متفرقه

بلوبانک چیست و چگونه می‌توان در آن حساب باز کرد؟

بلوجونیور
فهرست محتوا

بلوبانک، یک استارتاپ جدید است که برمبنا و زیرمجوعه نئوبانک‌ها فعالیت می‌کند. در ادامه به چیستی بلوبانک، نئوبانک‌ها، مزایای بلوبانک و مشکلات نئوبانک‌ها و آموزش افتتاح حساب بلوبانک می‌پردازیم. در پایان به سوالات متداول شما نیز پاسخ خواهیم داد.

نئوبانک چیست؟

قبل از اینکه به معرفی بلوبانک (blubank) بپردازیم، بهتر است که مختصری از چیستی نئوبانک بدانیم. به طور کلی، نئوبانک‌ها شکل جدیدی از بانکداری هستند که در نتیجه پیشرفت فناوری و تکنولوژی به وجود آمده اند. برخلاف بانک های سنتی، دارای شعبه فیزیکی نیستند و به صورت کاملاً دیجیتال و آنلاین اداره می‌شوند. ارتباط اینگونه بانک ها از طریق برنامه های موبایل و کامپیوتر برقرار میگردد. نئوبانک ها از حدود سال ۲۰۱۶ میلادی در کشور انگلستان ظهور کردند. اگر دوست دارید با ثبت نام و عملکرد آنها بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بلوبانک چیست؟

blubank چیست؟ کمتر از دو سال قبل و با شیوع ویروس کرونا، اهمیت و ضرورت استفاده از خدمات اینترنتی بیش از گذشته احساس شد. از این رو بسیاری از استارت آپ های جدید شکل گرفتند که یکی از آنها بلوبانک بود. بلوبانک مجازی، جزء نئوبانک ها محسوب میشود و از اواخر سال ۱۳۹۸ شمسی شروع به فعالیت در سیستم بانکداری ایران نمود.

 بلوبانک بانک مرکزی به واسطه بانک سامان از سپرده ها پشتیبانی می کند. به عبارتی دیگر، بانک سامان به پشتوانه بانک مرکزی، حامی اصلی بلوبانک میباشد. کارت های بلوبانک در سه رنگ آبی، قرمز و سبز طراحی شده است که در زمان ثبت نام انتخاب میکنید. اگر به شماره بلوبانک دقت کنید، متوجه ارتباط بلوبانک و بانک سامان می شوید. در واقع چهار رقم ابتدایی شماره کارت بلو همانند کارتهای بانک سامان می باشد.

15 خدمات و مزیات بلوبانک

استفاده از خدمات بلوبانک بصورت 24 ساعته و غیر حضوری امکانپذیر است. برخی از آنها عبارتند از:

_ بدون پرداخت هزینه می توانید اقدام به تغییر رمز عبور نمایید.

_ امکان خرید کالاهای مختلف نیز فراهم می باشد.

_قابلیت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض را دارد.

– امکان افتتاح حساب رایگان در بلوبانک

– عدم داشتن شرط حداقل موجودی حساب

– افتتاح حساب ۵ دقیقه‌ای!

– کارت‌های بانکی رنگارنگ و زیبا

– پشتیبانی سریع و قدرتمند

– عضو سامانه شتاب بانک مرکزی

– ارسال رایگان کارت بانکی به آدرس دلخواه شما در کمتر از ۵ روز کاری در تهران و ۱۰ روز کاری در سایر نقاط کشور

– دریافت و فعال‌سازی آنلاین رمزهای کارت از طریق اپلیکیشن بلوبانک

– امکان مسدودکردن کارت از طریق اپلیکیشن بلوبانک

– انتقال هوشمند پول

پروتکل‌های امنیتی در بلوبانک: در بلوبانک همه پروتکل‌های امنیتی در سیستم‌های زیرساخت بانکی و همچنین استانداردهای بانک مرکزی در خصوص تسویه وجوه و حسابداری، به‌دقت رعایت شده است.

– آسایش بیشتر: جایگزینی کارت بانکی با پول کاغذی به دلیل اشراف لحظه‌ای بر دارایی‌های مشتریان، سبب امنیت دوچندان حساب‌های بانکی شده است. این تجربه موفق نشان داده است، روند دیجیتالی شدن منجر به آسایش و راحتی بیشتری برای مشتریان می‌شود.

نحوه افتتاح حساب در بلوبانک چگونه است؟

مهمترین نکته برای افتتاح حساب بلوبانک، داشتن کد معرف می باشد که میتوانید از فردی که قبلا عضو شده است، دریافت کنید. ثبت نام بلوبانک به راحتی و از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می‌گیرد. در ادامه مراحل آن را توضیح می دهیم:

1- عبارت blubank را در گوگل جستجو کنید و به سایت بلوبانک بروید. برای ورود سریع، میتوانید بر روی www.blubank.com کلیک نمایید.

2- پس از ورود به وبسایت، نرم افزار متناسب با سیستم عامل گوشی خودتان را دانلود کنید. (اندروید، ios)

3- برنامه دانلود شده را نصب و اجرا کنید. دو گزینه در این صفحه وجود دارد. با فرض اینکه اولین اقدام ما برای افتتاح حساب است، بر روی گزینه “باز کردن حساب” کلیک نمایید. سپس دکمه “شروع” را بزنید تا صفحه زیر نمایان شود.

بلوبانک چیست

بلوبانک بانک سامان

4- در این مرحله کلید “شروع” را بزنید و در صفحه جدید، گزینه شرایط و ضوابط را فعال کنید و کلید “ادامه” را کلیک نمایید.

بلو بانک دانلود

5- در این صفحه، شماره تلفنی که به نام خودتان است را درون کادر مورد نظر وارد کنید. سپس، دکمه آبی رنگ (گوشه سمت چپ پایین صفحه) را لمس کنید.

بلوبانک بانک مرکزی

6- چند لحظه صبر کنید تا پیامک راستی آزمایی برای شما ارسال شود. کد چند رقمی داخل پیام را وارد برنامه کنید و بر روی دکمه آبی رنگ بزنید.

بلوبانک معتبر است

7- همانطور که گفته شد، برای تکمیل ثبت نام نیاز به کد معرف دارید. در این مرحله کد معرف (MFJQNI) خودتان را وارد نمایید.

بلو بانک ایفون

8- در مراحل بعدی کد ملی و تاریخ تولد خودتان را انتخاب نمایید.

بلو بانک ایران

فواید بلو بانک

9- نام کاربریتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حتماً از نام کاربری انگلیسی استفاده کنید. رمز عبور دلخواه را مطابق با توضیحاتی که در زیر کادر آورده شده، تنظیم کنید. شرایط گفته شده، برای ایمن‌تر شدن رمز عبور است. البته، اگر گوشی شما حسگر اثر انگشت هم داشته باشد، در مراحل بعدی می توانید این ویژگی را برای ورود به برنامه فعال نمایید.

حساب بلوبانک

خدمات بلو بانک

بلوبانک ثبت نام

11- اجازه فیلمبرداری را به برنامه بدهید تا بتوانید عکس پشت و روی کارت ملی را وارد کنید. برای اینکه برنامه بلوبانک عکس شما را قبول کند، بهتر است که گوشی خودتان را به صورت افقی گرفته و نور کافی در محیط باشد.

12- مجدداً دسترسی ضبط کردن را به برنامه بدهید و با زدن دکمه قرمز رنگ در صفحه جدید، متن نوشته شده را مطالعه کنید و دوباره بر روی دکمه قرمز رنگ بزنید. انجام این کار، برای تایید این است که شما یک فرد حقیقی هستید. اکنون، بر روی دکمه آبی رنگ پایین صفحه بزنید و منتظر بمانید تا اطلاعات آپلود و هویت شما تایید شود.

کارت های بلوبانک

کاربرد بلو بانک

13- پس از گذشت حدود دو ساعت، مجدداً برنامه را اجرا کرده و با نوشتن رمز عبور وارد برنامه شوید.

اموزش افتتاح حساب بلوبانک

14- پس از ورود، بر روی دکمه “سفارش کارت بانکی” کلیک نمایید.

افتتاح حساب در بلوبانک

15- رنگ کارت خودتان را انتخاب کرده و در مرحله بعد، کد پستی و شماره تلفن ثابت را وارد و تایید کنید.

نصب اپلیکیشن بلوبانک

 ثبت نام بلو بانک ثبت نام بلو بانک

اکنون کار تمام شده است! شما صاحب یک حساب بلوبانک هستید. کارت بانکی تا ۵ روز کاری آینده به دست شما خواهد رسید. پس از دریافت کارت، وارد تب کارت در برنامه بلوبانک شوید و کد درون پاکت را وارد نمایید تا کارت شما فعال شود.

بلوبانک مجازی

آموزش ساخت حساب و استفاده از بلوبانک

در ادامه اگر اموزش تصویری بالا نیاز شما را برطرف ننمود، می‌توانید با تماشای این ویدیو به صورت گام به گام نسبت به نحوه افتتاح حساب در بلوبانک می‌پردازید و با مزایا و معایب بلوبانک (که در ادامه مقاله با آن روبرو می‌شوید) نیز آشنا می‌شوید. علاوه‌بر آن می‌توانید با نحوه استفاده از بلوبانک نیز آشنا شوید (البته به قدری این نئوبانک دارای رابط کاربری ساده می‌باشد که خود بدون ویدیو می‌توانید از برنامه استفاده کنید.).

مزیت نئوبانک ها

نئوبانک‌ها مزیات بسیاری دارند. از عدم حضوری بودن آن‌ها و صرفه‌جویی در زمان گرفته، تا پشتیبانی سریع و هزینه کم آن‌ها. نئوبانک‌ها باتوجه به عدم دارا بودن شعب بانکی، در هزینه‌های خود بسیار صرفه‌جویی نموده‌اند. بنابراین می‌توانند این هزینه‌های صرفه‌جویی شده را برروی محصول، پشتیبانی بهتر و هزینه‌های کمتر برای مشتریان متمرکز کنند.

کلاب هاوس چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

مشکلات نئوبانک ها

تا اینجا، دانستیم که به بلوبانک جزء نئوبانک‌ها است و از مزایای فراوانی برخوردار می‌باشد. از طرفی دیگر، واضح است که این فناوری هم مثل بسیاری از موارد دیگر خالی از معایب نیست. یکی از مشکلات اساسی نئو بانک‌ها (از جمله بلوبانک) نداشتن شعبه فیزیکی است. همین مسئله موجب می‌شود که پذیرفتن آن از سوی عموم مشتریان با مقاومت مواجه شود. البته، این مسئله هم به مرور زمان و فراگیرتر شدن آن، کمرنگ تر خواهد شد.

باگ‌ها و مشکلات بلوبانک

بلوبانک در اولین سال فعالیت خود عملکرد خوبی داشت. اپلیکیشن مناسب، UX خوب، سرعت پشتیبانی سریع اما این نئوبانک اکنون مشکلاتی دارد که صدای بسیاری از مشتریانش را درآورده است. گاهی اوقات مشکلات قطعی سیستم‌های متصل به این نئوبانک باعث ایجاد وقفه در خدمت‌رسانی این بانکداری به مشتریان خود شده است.

معمولا به صورت ماهیانه و در نصف شب، اپلیکیشن این بانک به دلیل بروزرسانی ساختارها چند ساعتی (معمولا در نصفه شب‌ها) از دسترس خارج می‌شود.

مشکلاتی نظیر «عدم برقراری ارتباط به صادرکننده کارت» در هنگام پرداخت های اینترنتی، عدم کارکرد صحیح چت پشتیبانی، پشتیبانی تلفنی طولانی، عدم ارسال منظم نوتیفیکشن های تراکنشات از دیگر مشکلاتی است که گاه و بی گاه اتفاق می‌افتد.

بلوبانک مشکلات دیگری نیز دارد. اگر کاربر iOS هستید و سیب اپ و سیبچه ندارید، پس احتمال اینکه به مشکل بخورید وجود خواهد داشت. چراکه ممکن است با اپدیت‌های جدید سیستم چت آنلاین آن از کار بیفتد، دیگر قادر به نصب اپلیکیشن آن نباشید و مجبور باشید که از وب‌اپلکیشن ضعیف آن استفاده کنید!

به طور کلی از بلوبانک به عنوان اصلی ترین کارت بانکی خود استفاده نکنید. چراکه ممکن است در لحظات حساس قادر به پاسخگویی به نیاز شما نباشد. همانطور که بارها پیش آمده‌است که هنگام پرداخت آنلاین به مشکل بر بخورد.

پیشنهاد مطالعه: گوگل ویس چیست

بلوجونیور، ویژگی جدید بلوبانک

بلوجونیور

به کمک بلوجونیور می‌توایند برای فرزند خود حسابی قرض الحسنه باز کنید و کمک خرجی‌های وی را از این طریق و به صورت مستقیم به حساب وی واریز کنید و حساب وی را حتی مدیریت کنید.

ورژن 2 بلوبانک

ورژن 2 بلو بانک شامل قابلیت های جذابی شده از جمله بلو باکس که مانند قلک هوشمند عمل میکند، هر چند با تورم فعلی اصلا به صرفه نیست.

مدیریت مالی: با قابلیت نشان دادن خرید ها بر اساس کتگوری که هوشمند است و بسیار کارآمد است، همچنین امکان بودجه بندی نیز اضافه گردیده.

جدیدترین ورزن بلوبانک 2.5.1 است.

در این ورژن بسیار از باگ ها رفع شده و UI بهتری را از این اپ شاهد هستیم.

وام سریع و آسان بلوبانک

وام بلو بانک با تیزینگ خوبی شروع شد اما نتیجه آنقدر جذاب نیست. میانگین 3 میلیون تومان موجود چند ماه نیاز است تا بتوان 10 میلیون وام بدون ضامن با ارزایابی دریافت کرد،بازپرداخت وام از 1-12 ماه میتواند باشد.

نکته عجیب این وام کارمزد بالای آن است که کاربرانی نسبت به بالا بودن آن اعتراض داشتند.

قرعه کشی 50 جایزه 100 میلیون تومان 25 اسفند

قرعه کشی جدیدی که بلو بانک ترتیب داده است با هر 100 هزار تومان واریز 1 امتیاز دریافت میکنید و در جایزه 50 میلیون تومانی شرکت داده خواهید شد.

سوالات متداول

۱- آیا بلوبانک مجوز دارد؟

بله؛ بلوبانک تا زمان اخذ مجوز مستقل، ذیل نظارت، مسئولیت و مجوز بانک سامان فعالیت می‌کند. بانک سامان به نوعی، هم سرمایه‌گذار استارتاپ بلوبانک است و هم عهده‌دار مسئولیت قانونی آن در مقابل بانک مرکزی. ضمن اینکه تمام دارایی‌های موجود در بلوبانک، نزد بانک سامان نگهداری می‌شود. بانک سامان، خود مورد تضمین «صندوق ضمانت سپرده‌های بانک مرکزی» است. بنابراین امنیت حساب‌ها در بلوبانک محفوظ است.

۲- سود سپرده بلو بانک چقدر است؟

سود سپرده کوتاه مدت بلوبانک، به مانند سایر بانک‌ها، به اندازه ۱۰٪ می‌باشد.

۳- چگونه می‌توانم حساب بازکنم؟

مراحل بازکردن حساب: ۱. پیدا کردن دوستی که در بلوبانک حساب دارد ۲. به اشتراک گذاشتن [فقط] شماره موبایل ۳. دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک

۴- برای بازکردن حساب چه مدارکی لازم است؟

اصل کارت ملی (برای کارت ملی‌های قدیمی، کد رهگیری درخواست صدور کارت هوشمند) برای ارسال تصاویر مربوطه و داشتن یک خط تلفن همراه فعال که به نام خودتان است.

۵- من کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌ام، آیا می‌توانم حساب بازکنم؟

بله، اگر درخواست کارت ملی هوشمند را ثبت کردید، از راه ثبت کد رهگیری نوشته شده روی رسید ثبت‌نام کارت ملی هوشمند، امکان بازکردن حساب را دارید.

۶- من کارت ملی هوشمند ندارم و برگه رسید کارت ملی هوشمند را گم کرده‌ام، چطور می‌توانم حساب بازکنم؟

در وب‌سایت سازمان ثبت و احوال کد رهگیری کارت ملی خود را پیداکنید و فرآیند بازکردن حساب را انجام دهید.

۷- مراحل بازکردن حساب چقدر زمان می‌برد؟

بازکردن حساب در کمتر از ۷ دقیقه؛ بررسی مدارک، شناسایی هویت و فعال شدن حساب (در صورت تایید استعلام بانک مرکزی) در کمتر از ۲ ساعت.

۸- بلوبانک امنیت دارد؟

بله؛ همانطور که گفته شد، بلوبانک تحت ضمانت بانک سامان (که خود تحت نظر بانک مرکزی است) فعالیت می‌کند. سپرده‌های شما نزد بانک سامان نگهداری می‌شود. بنابراین جای نگران نیست و می‌توان گفت که بلوبانک امنیت نیز دارد.

۹- آیا امکان افتتاح حساب ارزی در بلوبانک وجود دارد؟

در شرایط کنونی بلوبانک خدمات افتتاح حساب ارزی ارائه نمی‌دهد اما قطعا در آینده می‌تواند جزو گزینه‌های این بانک نوین باشد.

۱۰- آیا حساب بلوبانک امکان وکالتی شدن دارد؟

در حال حاضر امکان وکالتی کردن حساب برای بورس کالا، سازمان حمایت یا خودروسازان وجود ندارد.

۱۱- بلوبانک یا بانکینو؟

بانکینو نخستین نئوبانک ایران است. بلوبانک پس از بانکینو شروع به فعالیت و خدمات‌دهی کرد.

بلوبانک به مانند یک استارتاپ است و ماهیتی تقریبا جدا از بانک سامان دارد. اما بانکینو تحت نظارت بیشتر از سمت بانک گردشگری قرار دارد.

بلوبانک حس خاص بودن بیشتری به کاربر خود القا می‌کند. برای اطلاع بیشتر در این زمینه ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

نتیجه

آمارها و شواهد، نشان دهنده دیجیتالی شدن امورات مالی در آینده نزدیک است. این کار با حذف پول‌های فیزیکی در بسیاری از کشورهای جهان درحال اجرا شدن میباشد. بنابراین، انتظار میرود که نئوبانک‌ها با رشد چشمگیری همراه شوند. در پایان، امیدواریم که با انتخابی صحیح، همگام با پیشرفت تکنولوژی حرکت کنید.

در نهایت در صورت دارا بودن حساب بلوبانک می‌توانید از طریق شماره پشتیبانی بلوبانک اقدام کنید.

224 دیدگاه در “بلوبانک چیست و چگونه می‌توان در آن حساب باز کرد؟

  1. ناشناس گفت:

    میشه بدونم این تراشه هست که مثل سیم کارت روی یه قسمت از کارت نصب شده چه استفاده ای داره؟؟؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      خود کارت به خودی خود یه مقوای ساده‌ست. این تراشه باعث شناسایی صاحب و ایدی اون میشه

      1. nima گفت:

        سقف معرفی 10 نفره؟ بیشتر نمیشه؟

        1. مهدی گفت:

          داداش من میخوام کارت مشکی بگیرم ولی ده نفر سراغ ندارم

        2. ابراهیم غلامی گفت:

          تراشه روی کارت برای چیست؟

    2. aaavaa گفت:

      سلام
      من ثبت نام کردم هم پول انتقال دادم هم خرید کردم خیلی سرعتش خوبه برای ثبت نام با کد معرف خیلی راحت هست.

      1. جعفر گفت:

        من بانکینو خاور میانه گرفته همین کارا میشه ولی با توجه به اعتبارت وام هم تا سقف ده میلیون تومان هم اره

      2. پیداگل گفت:

        آیا اتباع هم میتونن حساب باز کند

    3. نگار گفت:

      افتتاح و دریافت کارت کاملا رایگان درکمترین زمان و راحت ترین شکل ممکن
      زیر نظر بانک سامان با محوز بانک مرکزی
      کد معرف بزن شارژ شی

      1. صادق گفت:

        والابیشتراز۱۰یا۱۲ روزازافتتاح حسابم میگذره اوکی هم داد،حتی رنگ کارت واین جورکارهاراانجام دادم ولی،ظاهراکه سرکاری بود،چیزی به دستم نرسید،وباچشم دیدم که اداره پست بدون دیدن کارت شناسایی به دوستم کار بلو روتحویل داد،برام جای سوال داشت ،درضمن نظرم درمورد بلوکارت و…۵۰ و۵۰ است،وتمام

        1. جواد گفت:

          با سلام ، اگر بخواهم برای فرزندم کارت بگیرم که هم به سن قانونی نرسیده وهم موبایل به اسمش نیست ، چگونه است ؟

        2. amir021 گفت:

          بلوجونیور رو استفاده کنید

      2. علی اصغر گفت:

        من می‌خوام ثبت نام کنم ولی کد‌ معرفی ندارم باید چیکار کنم لطفاً. بگید

        1. رضا گفت:

          کد معرف اختیاری هست

        2. ابولفضل گفت:

          کد معرف اجباری نیست خودش نوشته

        3. آریا گفت:

          کد معرف اختیاریه. اگه کد معرف داشته باشی و به دوستت بدی و اون موقع ثبت نام کردن بزنه هم تو و هم اون ۳۰ هزار تومان میگیره. چون به نفع خودش بوده گفته اجباریه

    4. مجتبی براتی گفت:

      سلام
      دوست عزیز
      این تراشه نیست . تنها لوگوی شبکه شتاب هست که به شکل طلا کوب روی کارت درج شده

      1. ابوالفضل گفت:

        آیا میشه خرید درون برنامه ای انجام داد ؟؟

    5. آرمین گفت:

      به نظر من بهترین همراه بانک داخل جیبته
      واقعا کارای و امکانات خوبی داره

    6. فرشاد گفت:

      اون برا موقعی هستش کارت همراهت نیست تو باجه بانک سامان با QR scan که داره میتونی کاراتو انجام بدی بی کارت

    7. اسماعیل ارزومند گفت:

      سلام بسیار ممنونم
      چقد جالبه و دلخواه بنده میباشد بلو بانک
      رو توسط یکی از دوستان نزدیکم اشنا شدم جناب مهندس کاوه و امیدوارم مشتری خوب بانکتان باشم

    8. میلاد گفت:

      هیچ استفاده ای نداره در حال حاضر.

  2. سعید گفت:

    سلام.دقیقا با تکنولوژی باید پیش رفت.

  3. ساجده گفت:

    سلام
    در صورت ارسال کد دعوت نامه به چند کاربر به حساب ما میلغی هم واریز میشه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز
      به ازای هر کاربر ۳۰ هزارتومان

      1. هاجر گفت:

        محدودیتی هم هست؟

        1. سامان مرتضوی گفت:

          هر نفر میتونه ۱۰ نفر دیگه رو دعوت بکنه. مگر در بلوفرایدی (اولین جمعه هر ماه که به صورت نامحدود میتونین دعوت کنین)

        2. علی گفت:

          ثبت نام رایگان است.

      2. ابوالفضل گفت:

        آیا اتباع می‌توانند از بلو بانک استفاده کنند ؟؟

  4. غفاری گفت:

    سلام سوالی که داشتم اینه: آیا بلو بانک معتبر است؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله باید گفت که بلوبانک معتبره. چراکه زیر نظر بانک مرکزی (البته به صورت غیر مستقیم) در حال فعالیت هست. بنابراین جای نگرانی وجود نداره.

      1. حمیدرضامحمدی گفت:

        سلام دوست عزیز گویا اطلاعات شما درباره این کارت بالاس،من الان نرم افزار رو دانلود کردم ولی کد معرف نزدم یعنی نداشتم که بزنم وفقط تا مرحله شماره همراه وکارت ملی پیش رفتم وهنوز کاملا نصبش نکردم ،سوالم اینه ایا اگر به طور کامل ثبت نام کنم تا اخر دیگه نمیتونم باکد معرف کسی رو دعوت کنم واز هدیه سی هزار تومانی استفاده کنم

        1. سامان مرتضوی گفت:

          سلام اگه کد معرف نزنید صرفا به معرف شما ۳۰ هزارتومان تعلق نمی‌گیرد.

        2. رضا گفت:

          اگه چک برگشتی داشته باشی میتونی کارت دریافت کنی

        3. سامان مرتضوی گفت:

          باسلام
          نه متاسفانه

        4. رضا گفت:

          کد معرف ابتدای ثبت نام اختیاری هست. بعد از تکمیل ثبت نام اگر برای شخص دیگر که میخواد ثبت نام کنه کد معرف شما رو بزنه به ازای هر ثبت نام 30هزار تومن به حساب شما واریز میشه

      2. نیلوفرم گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        کارت بلوی من خراب شده چطور میتونم مجدد کارت بگیرم ؟

        1. سامان مرتضوی گفت:

          سلام وقت بخیر با پشتیبانی بلوبانک ارتباط بگیرید.

        2. حسنی گفت:

          سلام از داخل برنامه تعویض بلوکارت

        3. نگین گفت:

          سلام. خیلی مسخرست که نمیشه دوتا بلو داشت. من ی بلو داشتم. خواستم ی رنگ دیگه هم داشته باشم گفت کارت قبلی غیر فعال میشه. الان اون کارت جدید و باید چیکار کنم ؟؟میشه این قابلیت رو بزارین که هر نفر چند کارت داشته باشه

      3. مدلاین ارمکانی گفت:

        من چند ماهی دارم استفاده میکنم و بیشترین مشکلی ک دارم اینه ک اکثر سایت های ایترنتی مثل دیوار شیپور و …. پرداخت با بلو بانک و تایید نمیکنن و میگن بانک غیر معتبر ☹️💔

  5. شهرزاد گفت:

    توی این کرونا هیچ نیازی به حضور فیزیکی در بانک ندارین و همچیز کاملا انلاین انجام میشه

  6. قادری گفت:

    من چند وقتی هست که از بلوبانک استفاده میکنم .حس تازه ای داره استفاده از این بانک

    1. الی گفت:

      خیلی خوبه دیگه برای انتقال وجه نیاز به رمز دوم و … نداره، انتقال خودکارشم خیلی کاربردیه

  7. مریم گفت:

    بلوبانک احساس جدید و خاصی هست که این روزها بهش نیاز داشتم

    1. pgh گفت:

      وای چه لوس. عین تبلیغای تلویزیون.. خخخخ

      1. علی گفت:

        نزدیک ۴ ماهه حساب باز کردم هنوز کارتو تحیول پست ندادن😀

        1. فریال گفت:

          من دارم و راضیم به نظرم واقعا خوبو کاربردیه و گرفتنش هیچ ضرری نداره میتونید امتحان کنید چیزی که کم نمیشه ازتون …افتتاح حساب راحتی داره خدماتش هم خوبه …

  8. شاهین گفت:

    سریع، ساده و راحت
    دیگه لازم نیست توی صف بانک صبر کنم و وقتم هدر بره

    1. Zahra گفت:

      جوری میگی که دیگه لازم نیست توی صف بانک برم که انگار ما میریم صف بانک.
      کلا اکثر بانکها خدماتشون غیرحضوریه.
      بانک ملی و ملت و بانک مهر حساب دارم و تمام خدمات بانکی رو اینترنتی توسط اینتربانک یا همراه بانک خودشون انجام میدم.
      بلوبانک هم چیز شاخی نیست.
      فقط راه بقیه بانک ها رو داره میره.

      1. علی.... گفت:

        میشه بگی تو کدوم بانک امکان باز کردن حساب به صورت غیر حضوری است؟؟

        1. امير گفت:

          بانك مسكن افتتاح حساب به صورت غير حضوري و اينترنتي هستش

        2. عرفان گفت:

          بانک شهر هم غیر حضوری

        3. سید مرتضی عمرانی گفت:

          بانک رسالت

        4. مرضیه سادات میرمحسنی گفت:

          بانک رسالت.من هم غیرحضوری حساب باز کردم هم کارت گرفتم هم وام 2درصدی گرفتم

        5. شروین گفت:

          رفاه رفاه
          یه قرون هم ازت نمیگیره

        6. محمد گفت:

          مهر ایران

        7. ابولفضل گفت:

          فقط همین موردش خیلی تمایز داره نکنه رییس جمهور هستیم 20 دقیقه وقت نداریم تا بانک بریم برای افتتاح حساب – خوب بقیه هم غیر حضور انجام میشه

      2. فریبرز گفت:

        باسلام.لطفا شعار ندین.جرات داری بابت تمدیداعتبار کارتت، به یکی این بانکها که نام بردی تشریف ببر.یک عمر پشیمون میشی.

  9. مرادی گفت:

    بلوبانک مثل اسمش یه بانک خاصه. همه داراییم رو ریختم توی بلو

  10. نسیم گفت:

    سلام کارت بلوبانک من زیباترین کارت بانکی هست که دیدم. هرجا میرم و برای کارت کشیدن کارتم رو به فروشنده میدم تعجب میکنه میگه این چیه و از کجا اوردی و …. خیلی جالبه

  11. جاسم گفت:

    از کارت بلو در دستگاههای خود پرداز استفاده میشه کرد؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      بله

  12. کیمیا گفت:

    سلام . جهت ریختن پول نقد به کارت های بلوبانک باید از بانک سامان یا شعب دیگه که به شتاب متصل هستند اقدام کنیم یا مثل بانک شهر جایی هست که بتونیم با صرف وقت کمتر در این وضعیت کرونا مبالغمون رو به کارت واریز کنیم؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام؛ بلوبانک بانکی هست مشابه بانک‌های دیگه تنها با این تفاوت که تمام اقدامات در اون به صورت غیر حضوری انجام میشه. بنابراین به شیوه‌های گذشته می‌تونید به کارت بلوبانک خودتون پول بریزید. میتونید شماره شبا، شماره حساب یا شماره کارت خودتون رو جهت واریز مبلغ مثل گذشته به اشتراک بگذارید.
      علاوه بر اون میتونید از طریق اپلیکیشن بلوبانک به واریز پول (مشابه خرید اینترنتی) به حسابتون اقدام کنید.

  13. فالق گفت:

    سلام.دعوتنامه بلو بانک چیست
    چه مزایایی داره

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام برای افتتاح حساب در بلوبانک نیاز هست که دعوتنامه داشته باشید

  14. F گفت:

    سلام میشه مراحل صدور ویزا کارت و انتقال پول به حسابهای خارجی رو کامل بگید که از طریق بلو کارت انجام میشه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بلوکارت به مانند سایر کارت های بانکی هست. از طریق شبکه بانکی داخلی امکان انتقال پول به حساب های خارجی نیست. لازم هست که برای انتقال پول از طریق صرافی‌های مثل جک‌بلک اقدام کنید.

  15. جواد باقری گفت:

    هیچ مزیتی نسبت به کارت های سایر بانکها ندارد. مضاف بر اینکه هیچ جای ثابت یا به اصطلاح اموال غیر منقول ندارد.
    فردا که پولها را خالی کرد رفت دست صاحب حساب به چی بند هست. به نظر میرسد که تعدادی خوش خیال بخوان بانک را به این حساب ها ترجیح بدهند

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام جواد عزیز! ممنون از نظرت. بلوبانک، تحت تکلف بانک سامان هست و از بانک مرکزی مجوز فعالیت داره. همونطور که از نامش مشخص هست، بلوبانک هم یه بانک مشابه سایر بانک ها اما با عملکرد بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان و سپرده‌گذاران در اون

      1. م.ص. گفت:

        منظورتون تحت تکفل هست دیگه!؟

      2. رضاموسوی گفت:

        آقاسامان،بدنیست یه سری به ویپادبزنیداون وقت متوجه می شیدگرفتن آنی وام یعنی چی.
        سه ماه میانگین!!!!!!کجاش آنی هستش.
        شماباافتتاح حساب درویپادپس ازافتتاح میتونی تقاضای وام بدید،نه اینکه پس ازسه ماه.

  16. نازی گفت:

    سلام بلو بانک همه چیش رایگانه. خیلی عالی بود.

  17. علیرضا گفت:

    آره میش استفاده کرد

  18. الناز گفت:

    خیلی عالیه .هدیه هم میده. میتونید

  19. حسن گفت:

    سلام وقت بخیر چجوری میتونم حسابهای دیگ رو به بلو بانک انتقال بدم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      باید از داخل اپلیکیشن اقدام کنید

    2. فرحناز گفت:

      سلام نمیدونم چطور بهش پول واریز کنم و یا حساب های دیگه رو بهش متصل کنم اطفا راهنمایی کنین

  20. حمیدرضا شجاعی گفت:

    فوق العادست سرعتش خیلی خوبه و به راحتی تمام میتونید پایا کنید و محدودیتی.نداره و نصب و احراز هویتش هم که خیلی راحته و کارتش هم زودتر از اون چیزی که مد نظرم بودش واقعا دستم رسید برا بانک سامان هم هستش و معتبره میتونید از خود بانک بپرسید اگه شک دارید

  21. شاهین گفت:

    سلام من اپلیکیشن رو دانلود کردم. منتها پسورد رو فراموش کردم. چطور رمزمو بازیابی کنم. البته هنوز افتتاح حساب انجام ندادم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام با پشتیبانی بلو تماس بگیرید

      1. Parsa گفت:

        سلام اقا خسته نباشید.من واس فامیلمون میخوام بلو بانک ثبت نام کنم اما سیم کارتی ب اسم خودش نداره ،خانوادش نمیزارن ب اسم خودش بزنه. چیکار باید کرد.

        1. سامان مرتضوی گفت:

          سلام وقت بخیر راهکاری نیست.

  22. MA گفت:

    مدت زیادی نیست ازش استفاده میکنم ولی تا اینجا که ارتباط هایی که با پشتیبانی داشتم مناسب بوده و رابط کاربری برنامه هم راضی کننده اس

  23. سامان مرتضوی گفت:

    سلام وقت شما هم بخیر
    بله دقیقا مثل سایر بانک ها
    این مورد رو بهتر هست که از پشتیبانی بلوبانک جویا بشید

  24. سامان مرتضوی گفت:

    سلام وقت شما هم بخیر مشابه سایر بانک هاست. برای مبالغ بالاتر و راهنمایی بیشتر با پشتیبانی بلوبانک ارتباط بگیرید.

  25. محمد رضا گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید آیا محدودیت سنی دارد
    من برای خدوم وفرزندانم چگونه میتونم افتتاح حساب بکنم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      مثل بقیه حساب‌های بانکی محدودیت سن قانونی داره. از ۱۸ سال به بالا امکان افتتاح حساب وجود داره

      1. بلو بانک گفت:

        سلام،بلوجونیور این امکان رو فراهم کرده تا برای کودکان زیر ۱۸ سال حساب باز شود

    2. B گفت:

      تا سقف ۳۰۰هزار تومان هدیه بگیرید یعنی به ۱۰ نفر کد معرف رو بدید

      1. الی گفت:

        من رنگ قرمزش گرفتم خیلی دلبره نیازی نیست تا بانک بری و کلی معطل شی واقعا راضی ام و از امکانات نامحدودش استفاده کنید😍

  26. جاسم گفت:

    سلاموقت به خیر میخاستم بدونم سقف کارت به کارت روزانه با بلوبانک چه میزان است?

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر مشابه بانک های دیگه‌ست

  27. هاشمی گفت:

    سلام شرمنده من ثبت نام کردم الان پیام اومده که مرسوله به پست مشهد تحویل داده شده امکان تغییر ادرس هست؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام فکر نمیکنم. اگه با پشتیبانی بلوبانک ارتباط بگیرید شاید بتونند کمکتون کنند

  28. مهسا گفت:

    سلام ایا گردش کار برا گرفتن وام هم محسوب میشه ؟ یافقط سود ۱۰ درصد تعلق میگیره ؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام فقط ۱۰ درصد

  29. ناشناس گفت:

    سلام فرق بلو بانک های قرمز و ابی و سبز در چیست؟ هر رنگی ک خودمون بخوایم رو میدن؟؟؟؟؟ یا رنگ بلو کارت ایفون و اندروید با هم فرق داره؟؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام رنگش متفاوته. بله. نه رنگش رو موقع افتتاح حساب انتخاب میکنید

  30. علی گفت:

    من که از خدمات شون خیلی راضی ام

  31. تارخ گفت:

    سلام وقت بخیر
    سقف نقل و انتقال در بلو بانک چقدره؟ انتقال حساب از بلو به بلو شامل هزینه است مانند بانک ملت یا رایگانه مانند بانک پاسارگاد؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر
      مشابه سایر بانک ها. مورد بعد رو از از پشتیبانی بلو بپرسید

    2. آرش گفت:

      سلام
      عزیزانم لطفا با کد معرف من وارد شوید تا بانک برا منم هدیه بده، از شما چیزی کم نمیشه ولی منو خیلی خوشحال میکنه
      NOG7OQ

  32. مصطفی گفت:

    سلام داخل اپلیکشن بلوبانک می تونیم مبلغ خودمون رو به صورت روز شمار پس انداز کنیم. توی توضیحات نوشته بودین ۱۰ در صد

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز
      مشابه سایر بانک هاست. معمولا بانک ها به مینیمم مبلغ مانده حساب شما ۱۰٪ سر ماه بعدی سود میدن

  33. مجید گفت:

    باز کردن حساب چقدر سریعه. از بهترین بانک لذت ببرین

  34. یوسف گفت:

    سلام درصورتی که کسی رو برای نصب بلوبانک دعوت کنیم مبلغی به حساب خودمون واریزمیشه؟
    برای دریافت کارت عابر بلو بانک چقدر هزینه باید پرداخت کنیم؟ هزینه پیک نداره؟
    چقدر زمان میبره تا تایید بشم؟ من امروز ثبت نام کردم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز بله ۳۰ هزارتومان
      هیچی. نه
      ۴ ساعت

  35. آرمین مطاعی گفت:

    با سلام ، من تمام مزایای بلوبانک رو خوندم تمام خدماتی که ارائه می کنه اپلیکیشن تمام بانکها هم انجام میدن مانند اپلیکیشن بانک سپه ، به نظر من هیچ برتری نسبت به بانکهای سنتی نداره و امنیت بانکهای سنتی آزمایش خودشو پس داده ، اگر خدماتی ارائه میکرد که در بانکهای سنتی در دسترس نیست مردم به سمتش می رفتند مانند پرداخت ارزی بدون مستر کارت و کردیت کارت

  36. آرمین مطاعی گفت:

    اگر خدماتی ارائه میکرد که در بانکهای سنتی در دسترس نیست مردم به سمتش می رفتند مانند پرداخت ارزی بدون مستر کارت و کردیت کارت

  37. ميلاد گفت:

    سلام.من كارت رو سفارش دادم خيلي جالبه رنگ قرمز رو سفارش دادم با پست پيشتاز سر ٣روز رسيد دستم.و اينكه بانك سامان بانك معتبري هستش.

  38. پیراسته گفت:

    سلام روزتون بخیر این کارت بجز امکانات انتقال و قبوض آیا مزایای دیگری برای سود دهی یا اخذ وام دارد؟ اگه از همین امروز پول واریز کنیم سود ده درصد شاملش میشه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام روز شما هم بخیر سوددهی ۱۰٪ داره. به زودی امکان اخذ وام نیز خواهد داشت. بله

  39. mrym گفت:

    نیاز به بانک رفتن نیست
    هیچ هزینه ایی پرداخت نمیکنید
    تازه رنگشو هم خودتون انتخاب میکنید😍
    نیاز به کد معرف داره

  40. جاسم جسد گفت:

    کدوم بانک برا تغییر رمز پول میگیره. کجای دنیا باز کردن حساب پولیه. کارت های بانکی رنگا رنگ …

  41. ghader گفت:

    با سلام خسته نباشید از دیشبه ثبت نام میزنم اما اسکن کارت ملی ایراد میگیرخه در صورتیکه اسکن انجام شده و عکس کارت ملی گرفته شده و تایید شده بنظرتون چکار کنم ؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام سلامت باشید لطفا با پشتیبانی بلوبانک ارتباط بگیرید

    2. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر لطفا با پشتیبانی بلو تماس بگیرید.

  42. امیر گفت:

    بلو بانک عالیه و خیلی راخت میشه باهاش کار کرد

  43. عادل گفت:

    درود بر شما …میخواستم حساب بلو بانکم را در گوشی دیگری ( آندروییدی )که سیم کارت رایتل دارد ، وارد کنم ، که نمیشود ، مشکل از من است یا مورد دیگری است …. ممنون از توجه شما یعنی ربطی به سیم کارت ندارد البته به غیر از گوشی های اپل ………………….و کلا میشود ست آپ بلو کارت را در دو گوشی داشت؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام مشکل از گوشیتونه ربطی به شماره داخل موبایل نداره. بله

  44. ترانه گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید کارت های بلو بانک هزینه پستش رو ما باید پرداخت کنیم یا خود بلو رایگان برامون ارسالش میکنن
    منتظر پاسخگویی هستم😊

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر خیر به صورت رایگان به ادرس مورد نظرتون پست خواهد شد

  45. fateme گفت:

    سلام ، افتتاح حساب در بلوبانک سود هم داره؟ یعنی روی حسابم سود میاد؟ من حساب توی بانک سامان ندارم ، این مهمه؟ برداشت از حساب به چه صورته؟ مثل بقیه ی کارت هاست؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام بله مشابه سایر بانک ها. نه. بله

  46. ارشام گفت:

    سلام وقت بخیر مبلغ کارت به کارت در بلو کارت تا چند میلیون هستش؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر مشابه سایر بانک ها

  47. نازنین گفت:

    عالیه میتونین ثبت نام کنین و درب منزل رایگان تحویل بگیرین

  48. shayan گفت:

    سلام آقا خسته نباشین آقا خیلی گله دارم از دستتون. من حدود سه ما پیش حساب باز کردم. کارتش نیومد هیچ. تو برنامه با همکارتون خواستم حرف بزنم آقای هادی بودن نیم ساعت یه بار جواب میداد

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      عزیز ما پشتیبان بلوبانک نیستیم و هیچ ارتباطی با این نئوبانک نداریم. صرفا یه مقاله در مورد بلوبانک کار کردیم. با شماره تماسشون ارتباط بگیرید بهتره

  49. ژیلا گفت:

    دقیقا چه امکانات یا ویژگی خاصی داره این بلو کارت ؟ جز اینه که بدون مراجعه حضوری بتونی افتتاح حساب کنی ؟ بعد اینکه همین کارایی که با این میشه کرد در واقعا اپلیکیشن های همراه هر بانکی هم میتونن میتونن انجام بدن

  50. حامد بالایی گفت:

    سلام وقت بخیر میخاستم بدونم برای کد معرف برای بعضی ها زده 5نفر میتونید بگیرید برای بعضی ها زده 10نفر فرقش چیه؟ و اگه امکانش هست قضیه بلو فرایدی رو بیشتر توضیح میدید یعنی میشه علاوه بر 10نفر جمعه های اول هر ماه بازم زیر مجموعه گرفت؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      در حال حاضر امکان دعوت از ۱۰ نفر وجود داره. بلوفرایدی قضیه‌ش این هست که در اولین جمعه هر ماه به تعداد نامحدود میتونید با کد معرف اشخاص رو دعوت کنید. دقت کنید که مدل بازاریابی یک بار پرداخت هست و به صورت هرمی (MLM) نیست.

    2. حمیده گفت:

      سلام من افتتاح حساب انجام دادم فقط منتظرم تایید بشه فقط یه سوال داشتم برای دریافت کارت شماره ثابت خواستن من تلفن ثابت ندارم و سوال دوم اینکه رمز پویا و اس ام اس بانک هم میشه فعال کرد

      1. سامان مرتضوی گفت:

        سلام وقت بخیر بله به طور خودکار فعال میشه

  51. یگانه گفت:

    من واقعی کارتش برام اومده عالیه

  52. ناشناس. گفت:

    سلام عالی هستش

  53. علی بچاری گفت:

    سلام عزیزان
    مزیتی که داره سایر بانکها ندارن اینه که افتتاح حساب بدون هزینه و بدون شرط حداقل افتتاح حساب(سایربانکها درخواست واریز حداقلی وجه درافتتاح حساب رادارند )
    ضمن اینکه بقیه بانکها درمواقعی مفقودی کارت و درخواست تجدید کارت یا فراموشی رمز و درخواست رمز جدید از مشتریان هزینه ای را دریافت میکنند..
    وبارزترین مزیتش اینه که شما بصورت غیرحضوری وبدون مراجعه به بانک افتتاح حساب میکنید(این یعنی صرفه جویی در زمان ومکان)10دقیقه ای حسابتون رو باز کردین//..

    1. Zahra گفت:

      جوری میگی هزینه نداره که انگار بانک های دیگه هزینه میگیرن.
      خب بانک های دیگه میگن وقتی افتتاح حساب کردی 30 تومن حداقل بزار تو حساب که این پول برای خودته باز و میتونی برداشت کنی.
      بانک های بزرگی مثل ملی و ملت هم میشه غیرحضوری بصورت آنلاین حساب باز کرد یا حتی بانک مهر ایران.
      پس بی اطلاع از شرایط بانکی ها الکی نظر نده آقای بیچاری.
      و اینکه من تو این 19 سالی که حساب دارم برای اولین بار دارم میشنوم که کسی رمزشو گم کرد و موقع درخواست رمز جدید بانک ازش کارمزدی دریافت کرده باشه.
      و اینکه تنها هزینه که میگیرن هزار تومن کارمزد برای صدور کارت مفقودی است.

      1. قدیرزاده گفت:

        سلام وقت بخیر همه بانکها بجز بلو بانک موقع افتتاح حساب بخاطر استعلاماتی که انجام میدن و صدور کارت هزینه دریافت میکنن

  54. B گفت:

    در بلوبانک ثبت نام کیند حساب غیر حضوری ایجاد کنید حساب در بانک سامان و کارت عابر تمام رنگ آبی،سبز و قرمز به انتخاب خودتون میاد درب منزل. دوستاتون رو با کد معرفتون دعوت کنید به ازای هر نفر 30 تومن تا سقف 10 نفر از بلوبانک هدیه بگیرید. استفاده کنیدحالش رو ببرید

  55. امیررضا گفت:

    سلام . فقط یک حساب سپرده با کارت؟
    حساب جاری ندارد؟
    دعوت نامه رهو از کی بگیرم؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام حساب جاری هست. دعوتنامه اجباری نیست

  56. ابوذر گفت:

    رفقا شک نکنید خیلی جذابه خییییلی

  57. Farzane گفت:

    من که از نصبش خیلی راضی بودم،فعالسازی راحت کارت و دسترسی خیلی راحت به حساب

  58. محسن گفت:

    سلام، چطور میشه پول نقد رو به حساب واریز کرد؟
    نه از طریق اپلیکیشن و عابر بانک
    وجه نقد و پول کاغذی منظورم هست

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام
      امکان نقد کردن فیزیکی نیست.

  59. ناشناس گفت:

    مزیتش نسبت به بانک عادی چیه؟
    من همه کارهام رو به صورت غیرحضوری و با اپ اندرویدم به راحتی و با سرعت بسیار بالا انجام میدم.
    بلوبانک چه مزیتی نسبت به اینجور بانکها داره واقعا؟

    1. مرتضی گفت:

      کارت به کارت رایگان
      انتقال کارت به کارتش هم رایگانه
      فقط نمیدونم کمتر از ۱۸ سال هم میتونن بگیرن؟!

  60. حسین گفت:

    ⚕⚕هم سرعت خدمات رسانی بالایی داره هم اکثر اوقات که به شعب دسترسی نداری جوابه…⚕⚕

  61. مرتضی گفت:

    برای من کمتر از ۳ روز اومد
    انتقال کارت به کارتش هم رایگانه
    فقط نمیدونم کمتر از ۱۸ سال هم میتونن بگیرن؟!
    کد معرف اجباری است

  62. امیر گفت:

    بدون کد دعوت هم میتونید افتتاح حساب کنید اما از هدیه سی تومنی و امکان دعوت دیگران به همراه هدیه سی هزار تومنی رو از دست میدید.

  63. سارا گفت:

    اره فقط چون خوشبرو روئه همه جو زده شدن وگرنه هیچ فرقی نداره .. هر چی بیشتر مطالعه می کنم ک ببینم چه فرقی داره با بقیه بانک ها هیچی نمی بینم جز کارتهای خوشگل همین…

    1. قدیرزاده گفت:

      سلام وقت بخیر هیچ بانکی بابت معرفی مشتری که حساب باز کنه هدیه نمیده.خیلی خوبه به ازای هرنفر30هزار تومن

  64. شیهی گفت:

    سلام ،یعنی با واریز پول در این کارت میتونم خرید های روزانه ام را در مغازه ها با کشیدن کارت از کارتخوان بصورت نامحدود انجام بدم؟
    یعنی نوع حساب محدودیتی ندارد؟؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر بله
      محدودیت از چه نظر؟

    2. Amir گفت:

      سلام
      هیچ محدودیتی برای خرید نداره
      برای ورود به یه کد معرف دارید

  65. فاطمه گفت:

    سلام
    بلو بانک و نصب کنید، کد خود را در برنامه دریافت کنید و به ازای هر دعوت 30 هزارتومن دریافت کنید

  66. مجید قاسم زاده گفت:

    سلام دست مریزاد اساتید محترم و زحمتکش بلوبانک را بسیار وناب وسرشار از آینده ای درخشان دیدم واقعا دوست داشتنی ست خسته نباشید 👌👌👌👌👌👌👌👌👌🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  67. امیر گفت:

    ثبت نام رایگان در اپلیکیشن بلو بانک
    ارسال کارت بانکی رایگان
    فعال سازی اس ام اس بانک رایگان
    همه چی رایگان

  68. علی گفت:

    دوستان باید بگم که این بانک هنوز توی مراحل پیشرفته و داره رشد میکنه
    شاید الان مزیت زیادی نسبت به همراه بانک های دیگه نداشته باشه ولی بعدا ممکنه حتی برای گرفتن وام و تسهیلات هم مجبور نباشین برین بانک و کلی فرم الکی پر کنین که شاااااید بهتون وام بدن یا نه
    حداقل به نظر خودم بلوبانک پتانسیل خیلی خوبی برای رشد داره

  69. اسکندر رضائی گفت:

    باسلام خدمت شما خوبه ولی تو دلبرو نیست هفتاد و دو ساعت تا تایید بشه شکل گولکویست را دارد واین برنامه همه بانک دارد و….

    1. زهرا گفت:

      من به اعتبار برادرم بدون فکر تو بلو بانک حساب باز کردم والان پشیمونم بدلیل اینکه اطلاعات کارت ملیم رو برای این بانک ارسال کردم والانم می ترسم که اشتباه کرده باشم با اینکه کد معرف رو زدم پولی به حسابش نیومده امیدوارم که اشتباه نکرده باشم که اطلاعات محرمانم رو دراختیار این بانک قراردادم لطفا رهنماییم کنیدکه چطور اعتماد کنم ه این بانک

      1. افسانه گفت:

        مثلا قراره با این اطلاعات محرمانه چه اتفاقی برات بیفته؟؟؟؟
        نگران نباش خانوم منم از طریق برادرم وارد شدم و کدم رو به هر کی دادم همون موقع که تایید شدن 30 تومن برام واریز شد

  70. مجتبی گفت:

    سلام کد معرف خودمونو رو چطوری ببینیم؟؟ من ک بدون کد دعوت اومدم میتونم کسان دیگه رو دعوت کنم؟؟؟

    1. فریبرز گفت:

      باسلام.بعداز واردشدن به نرم افزار .واردقسمت تنظیمات ومن بعدبه قسمت دعوت از دوستان روبزنید.پایین صفحه کد دعوت قابل مشاهده اس.

  71. احسان گفت:

    سلام
    حتماً بابد كد معرف باشه
    و اينكه ميشه دوتا حساب يا بيشتر باز كرد

  72. ناشناس گفت:

    خیلی جالبه ! یعنی با داشتن کد معرف بلوبانک میشه واقعا پول درآورد؟!
    آقا یه کد بلوبانک بگید که واقعی باشه، میخوام ثبت نام کنم.

  73. میثم گفت:

    زیر ۱۸ سال میتونه حساب بلو داشته باشه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      خیر

  74. متخصص!!! گفت:

    این خدمات رو که همه کارتهای بانکی دارند؟ شما باید مزایایی بیشتر و برتر از مزایای بانکی دیگر ارائه و اعلام کنید و حتما هم متعد به انجام آن باشید ؛ مثلا ملی کارت یا همان بام بانک ملی و یا ملت کارت بانک ملت و یا کارتهای بانک پارسیان (لااقل بنده استفاده می کنم) همین کارها را در طول شبانه روز ودر بستر اینتر نت و یا اس ام اس انجام می دن./.

    1. علی گفت:

      یه مزیتش اینه که واسه اشتراک سالانه واسه ارسال پیام کوتاه هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید مزیت دومی اینکه واسه خرید 500 تومنی هم پیامک میاد مزیت سوم پیامک خرید همون ثانیه میاد مزیت بعدی واسه کارت المثنی هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید در کل من شخصا خیلی راضیم

  75. امیر گفت:

    سلام من دستم خورد رو گزینه بستن حساب دیگه نمیتونم حسابم برو پس بگیرم کارت هم برام صادر شده

  76. مهدیار گفت:

    فرق اصلی بلو بانک با کارت های بانکی تو چیه|؟؟

  77. فریبرز گفت:

    باسلام.مدت یکساله حساب باز کردم .ولی سودی به حساب من واریز نشده ممکنه راهنمایی بفرمایید.البته حسابم فعاله..بسیارممنونم/

  78. ع ر ج گفت:

    همه چیزایی که ۱۰ سال دیگه میخواد بهش برسه الان رسالت داره انجام میده

  79. مریم گفت:

    سلام،ایا ازبلوبانک میشه وام دریافت کرد؟اکه جواب مثبته شرایطش چیه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر نه متاسفانه

  80. ALILEZGI گفت:

    سلام اگه وام غیر حضوری آنلاین هم بده خیلی عالی
    مثل بانک پاسارگاد

  81. ALILEZGI گفت:

    وام بدین کارمزد و سود بگیرین…..واسه شما خیلی خوب ها….الان همه ی بانک ها همین کار رو می کنند.
    وام آنلاین بدون ضمانت مثل بانک پاسارگاد(ویپاد)

    1. فرشاد گفت:

      به نظرم حرکت درستیه و درسته یه سری معایب داره اما باید تو ورژن های بعد.رفع بشه.
      سؤالم اینه آیا شماره کارت مشخصی داره و میشه از خودپرداز انتقال داد؟

  82. ایماق گفت:

    سلام، آیا اتباع هم می‌تواند که به بلو‌بانک حساب باز نمایند؟ اگر می‌توانند کدام مدارک لازم دارند تا مشتری بلوبانک شوند؟
    ممنون

  83. محسن محمدی گفت:

    باسلام
    آیا میشه از خودپرداز هم پول نقد دریافت کرد ؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر بله

  84. فرشاد گفت:

    فقط خواهشا دسترسی به درگاه های خرید فروشگاه ها رو افزایش بدین .
    آیا میشه از خودپرداز باهاش انتقال داد؟

  85. نام گفت:

    فقط اون قسمت مزایا
    آدم یاد پراید میوفته

    دارای چراغ. بوق. درب فلزی. قابلیت جابجایی انسان. چرخ های لاستیکی

  86. ساحل گفت:

    سلام
    دوستانى كه ميخوان از ٣ تا رنگ جديد بلو كارت ( بنفش – زرد – صورتى ) كه جديد اضافه شده استفاده كنند

  87. علی گفت:

    کلیه عملیات های بانکی آنلاین افتتاح حساب انلاین و صدور کارت و ارسال رایگان همراه با انتخاب رنگ کارت سرویس پیامک رایگان انتقال پول هوشمند. وام بدون ضامن چک یا سفته لایک کنید تا نظر بیاد بالا و افراد بیشتری آگاه بشن

  88. شهاب گفت:

    باسلام دوستانی میخواهند در بلوبانک افتتاح حساب کنن بازدن کد زیر در افتتاح حساب از هدیه ۳۰۰۰۰ هزار تومانی و وام بانکی بدون ضامن تا سقف ۱۰ میلیون تومان و کلی امکانات دیگه بهرمند شوید کد معرف زیر را هنگام افتتاح حساب وارد کنید

  89. سمیه محمدی گفت:

    ‏✓ خرید شارژ😍😍
    ‏✓ انتقال سریع😘😘
    ‏✓ پرداخت قبض🤩🤩

    از همه نظر عالیه…😊😊
    بهترین اپ بانکی که تا الان دیدم همه💯💯

  90. رضا گفت:

    سلام عزیزان دلم
    لطفا کد معرف من را بزنید من مثل بقیه دروغ نمیگم برای هر دعوت بلو بانک ۳۰هزار تومان هدیه می دهد من به این پول واقعا نیاز دارم لطفا کد معرف من را بزنید خواهشمندم ازتون
    ممنونم از شما

    M5CWNY

  91. مصطفی k گفت:

    سلام آیا بلو بانک دارای دستگاه پز هم هست ؟

  92. فرشید گفت:

    سلام، حدودا دویست تا کامنت خوندم تا شاید یه مزیت جذاب نسبت به سایر بانکها پیدا کنم و حساب باز کنم، ولی بجز رنگ کارت و مثلا کارت به کارت رایگانش چیزی نظرم رو جلب نکرد، مقابل همین دو،سه تا مزیت هم چندتا معایب داره مثل نبودن دفتر یا مکانی برای پاسخگویی فیزیکی، یا عدم دریافت پول نقد یا مثلا عدم پشتیبانی در خرید اینترنتی و … ، دوستان لطفا اگه واقعا گزینه جذابی داره به ما هم بگین استفاده کنیم

    1. محمد گفت:

      دفتر فیزیکی میخواید میتونید برید بانک سامان جواب میدن. پشتیبانی از خرید اینترنتی و رمز دوم داره.پول نقد هم مشکل نداره همه کارتخوان و عابربانک ها پشتیبانی میکنن.ببینید درواقع خود بانک سامان هست با لوگو و مشخصات دیگه

  93. نازنین گفت:

    سلام دوستان عزیز. تنها ۵ روز تا قرعه کشی ۵ میلیارد تومانی بلو بانک باقی مانده تا فرصت هست ثبت نام کنید.
    ۲۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی + ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی

  94. Ali گفت:

    سلام با این کد دعوت هم از کارت مشکی برخودار میشوید هم میتوانید کارت مشکی دریافت کنید و تمام قابلیت های بلو کارت برایتان فعال شود.

  95. ستی گفت:

    سلام از خونه حساب بانکی باز میکنی.تازه رنگ کارت عابر تو خودت انتخاب میکنی.بعدشم در خونتون یا هر آدرسی که بدی سر ساعت بهت کارت تو تحویل میدن .بعد اگه کد معرف من یا هرکس دیگه رو بزنی بهت هدیه میده

  96. رویا گفت:

    سلام دوستان من یه هفته استفاده میکنم از کارتش واقعاً عالی , هم خود کارتش زیباتر و هم ثبت نام زیر 7 دقیقه هست و زیر 5 دقیقه حسابتون فعال میشه ،فقط میخواد کارت ملی و نشانه پستی بدی، برنامه اش هم که انگار همراه بانک هیچ کم کاستی نداره ، رنگ کارتش هم به انتخاب خودتون که رنگ زرد تازه اضافه کرد من که رنگ زردش انتخاب کردم خیلی خاص و قشنگ متفاوت

  97. تارا جون گفت:

    سلام دوست من. بلو بانک واقعا خیلی عالی و مفیده. حتما بگیرید و از خدماتش لذت ببرید.
    جیبتون پر پول، پولتون پر برکت، دلتون شاد

  98. مهدی گفت:

    واقعا ۱۵ تا مزیتهایی که نوشتین برای بلو کارت ببریم سفارت بهمون پناهندگی میدن ؟
    رساندن کارت با وسیله نقلیه به دست شما

  99. مهدی مالکی گفت:

    عادت ندارید ایمیل های انتقادی منتشر کنید ؟؟

  100. علی🙂 گفت:

    اینایی که میگن با زدن کد معرفشون ۳۰ هزار تومن و ۵۰۰هزارتومن بهتون هدیه میدن دروغ میگن ولی من بهتون راستشو میگم چون ۳۰ تومن ارزششو نداره اگه این کد را بزنید فقط به من ۳۰ هزارتومان میده اگه خواستید میتونید کد من را بزنید و من را خوشحال کنید M6VDKQ 🌹

  101. سنا گفت:

    سلام
    من مسافرت بودم که کارتم رسیده بود
    بسته رو گذاشته بودن لای در😐
    اینکه کارت ملی نخواستن هیچی
    کلا تحویل شخصی هم ندادن
    تو صندوق پستم نزاشتن
    گذاشتن لای درو رفتن…

    1. کتایون گفت:

      سقف انتقال در بلوبانک بیشتر از بانکهای دیگر هست یا خیر‍؟

  102. احسان گفت:

    در رابطه با وام، نئوبانک ها(بانک های نسل جدید)‌که اینترنتی هستن مثل همین بلوبانک با اجازه بانک مرکزی می تونن تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون ضامن وام بدن به شرطی که دارنده حساب حداقل سه ماه حسابش حداقل سه میلیون تومان داشته باشه.

  103. Mohammad گفت:

    سلام به همگی،
    بلوبانک یه بانک عالیه که همیشه و همه جا همراه تون هست.
    اصلاً شک نکنید و حساب باز کنید.
    حالشو ببرید

  104. ساناز گفت:

    سلام بسیارکارت کابردی هست هم میتونیدپس اندازکنید هم ازخریدی که میکنیدتخفیف میده

  105. ابوالفضل آزاد خانی گفت:

    سود پنج درصدی بلوبانک چیه یعنی من اگر صد میلیون هم بریزم تو حسابم بازم ماهی پنج درصد سود میده بهم؟

  106. سمیرا گفت:

    سلام یه کارت بانکی هست که هم پس اندازداره هم از یه جاهایی میتونیدخریدکنیدتخفیف بگیرید هم خیلی کارامیشه باهاش کرد

  107. فرید گفت:

    سلام اگه امکانش هست برای اتباع هم شرایط شو ایجاد کنین که بتونن از بلو بانک استفاده کنند ممنون میشیم

  108. حبیب محمودی گفت:

    یک کارت معمولی مثل سایر کارت های دیگر.. نه اعتبار میده برات نه وام بدون شرایط و .. تاحدی که “مسدود کردن کارت به صورت غیرحضوری” را بعنوان آپشن معرفی کردن براش😅😅
    در صورتی که بانک های دیگری هستند اعتبار یک میلیون تا ده میلیونی ماهانه برات اعتبار “کردید” میدن کاملا غیرحضوری و بدون ضامن

  109. شاهین مانگاسار گفت:

    من مدتی است که رمز عبور را فراموش کردم اما در این چند مرتبه درخواست رمز عبور جدید دادم تمام مراحل را طی کرده اما هر بار جواب منفی گرفتم هر بار هم جواب گرفتم سیستم عامل مشکل داره بعداً اقدام کنید بالاخره کی میتونم وارد حسابم بشم و SMS های خودم را چک کنم

  110. نازنین گفت:

    سلام دوستان عزیز توصیه می کنم اگر می خواین ثبت نام کنید حتما طی امرور و فردا این کار را انجام دهید و مراحل آن را تکمیل کنید تا بتونید بطور نامحدود دیگران رو دعوت کنید و از مزایا و جایزه سی هزار تومانی اون بهره مند بشید.
    حساب بلو بانک بسیار مفید و کاربردیه و مزایای خیلی خوبی هم داره. به تازگی انتخاب رنگ‌ های بنفش، رزگلد و زرد رو نیز برای کارت ها اضافه کرده که بسیار زیبا و خاص هستن. همچنین میتونین وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان رو بدون نیاز به ضامن براحتی و با شرایطی آسان در کمتر از ۵ ثانیه دریافت کنید.
    بسیار ممنون میشم اگر از کد معرف من برای ثبت نام استفاده کنید و حتما حتما مراحل اون رو تا انتها به انجام برسونید. انشالله خداوند به تمام آنها که از کد معرف من استفاده می کنند خیر و برکت بدهد.

  111. وحید گفت:

    سلام وقتی میخام وارد نرم افزار بشم هنگ میکنه و خودبخود بسته میشه مشکل از کجاست

  112. مهدی گفت:

    درود برشما
    اگر بخواهیم اعلان های بلو را غیر فعال کنیم

    کل نرم افزار بلو غیر فعال میشه کسی میدونه چرا ؟

  113. مهندس گفت:

    سلام احتمالا خیلی از شما که تازه با بلوبانک آشنا شدید دلتون میخواد از این بانک پول بگیرید وام بلوبانک دریافت کنید و یا هر موردی ک به نفعتون باشه . من کل خوانوادم با بلوبانک کار میکنن پس بزارید ساده بهتون بگم ثبت نام در این سایت معتبره و تنها 5 دقیقه وقت نیازه . اگر به دنبال شرایط وام هستید شرایط تون رو درک میکنم . برای گرفتن وام تنها کافیه 3 ماه حدود 3 تا 10 میلیون تو حساب بلوبانک تون باشه تا نزدیک 10000000 میلیون تومن بی قید و شرط از بانک وام بگیرید . این شرایط بعد از تسویه کامل این وام برای شما بهتر میشه و میتونید تا 30 میلیون هم وام دریافت کنید . همه چیز به زمان و گردش حساب شما داره و کمی خواست خدا . پس تا دیر نشده همین حالا ثبت نام رو تکمیل کنید و بخاطر این دوست تون کد معرفی ک فرستادم رو در قسمت معرف وارد کنید . خوشبخت باشید .

  114. Sajjad گفت:

    سلام بدون اینکه شماره به نام خودم باشه میتونم بلو بانگ باز کنم

  115. arshiya گفت:

    بلو بانک واقعا بی نظیره توی کمترین زمان ممکن میتونید به صورت کاملا رایگان حساب باز کنید.
    حتی کارتتون هم به صورت رایگان به دستتون میرسه.

    1. محمد گفت:

      کارت هیچ هزینه ای نداره؟
      یعنی برای تحویل کارت پول نمیگیرن؟

  116. مصطفی گفت:

    دوستانی که نیاز به کد معرف دارن میتونن از این کد استفاده کنن و هزینه دعوت 30 هزارتومانی به انجمن اتیسم ایران خواهد رسید.
    کد معرف : MFHHAQ

  117. Vaheb monfared گفت:

    درود. اولش که بگم هیچ هزینه ایی واسه حساب باز کردن نميخات و وام های نسبتا خوب و قرعه کشی های جذاب اگه امکانش هست يخورده هم هوای بقیه رو داشته باشید

  118. سید مجتبی یونسی گفت:

    با تمام شعارهای داده شده وقتی به شعب بانک سامان وارد میشوید هیچ گونه مسئولیتی در قبال بلو بانک قبول ندارند و با عصبانیت جواب بی ادبانه میدهند….متاسف هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =