متفرقه

آموزش حذف اکانت Picsart در 6 قدم

حذف اکانت picsart

هنگامی‌که حساب کاربری شما در Picsart ساخته می‌شود، تمام تصاویری که در این اپلیکیشن ویرایش کرده و به‌واسطه آن ذخیره کرده‌اید، در پروفایلتان در دسترس خواهد بود. با حذف کردن حساب کاربری تمام تصاویر و تنظیماتی که در اپلیکیشن ذخیره‌شده ‌است حذف می‌شود. حال این سؤال پیش می‌آید که چگونه اکانت Picsart را حذف کنیم. در ادامه به مراحل دیلیت اکانت Picsart می‌پردازیم.

مراحل حذف اکانت Picsart

۱- وارد اپلیکیشن پیکس آرت شوید. این اپلیکیشن یک آیکون با پس‌زمینه طیف بنفش به آبی دارد که در وسط آن یک “P” به رنگ سفید ترسیم‌شده است. می‌توانید این برنامه را به‌راحتی در صفحه هوم گوشی، در کشوی برنامه‌ها و یا با جستجو پیدا کنید.

حذف اکانت picsart فارسی

۲- آیکون مربوط به پروفایل را در اپلیکیشن لمس کنید. این آیکون در گوشه پایین سمت راست صفحه‌نمایش قابل‌مشاهده است.

چگونه اکانت picsart را حذف کنیم

Shutterstock چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

۳- گزینه‌ی Edit profile را برگزینید. این گزینه در پایین تصویر پروفایل و نام کاربری قرار دارد.

لینک دیلیت اکانت picsart

۴- گزینه‌ی Delete profile را لمس کنید. ممکن است برای پیدا کردن این گزینه مجبور شوید به پایین صفحه بروید. قبل از اینکه حساب کاربری Picsart خود را حذف کنید به‌طور کامل مطمئن شوید که همه تصاویر را ذخیره کرده‌اید. زیرا به‌محض تائید این عملیات، تمام تصاویر و تنظیمات به‌طور کامل پاک خواهند شد. از مسیر زیر می‌توانید تصاویر را ذخیره کنید:

Image>Share>Photos

دیلیت اکانت picsart

۵- در این مرحله نرم‌افزار از شما می‌خواهد که دلیلی را برای حذف حساب کاربری خود انتخاب کنید. مثلاً می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید که: من نگران حریم خصوصی‌ام هستم. اپلیکیشن فقط اجازه می‌دهد که کاربر یک دلیل را برای این موضوع ارائه دهد. همچنین می‌توانید گزینه‌ی “Other” را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت picsart

گرامرلی چیست و چه کاربردی دارد؟
بخوانید!

۶- مجدداً گزینه‌ی Delete profile را لمس کنید. در این هنگام برنامه شمارا از سیستم خارج کرده و مجدداً به صفحه ورود هدایت می‌کند. حذف کردن حساب کاربری هیچ حق اشتراکی را لغو نمی‌کند. اگر شما می‌خواهید حق اشتراک Picsart را لغو کنید، باید این کار را در Google Play Store و یا App store انجام دهید.

حذف اکانت picsart

نتیجه‌گیری

پس از ساخت اکانت picsart، گاهی اوقات پس از مدتی افراد ممکن است از امکانات Picsart رضایت نداشته باشند یا نیاز آن‌ها برطرف شده باشد و دیگر نیازی به اکانت رایگان picsart نداشته باشند. در این مواقع افراد به حذف اکانت Picsart می‌پردازند. البته که این مقاله برای افرادی که اکانت پریمیوم picsart دارند، نیاز نمی‌شود؛ چراکه این پرمیوم آن قابلیت‌های زیادی و بی‌نظیری دارد که بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =