمیق را در بر می گیرد. به غیر از مدیتیشن، این اپلیکیشن تمرینات، تکنیک‌های تنفس، موسیقی و داستان های قبل از خواب را برای افرادی که مضطرب هستند یا می خواهند خواب خود را بهبود ببخشند ارائه می کند.

دانلود برنامه کالم برای اندروید و iOS

برای دانلود برنامه کالم می توانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید.

با دانلود برنامه کالم می توانید بهترین و ممتاز ترین گزینش را داشته باشید؛ تا در زندگی به شما آرامش و آسایش زیادتری را بدهد. گزینش برنامه Calm – Meditate, Sleep, Relax کمک بسیاری به شما می‌کند.

برای مثال در مواردی چون خواب، بدست آوردن آرامش و مدیتیشن و موارد زیاد دیگری باعث کمک به شما می گردد. کالم برنامه ای است که برای اندروید نیز در دسترس می باشد. این برنامه در اندروید نیز به شما در داشتن خوابی بهتر، تفکر کردن یا همان مدیتیت، استراحت و موارد بیشتر دیگری کمک می کند.

از طرفی شما با دانلود برنامه کالم پی می‌برید که چطور مدیتیشن می‌تواند باعث بهتر شدن زندگی و اخلاق شما شود.

امکانات برنامه Calm

با دانلود برنامه کالم امکانات زیادی را دریافت می‌نمایید. موارد زیر از امکانات برنامه Calm Pro – Meditate, Sleep, Relax اندروید و Ios می باشند.

  • یکی از اپلیکیشن‌های برتر برای مدیتیشن و مراقبه برای اندروید و iOS
  • دارای انواع و اقسام جلسه های تمرینی با زمان های گوناگون برای جا گرفتن داخل برنامه های روزانه شما
  • مناسب برای مبتدی ها و دارای بیش از صد برنامه تمرینی برای کاربران باتجربه تر
  • مناسب برای کاهش اضطراب و استرس، زیاد شدن تمرکز، بهبود بخشیدن به خواب و رسیدن به آرامش و خودآگاهی
  • داشتن تمارین تنفس برای تازه کارها و حرفه ای ها
  • داشتن داستان برای مطالعه قبل از خواب مخصوص بزرگسالان
  • داشتن موزیک های زیاد آرامش بخش
  • سفارش شده توسط بهترین کارشناسان سلامت روان

برنامه کالم توانسته به دریافت رضایت 4.3 (از 5 امتیاز) امتیاز از کاربران Google Play و 4.8 امتیاز از کاربران iOS بپردازد. همین حالا نسخه موبایل این برنامه را به همراه امکانات رایگان آن می توانید از طریق جک‌بلک دانلود کنید.

برای برخورداری از امکانات پرمیوم آن می‌توانید به خرید اکانت calm بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =