متفرقه

دانلود کلاب هاوس برای اندروید و اپل

کلاب هاوس اندروید

کلاب هاوس، داغ‌ترین برنامه این روزهای سال 2021 است که سر و صدای زیادی کرده است؛ افراد مشهوری نظیر بیل گیتس و ایلان ماسک به این برنامه پیوسته‌اند. در ادامه به ارائه کلاب هاوس برای اندروید، اپل و ویندوز می‌پردازیم.

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک برنامه گپ صوتی است که در آوریل 2020 توسط Paul Davison و Rohan Seth تحت نام کمپانی Alpha Exploration Co راه اندازی شد. این برنامه ارتباط شنیداری را برای گروه های چند نفره تا بیش از 5000 نفر تسهیل می کند. در ماه فبریه سال 2021 این برنامه نزدیک به ۱ میلیارد دلار ارزش گذاری شد.

کلاب هاوس برای اندروید

به تازگی نسخه غیررسمی برنامه کلاب هاوس منتشر شد. می‌توانید تا زمانیکه نسخه رسمی برای سیستم عامل اندروید منتشر نشده است از این نسخه استفاده کنید.

اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاتر

تاریخ بروزرسانی:15 مارچ 2021

سایز:‌ 50Mb

نحوه نصب کلاب هاوس روی اندروید

به کمک این لینک وارد برنامه Google Play شوید؛ سپس با استفاده از گزینه install برای دانلود و نصب این برنامه اقدام کنید. سپس برنامه را اجرا کنید. می‌توانید با ثبت شماره تلفن همراه خود نسبت به ثبت نام در برنامه اقدام کنید. فراموش نکنید که برای استفاده از clubhouse نیازمند دعوت نامه هستید. در صورتی که دعوت نامه ندارید می‌توانید از طریق جک‌بلک نسبت به تهیه دعوتنامه کلاب هاوس اقدام نمایید.

کلاب هاوس اپل

کلاب هاوس برای اپل

خوشبختانه نسخه رسمی کلاب هاوس منتشر شده است. از نسخه منتشر شده می‌توانید در آیپاد تاچ، آیفون و آیپد استفاده کنید.

سایز: 65.4 MB

سازگاری با:

آیفون  13.0 و بالاتر
آیپاد تاچ 13.0 و بالاتر

نحوه نصب کلاب هاوس روی اپل

برای دانلود نسخه ios کلاب هاوس تنها کافیست تا توسط این لینک وارد App Store شوید؛ روی گزینه get کلیک کنید تا نسخه رسمی برنامه دانلود و نصب شود. سپس وارد برنامه شده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

کلاب هاوس نصب

کلاب هاوس روی کامپیوتر

به تازگی، Davison مدیر ارشد برنامه کلاب هاوس گفت که این برنامه نسخه‌ای برای کامپیوتر و ویندوز ندارد. همچنین برخلاف سیستم عامل اندروید، نسخه غیررسمی با عملکرد مناسب برای این نرم افزار تاکنون منتشر نشده است. البته بعید است که نسخه ویندوزی برای آن منتشر شود؛‌ چراکه سطح دسترسی و استفاده از آن برای کاربران دشوار خواهد بود.

سوالات متداول

آیا برای استفاده از کلاب هاوس نیاز به دعوت نامه دارم؟

سازندگان کلاب هاوس سیستم عامل ios را به دلیل تعداد کاربران کمتر نسبت به اندروید انتخاب کردند تا از رشد غیرقابل کنترل این برنامه جلوگیری کنند تا از مقیاس‌پذیری این برنامه مطمئن شوند. بنابراین، بله برای استفاده از کلاب هاوس نیاز به اینوایت (دعوتنامه) دارید.

2 دیدگاه در “دانلود کلاب هاوس برای اندروید و اپل

  1. رادین باقری گفت:

    برنامه ی خوبی هست

  2. دکترعاطفه کاشفی گفت:

    عالیه ولی من هرکاری میکنم نمیشه قبلا داشتم گوشیم هنگ کرد حالا نصب نمیشه! لطفا کمکم کنید خسته شدم….لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =