درآمد ارزی

نحوه حذف اکانت بایننس در 10 دقیقه! (آپدیت 2022)

حذف اکانت بایننس

آیا به دنبال حذف اکانت بایننس خود هستید؟ ما در این مقاله چگونگی حذف حساب بایننس و اطلاعات شخصیتان را آموزش خواهیم داد. ما همچنین شیوه غیر فعال کردن موقت حساب بایننس را مرور خواهیم کرد. در روش دوم، شما می توانید هر زمان که بخواهید، حساب خود را دوباره فعال کنید.

نحوه حذف اکانت بایننس

پیش از حذف حساب بایننس، باید تمامی سپرده خود را خارج کنید. توجه داشته باشید که داشتن حسابی با موجودی صفر در بایننس دشوار است، اما آموزش هایی در این زمینه وجود دارد که می توانید با دنبال کردن آنها، موجودی خود را در بایننس صفر کنید.

زمان مورد نیاز برای حذف و غیرفعالسازی حساب بایننس: ۱۰ دقیقه

۱- ابتدا به آیپی ثابت خود وصل و وارد وب سایت صرافی بایننس شوید.

۲- سپس وارد حساب کاربری خود شوید و در منوی بالایی، گزینه Account را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از طریق آیکون پروفایل خود به صفحه مد نظر دسترسی پیدا کنید.

۳- در صفحه جدید روی گزینه “Profile Icon” در نوار پیمایش بالای صفحه کلیک کنید

۴- به بخش “Security” بروید و روی “Disable this Account” کلیک کنید.

۵- در مرحله بعد، دو گزینه «Disable this account» و «Delete this account» خواهید داشت.

۶- گزینه «Delete this Account» را انتخاب کنید

۷- آدرس ایمیل (یا شماره تلفن) خود را وارد کنید و روی “Confirm to delete” کلیک کنید.

ما در ادامه این مقاله، مراحل فوق را با دقت بیشتری بررسی خواهیم کرد.

قدم ۱: وارد حساب کاربری خود در بایننس شوید!

برای حذف حساب بایننس، باید ابتدا وارد وب سایت این صرافی شوید. توجه داشته باشید که آدرس این وب سایت با توجه به دامنه کشوری که از طریق آن به اینترنت متصل هستید، متفاوت است. مثلا در تمام کشورها به جز آمریکا، آدرس این صرافی Binance.com خواهد بود و در آمریکا این آدرس به Binance.us تغییر می یابد.

وارد حساب کاربری خود شوید و از طریق منوی اصلی، گزینه Account  و یا Profile Icon را انتخاب کنید.

نحوه حذف اکانت بایننس

قدم ۲: به بخش Security پروفایل خود وارد شوید!

 در قسمت مربوط به Accounts یا Profile Icon (در زیر تصویرتان)، به بخش Security بروید.

نحوه حذف اکانت بایننس

قدم ۳: غیر فعال کردن حساب کاربری

در صفحه مربوط به Security شما لیستی از اقدامات امنیتی Binance را مشاهده خواهید کرد که به منظور ارتقای امنیت اطلاعات شخصی شما، اجرا شده اند. در انتهای این لیست، گزینه Account Activity را انتخاب کنید. در این بخش، شما گزینه Suspicious Account Activity را مشاهده خواهید کرد. بر روی گزینه Disable Account کلیک کنید.

حذف اکانت بایننس

قدم ۴: حذف حساب بایننس

در این مرحله شما دو گزینه Disable this account و یا Delete this account را مشاهده خواهید کرد. دقت داشته باشید که حذف حساب بایننس دائمی است و اطلاعات از بین رفته را نمی توانید تحت هیچ شرایطی باز گردانید. بنابراین، پیش از انتخاب این گزینه، خوب فکر هایتان را بکنید!

در صورتی که می خواهید حساب کاربری خود را کاملا حذف کنید، می توانید بر روی گزینه Delete this account کلیک کنید. شایان ذکر است که گزینه Delete this account برای برخی از کاربران فعال نیست و آنها تنها می توانند حساب کاربری خود را غیر فعال سازند. در صورت نیاز، می توانید با پشتیبانی صرافی در این خصوص تماس بگیرید.

حذف اکانت بایننس

دانلود ماشین حساب بایننس برای اندروید (نسخه غیر رسمی)
بخوانید!

قدم ۵: ارائه درخواست برای حذف اکانت بایننس

برای حذف اکانت بایننس و اطلاعاتتان، باید یک فرم مخصوص را پر کنید. این فرم رابا نام Delete Account Application می توانید در وب سایت مشاهده کنید. برای انجام این کار، به آدرس ایمیل و یا شماره تلفنی که به حساب کاربریتان در این صرافی متصل هستند، احتیاج خواهید داشت.

حذف اکانت بایننس

مطمئن شوید پیش از کامل کردن فرایند غیر فعال سازی حساب بایننس، تمامی دستورالعمل های نمایش داده شده بر روی صفحه را با دقت مطالعه خواهید کرد. زمانی که با شرایط و نکات به خوبی آشنا شدید، می توانید بر روی گزینه Confirm to delete کلیک کنید. پس از این مرحله، صرافی درخواست شما برای حذف اکانت بایننس را بررسی خواهد کرد. ممکن است در برخی از موارد، صرافی با شما تماس بگیرد و مدارک بیشتری را از شما بخواهد.

حذف اکانت بایننس

آموزش غیرفعال کردن حساب بایننس

از طریق آموزش ویدیویی زیر قادر هستید تا اکانت بایننس خود را دیزیبل نمایید:

معایب غیرفعال کردن حساب بایننس

به جای حذف اکانت بایننس، شما می توانید آن را به صورت موقت غیر فعال کنید و سپس، در صورتی که نظرتان عوض شد، پس از دو ساعت آن را دوباره فعال سازید. این راه حل برای کوتاه مدت مناسب است. پس از آن، در صوتی که همچنان مایل بودید اکانت را حذف کنید، می توانید با دنبال کردن راه حل های فوق، حساب کاربری خود را برای همیشه پاک کنید.

حذف اکانت بایننس

با غیر فعال کردن اکانت بایننس، شما امکانات زیر را از دست خواهید داد:

  • امکان انجام معاملات با حساب کاربری
  • امکان ورود به سیستم
  • استفاده از کلید های API. این کلید ها حذف خواهند شد.
  • استفاده از حساب کاربری در هر دستگاهی که به حسابتان متصل است. این بدان معناست که تمامی دستگاه های متصل به حساب (مانند تبلت ها، گوشی های همراه و غیره) حذف می شوند.
  • امکان درج سفارش های باز و یا برداشت: تمامی این موارد کنسل خواهند شد.

اگر نظرتان تغییر کرد می توانید اکانت خود را بار دیگر فعال سازید؛ اما به یاد داشته باشید که برای انجام این کار باید حداقل دو ساعت منتظر بمانید.

چرا نمی توانم حساب بایننس خود را حذف کنم؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، برخی از کاربران در حذف اکانت بایننس خود به صورت دائمی، دچار مشکل هستند. به بیان دیگر، گزینه Delete my binance account برای برخی از کاربران فعال نیست و آن ها تنها می توانند حساب خود را غیر فعال سازند.

حذف حساب بایننس

بدیهی است که پس از غیر فعال کردن اکانت، شخص دیگری نمی تواند با استفاده از اطلاعات شما، اقدام به انجام معاملات کند. با این حال، بایننس دلیل اصلی این تصمیم را اعلام نکرده است و تنها عنوان کرده “در بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که غیر فعال کردن حساب های کاربری، راه حل بهتری نسبت به حذف دائمی آن ها هم برای صرافی و هم برای کاربران است”.

حذف حساب بایننس

در واقع امکان حذف اکانت بایننس در گذشته وجود داشت و اخیرا به واسطه فشارهای FCA بر روی صرافی ها، این امکان حذف شده است. این بدان معناست که کاربران در بایننس امکان حذف کامل اطلاعات شخصی و اکانت خود را ندارند و تنها می توانند آن را غیر فعال سازند.

دانلود آخرین نسخه برنامه Binance برای اندروید و iOS
بخوانید!

آیا حذف حساب بایننس ایده خوبی است؟

اخیرا مقالاتی در انگلیس چاپ شده است که بر مبنای آن ها، صاحبان حساب در بانک هایی مانند سانتاندر و بارکلیز اجازه سپرده گذاری و یا برداشت از صرافی بایننس را ندارند. انتشار این مقالات، عده کثیری از مشتریان این بانک ها را ترساند. در نتیجه این امر، افراد بسیار زیادی درخواست بستن و حذف کامل حساب کاربری خود را برای بایننس ارسال کردند.

این ممکن است سرآغاز یک ترند جدید باشد و بانک های (خارجی) بیشتری همکاری با صرافی ها را ممنوع و یا محدود کنند. بنابراین پاسخ پرسش فوق به بانکی که با آن همکاری می کنید بستگی دارد. با این حال، در آینده قوانین محدود کننده بیشتری در راه هستند و بهتر است هوشمندانه تصمیم بگیریم.

همچنین اگر اکانت فعلی شما بابت وریفای بایننس به مشکل خورده، شاید بخواهید برای رفع مشکل احراز هویت بایننس به حذف حساب کاربری خود بپردازید.

سوالات متداول

پس از غیر فعال کردن حساب کاربری بایننس چه اتفاقی می افتد؟

زمانی که حساب کاربری خود را غیر فعال می کنید، امکان انجام معاملات را از دست می دهید. برای فعال کردن دوباره اکانت و از سرگیری معاملات، باید حداقل برای دو ساعت صبر کنید. پس از دو ساعت، می توانید اکانت را فعال کرده و به چرخه معاملات کریپتو بازگردید.

چگونه با بخش پشتیبانی بایننس ارتباط برقرار کنم؟

برای ارتباط با بخش پشتیبانی صرافی بایننس راه های مختلف وجود دارد. شما میتوانید از طریق توییتر و آدرس @BinanceHelpDesk و همچنین از بخش چت مخصوص خود صرافی با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می توانید پرسش های متداول در بخش Help center را مرور کنید.

بهترین کدهای رفرال بایننس کدامند؟

با ثبت نام در بایننس و استفاده از کد ریفرال MKWS8ZE5 شما می توانید یک کمیسیون 10 درصد را دریافت کنید. پس از ورود به حساب کاربری، یک باکس خاکستری رنگ را مشاهده خواهید کرد که وجود کمیسیون 10 درصد را ثابت می کند. همچنین مراقبت کلاهبرداری هایی که با استفاده از تبلیغات و کمیسیون های بالا انجام می شوند، باشید. برخی از این تبلیغات غیر واقعی هستند. کمیسیون های واقعی باید بلافاصله پس از وارد کردن کد، در حساب کاربری شما ظاهر شوند.

نتیجه‌گیری

بدیهی است که حذف اکانت بایننس به معنای از بین رفتن دائمی اطلاعات است و این فرایند غیر قابل بازگشت است. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، شاید بهترین راه حل، غیر فعال کردن حساب کاربری، به جای حذف دائمی آن باشد. البته در نهایت همه چیز به تصمیم شخصی شما بستگی دارد و طبیعتا صرافی های بسیاری هستند که حاضرند سرمایه شما را نگهداری کنند.

علاوه بر آن، انتخاب بیش از یک صرافی برای سرمایه گذاری، می تواند بسیاری از ریسک های موجود را کاهش دهد. البته شایان ذکر است که بسیاری از کاربران بایننس امکان حذف اکانت بایننس و اطلاعات شخصی خود را ندارند و این ترند بیشتر در کشور انگلستان دیده شده. با این حال، این یک تصمیم جدید از سوی بایننس است و به زودی اطلاعات بیشتری از سوی این صرافی در خصوص این تصمیم منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دو =