شماره مجازی

برای ساخت اپل ایدی چه کشوری را انتخاب کنیم؟

برای ساخت اپل ایدی چه کشوری را انتخاب کنیم

یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها در زمان ساخت اپل آیدی گوشی جدیدتان انتخاب کشور است. هرچند که بسیاری از افراد به سراغ خرید اپلیکیشن‌ها در Appstore نمی‌روند و نیازی به شارژ اکانت خود نیز ندارند؛ اما داشتن این قابلیت که بتوانید از تمامی امکانات گوشی موبایل جدید خود استفاده کنید قطعاً برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

اما همان‌طور که می‌دانید با وجود تحریم‌ها امکان ساخت اپل آیدی برای کاربران ایرانی مقدور نیست. استفاده از شماره‌های مجازی نامرغوب و موجود دیگر کشورها نیز ریسک امنیتی بزرگی دارد که به ساخت یک اپل ایدی (که قرار از است برای سالیان متمادی از آن استفاده کنید) نمی‌ارزد. راه‌حل استفاده از سرویس محبوب گوگل ویس است که با در اختیار گذاشتن یک شماره‌تلفن مجازی با پیش‌شماره امریکا، می‌تواند تمامی تحریم‌ها را دور زده و یک گوشی موبایل کاملاً انلاک و بدون مشکل در اختیار شما قرار دهد.

گوگل ویس چیست؟

گوگل ویس یکی از سرویس‌های تماس رایگان گوگل است که امکان ارسال و دریافت پیام و البته ایجاد تماس صوتی از طریق موبایل یا کامپیوتر (دانلود گوگل ویس) را امکان‌پذیر می‌کند. باتوجه‌ به استفاده از اینترنت، این سرویس از نظر اقتصادی نیز به نفع کاربر خود خواهد بود.

این سرویس اما برای کاربران در امریکا، دانمارک، فرانسه، هلند، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سویس و انگلیس در دسترس خواهد بود که البته باتوجه‌ به امکان تغییر آی‌پی و ساخت یک اکانت با ای پی جدید، محدودیتی برای استفاده از آن برای دیگر کشورها مثل ایران نیز وجود ندارد.

برای ساخت اپل ایدی چه کشوری را انتخاب کنیم

 

گوگل ویس امکاناتی همچون، امکان ثبت‌نام کردن سرویس‌های مختلف همچون اپل آیدی، پی پال وریفای شده، یودمی، و … بدون محدودیت در آن، ارسال پیام، دریافت تماس و پاسخ‌دادن آنها به‌وسیله موبایل یا کامپیوتر، ارسال و دریافت پیامک خارج از ایران، برقراری تماس به‌وسیله آن در دیگر کشورها، عدم نیاز به پرداخت اشتراک، امنیت بالا و بسیاری دیگر از ویژگی‌های کاربردی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

این سرویس از نظر قیمت گذاری نیز دست برتری نسبت به دیگر سرویس‌های باکیفیت نظیر اسکایپ دارد. چراکه تهیه اسکایپ نیازمند شارژ و پرداخت مجدد پس از پایان دوره می‌باشد؛ در حالیکه سرویس گوگل ویس یک سرویس دائمی می‌باشد.

+Apple Fitness چیست و چه کاربردی دارد؟
بخوانید!

برای ساخت اپل ایدی چه کشوری را انتخاب کنیم؟

قطعاً در زمان استفاده از آیفون با پیام this app is currently not available in your country or region مواجه شده‌اید. این پیام به این معناست که اپلیکیشنی که به سراغ آن رفته‌اید در کشوری که آیدی خود را در آن ساخته‌اید پشتیبانی نمی‌شود.

یکی از کشورهایی که با کمترین محدودیت اپلیکیشن مواجه است امریکاست. ازاین‌رو انتخاب این کشور پس از خرید شماره مجازی گوگل ویس و استفاده از آن در زمان ساخت اپل آیدی شما را با کمترین محدودیت مواجه خواهید شد.

برای ساخت اپل ایدی چه کشوری را انتخاب کنیم

شماره موجود در گوگل ویس اما از پیش‌شماره +1 یا همان امریکا شروع می‌شوند. این موضوع دست شما را برای استفاده از این شماره در سراسر وب‌باز خواهند گذاشت. ما نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که اپل آیدی خود را با شماره امریکا بسازید. البته در این صورت جهت شارژ کردن حساب خود نیز می‌بایست از گیفت‌کارت اپل امریکا (دلار) استفاده کنید. این گیفت کارت‌ها قیمتی به نسب بالاتر از ارزهای دیگر خواهد داشت (گرچه تنها انتخاب و بهترین انتخاب موجود می‌باشد).

تغییر کشور اپل آیدی

البته کشور ثبت شده در زمان ساخت اپل آیدی دائمی نیست و شما می‌توانید در هر زمان آن را تغییر دهید. البته برای تغییر کشور اپل ایدی قوانین خاصی در جلوی شما قرار خواهند گرفت؛ همچون نداشتن بالانس یا همان اعتبار در اکانت، ارائه آدرس معتبر مکان سکونت جدید (خرید real address) و … را باید به Apple ارائه دهید.

 یکی از دلایل تغییر کشور، خریداری گیفت‌ کارت مرتبط با یک کشور دیگر است. قطعاً در این زمان اگر بخواهید که از گیفت‌کارت کشوری دیگر استفاده کنید، نیاز به تغییر کشور اپل آیدی خود خواهید داشت.

جهت تغییر کشور در داخل تنظیمات آیفون، media & purchases، Video Account، country/region وارد شوید، از این قسمت می‌توانید قوانین و شرایط تغییر کشور و نحوه تغییر آن را مشاهده کنید.

نتیجه‌گیری

حال که می‌دانیم برای ساخت اپل ایدی چه کشوری را انتخاب کنیم، خوب است ذکر کنیم که ریجن آمریکا، بهترین ریجن موجود برای اپل آیدی است. چراکه از طریق این ریجن می‌توانید به اپل موزیک با ریجن امریکا، تهیه ساده‌ی گیف کارت و غیره دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =