متفرقه

آموزش تصویری حذف حساب نتفلیکس

حذف حساب نتفلیکس

حساب کاربری نتفلیکس یک موهبت عالی برای خانواده ها و دوستانی است که به صورت اشتراکی از آن استفاده می کنند. شما می توانید در هر حساب کاربری اصلی این پلتفرم، تا 5 حساب کاربری تابع ایجاد کنید که هرکدام تاریخچه جداگانه داشته باشند. بدین ترتیب پنج خانواده یا دوست می توانند به صورت جداگانه از یک حساب کاربری مشترک اصلی استفاده کنند و هیچ گونه تداخلی را در سریال ها و حتی پیشنهادات پلتفرم احساس نکنند.

با ایجاد چند حساب کاربری برای تک تک افراد خانواده، شما دیگر نگران ادغام نتفلیکس بزرگسالان و کودکان نخواهید بود. با این حال، ممکن است بخواهید حساب های کاربری که دیگر به آن احتیاج ندارید را حذف کنید. حذف حساب نتفلیکس از طریق مرورگر وب، دستگاه موبایل یا تلویزیون هوشمند امکان پذیر است. با این حال، باید یک نکته را مد نظر داشته باشید: شما نمی توانید به راحتی حساب کاربری اصلی و اولیه را حذف کنید.

حذف حساب نتفلیکس: حساب کاربری اصلی

زمانی که در پلتفرم نتفلیکس یک حساب کاربری ایجاد می کنید، یک حساب کاربری اصلی نیز به همراه آن ایجاد می شود. این پروفایل دائمی است و شما می توانید در حالت عادی آن را حذف یا لغو کنید. اگر می خواهید این حساب را حذف کنید، باید در پلتفرم نتفلیکس حساب کاربری اصلی را به طور کامل لغو کنید.

در این راستا، نتفلیکس اعلام کرده است که اگر حساب کاربری شما بیش از 10 ماه بلا استفاده رها شود و یا در حالت لغو قرار بگیرد، تمامی اطلاعات و پروفایل های ایجاد شده در این حساب به طور کامل حذف خواهند شد. شما میتوانید با ارسال ایمیل از طریق آدرس mprivacy@netflix.com از نتفلیکس بخواهید که اطلاعات حساب کاربریتان را زودتر از این موعد ده ماهه، لغو کنند.

نحوه حذف حساب نتفلیکس از طریق مرورگر وب

شما می توانید هر حسابی، به جز حساب کاربری اصلی را از طریق مرورگر وب حذف کنید. برای انجام این کار:

1- در مرورگر وب و از طریق حساب کاربری خود، وارد پلتفرم نتفلیکس شوید.

2- در بخش بالای صفحه و سمت راست، مرورگر خود را بر روی آیکون پروفایل خود نگه دارید و گزینه “Manage profiles” را انتخاب کنید.

حذف حساب نتفلیکس

3- با انتخاب Manage Profiles می توانید حساب کاربری خود را از طریق صفحه وب نتفلیکس ویرایش و یا حذف کنید.

4- روی پروفایلی که می خواهید حذف شود، کلیک کنید.

5- روی ” Delete Profile” کلیک کنید. سپس با کلیک مجدد روی عبارت Delete Profile تصمیم خود مبنی بر حذف پروفایل را تایید کنید.

حذف اکانت نتفلیکس

 نحوه حذف حساب نتفلیکس از طریق موبایل

1- به اپلیکیشن نتفلیکس وارد شوید.

2- کلمه “more” در گوشه سمت راست و پایین صفحه را انتخاب کنید.

3- در بالای صفحه ای که برایتان باز می شود، گزینه “Manage Profiles” را انتخاب کنید.

4- در این بخش نیز، پروفایلی که می خواهید حذف شود را انتخاب کنید.

حذف حساب netflix

5- در مرحله بعد، بر روی عبارت “Delete.” کلیک کنید. با انتخاب آیتم “Yes” فرایند حذف اکانت تکمیل می شود.

نحوه حذف حساب نتفلیکس در تلویزیون های هوشمند

به طور کلی، تلویزیون های هوشمند با پخش کننده های معمولی کمی تفاوت دارند اما روند حذف پروفایل در تمامی این دستگاه ها کم و بیش یکسان است.در این بخش نحوه حذف اکانت نتفلیکس در پخش کننده های Roku را توضیح خواهیم داد.

1- برنامه نتفلیکس را باز کنید.

2- با استفاده از کنترل دستگاه، به سمت چپ تصویر رفته و آیتم  “Switch Profiles” را انتخاب کنید.

حذف اکانت netflix

3- به پروفایلی که می خواهید حذف کنید بروید و سپس آیتم مداد که درست زیر پروفایل قرار دارد را انتخاب کنید.

4- آیتم “delete Profile” را انتخاب کرده و سپس انتخاب خود را تایید کنید.

حذف حساب نتفلیکس

ویرایش و حذف حساب نتفلیکس در تمامی دستگاه ها، کم و بیش استاندارد است. اگر پخش کننده یا تلویزیون هوشمند متفاوتی دارید، باید بتوانید گزینه حذف پروفایل های نتفلیکس را به راحتی پیدا کنید. در تمامی تلویزیون ها، این کار از طریق انتخاب آیکون مداد که در زیر پروفایل مربوطه قرار دارد، انجام می شود. در نهایت، اگر روش حذف پروفایل را پیدا نکردید، به یاد داشته باشید که می توانید پروفایل مربوطه را از طریق مرورگر وب، کامپیوتر و حتی تلفن همراه خود نیز حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 6 =