درآمد ارزی

دانلود برنامه Coinex برای اندروید و iOS

نصب کوینکس

دانلود برنامه کوینکس

به کمک لینک‌های زیر می‌توانید برای نصب کوینکس و دانلود کوینکس برای ایفون و اندروید اقدام کنید.

آپدیت: اخیرا اپلیکیشن کوینکس از روی Appstore پاک شده است. می‌توانید از سایر صرافی‌ها به مانند کوکوین برای ترید استفاده نمایید.

نکته: هرچند کوینکس نسبت به ایرانیان سختگیری زیادی ندارد، اما توصیه اکید کارشناسان مجموعه جک‌بلک این است که حتما با ip ثابت خارجی مناسب از امکانات این صرافی استفاده کنید.

امکانات صرافی کوینکس:

1. خرید سریع رمزارز

پشتیبانی از خرید BTC، ETH، BCH و سایر ارزهای دیجیتال با کارت های اعتباری.

2. دریافت اطلاعات بازار در لحظه

با یک کلیک می‌توانید بیشتر رمزارزهای رایج، نمای معاملاتی حرفه‌ای K-line، افزایش و کاهش قیمت را در یک نگاه، در نظر گرفتن روند بازار را داشته باشید.

3. گزینه‌های متعدد بازار معاملات

پشتیبانی از بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، دوج کوین (DOGE) و بیش از 200 ارز دیجیتال با کیفیت، ترید انبوه در هر زمان و هر مکان.

4. انواع مشتقات

پشتیبانی از انواع مشتقات ارز دیجیتال، به عنوان مثال. معاملات اهرمی، قراردادهای دائمی، خدمات تامین مالی، بازارسازی خودکار، تامین نیازهای متنوع سرمایه‌گذاری

5. واریز و برداشت سریع و پایدار

100% ذخیره و فناوری بلاک چین خود توسعه یافته سپرده و برداشت سریع و پایدار را تضمین می کند. انتقال فوری بین کاربران

6. ابتدا کاربران!

خدمات‌رسانی به کاربران جهانی با خدمات 24 ساعته در ۷ روز هفته، پشتیبانی چند زبانه، خدمات مشتریان حرفه‌ای و طراحی ساده صفحه.

دانلود و معرفی قابلیت‌های کیف پول Huobi
بخوانید!

کوینکس چیست؟

CoinEx یک پلتفرم تجارت جهانی و متمرکز ارزهای دیجیتال است که در سال 2017 تاسیس شد و در هنگ کنگ مستقر است. هدف این صرافی قرار دادن کاربر در اولویت با ارائه خدمات تبادل 24 ساعته، پشتیبانی چند زبانه و خدمات حرفه‌ای به مشتریان است. صرافی CoinEx از چندین زبان مانند چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای، روسی پشتیبانی می‌کند و خدمات تجارت جهانی را در بیش از 100 کشور/منطقه ارائه می‌دهد. کوینکس بر امنیت، پایداری، حرفه‌ای و سازگار بودن تمرکز دارد.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

2 دیدگاه در “دانلود برنامه Coinex برای اندروید و iOS

  1. هاشم گفت:

    سلام من كوينكس رو داونلود كردم ولي هنوز ثبت نام نكردم الان دقيقا بايد چهار كنم

  2. شهرام گفت:

    سلام از بهترین صرافی برای ایرانیان با بهترین امکانات و حتی زبان فارسی کسب سود کنید و لذت ببرید کاربر طلایی و تخفیف فلان درصد همش چرته بالا ترین تخفیف کاربر عادی 15% هستش اگر خودتون 1000 cet که کوین اختصاصی صرافی کوینکس هست در کیف پول صرافی تون داشته باشین تا 30% هم خود صرافی تخفیف کارمزد میده ولاغیر ممنون میشم کد معرف ggp2f رو بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =