متفرقه

آموزش ساخت اکانت رایگان Canva

اکانت رایگان canva

Canva چیست؟

Canva یک ابزار طراحی گرافیکی است که برای ساده‌سازی انجام کارهای گرافیکی، طراحی و تولیدشده است. ساخت حساب کاربری در این برنامه، به‌راحتی انجام می‌شود و می‌توان از طریق یک مرورگر وب، از امکانات این برنامه بهره برد. همچنین این اپلیکیشن را می‌توان بر روی پلتفرم‌های حاوی سیستم‌عامل اندروید و ios نصب کرد.

Canva امکان ویرایش تصویر و همچنین یادگیری طراحی مبتنی بر پروژه را برای کاربر ایجاد می‌کند و کاربر می‌تواند در یک محیط کاربری ساده به طراحی بپردازد. استفاده از این اپلیکیشن به قدری ساده است که دانش آموزان نیز به راحتی می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. این برنامه قابلیت‌های بسیاری دارد که شامل موارد زیر است:

  • بیش از 250 هزار قالب
  • ذخیره ی خودکار پروژه ها پس از ایجاد
  • سهولت در استفاده حتی برای افراد تازه کار
  • صد ها هزار فیلم، ویدئو و طرح گرافیکی

اگر با پرداخت مبلغی اندک، اشتراک این اپلیکیشن را تهیه کنید، دسترسی شما به موارد بالا به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.

چطور اکانت رایگان Canva ایجاد کنیم؟

در گام اول شما احتیاج دارید تا یک حساب کاربری ایجاد کنید، پس وارد سایت به آدرس www.canva.com شوید. ساختن حساب پایه در این سایت رایگان است و بهترین حالت برای شروع طراحی به حساب می‌آید. راه‌اندازی این حساب ساده است و شما می‌توانید به واسطه ی اکانت Facebook و یا جیمیل خود در اپلیکیشن ثبت‌نام کرده و وارد شوید.

در اولین صفحه ای که با آن روبرو می شوید، باید با این سوال پاسخ دهید که برای چه چیزی به Canva نیاز دارید.

آموزش ساخت اکانت رایگان canva

اکانت برای کسب و کار کوچک

اگر از بین گزینه ها Small Business را انتخاب کنید، می توانید به وسیله گوگل و یا آدرس ایمیل خود ثبت نام را انجام دهید. این اکانت در حال حاضر رایگان است.

حساب رایگان canva

اکانت شخصی  (Persona)

اگر گزینه ی شخصی را انتخاب کردید، می توانید به وسیله ی گوگل، اکانت فیسبوک یا آدرس ایمیل، ثبت نام را انجام دهید. اگر از اکانت فیس‌بوک یا گوگل استفاده کنید، باید اجازه ی دسترسی سایت به آن ها را بدهید.

ساخت اکانت رایگان canva

اگر هم تصمیم گرفتید که برای ثبت نام Canva از ایمیل استفاده کنید، باید نام خود، آدرس ایمیل و همچنین یک گذرواژه وارد کنید. برای اثبات اینکه که ربات نیستید، باید reCAPTCHA که سایت Canva به شما نشان می دهد را حل کرده و تائید کنید.

اکانت رایگان canva

 

در این حالت Canva یک ایمیل مستقیم به شما می فرستد تا حسابتان را تائید کند. وارد ایمیل خود شوید و بر روی “Confirm my account” کلیک کنید. در این حالت بلافاصله به حساب جدیدتان هدایت خواهید شد.

همه چیز آماده است!

حالا شما می توانید طراحی با  Canva را آغاز کنید. بزودی شما متوجه می شوید که استفاده از طرح های گرافیکی منحصر به فرد برای برندسازی، چقدر آسان است. در صورتیکه به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارید، تهیه اکانت پرمیوم canva پیشنهاد می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =