متفرقه

کد رفرال بایننس چیست؟ معرفی referral id در بایننس برای برخورداری از تخفیف

کد رفرال بایننس

کد رفرال در بایننس

هر کسی می تواند از کد رفرال بایننس و برنامه ارجاعات آن استفاده کند. کاربران جدید نیز به محض باز کردن حساب می توانند به این برنامه بپیوندند. برای این کار کاربران باید ابتدا وارد قسمت مربوط به برنامه های ارجاع شده و یک کد منحصر به فرد برای دعوت از دوستان و اعضای خانواده خود، ایجاد کنند. سایر دوستان و اعضای خانواده شما می توانند از این کد برای پیوستن به بایننس استفاده کنند. زمانی که کاربران دوستان یا اعضای خانواده خود را معرفی می کنند، می توانند 45 درصد کمیسیون در بخش های مربوط به هزینه تراکنش ها دریافت کنند.

کمیسیون ناشی از تراکنش ها میان شما و اعضای خانواده تان که با کد رفرال شما به بایننس پیوسته اند، تقسیم می شود. شما به عنوان کاربر می توانید شیوه تقسیم این کمیسیون را در زمان ایجاد کد رفرال بایننس، تنظیم کنید.

۶ مرحله فعال کردن کد رفرال بایننس:

  1. به وب سایت Binance رفته و فرایند ثبت حساب را در این وب سایت را آغاز کنید.
  2. مطمئن شوید تمام اطلاعات وارد شده صحیح هستند. به دلیل نظارت های شدید، بایننس ممکن است فرایند وریفای KYC و یا AML را اجرا کند. برای تکمیل فرایند وریفای بایننس می‌توانید از خدمات شرکت وین‌برد بهره ببرید.
  3. در یکی از مراحل پایانی، بایننس از شما در خصوص کد رفرال سوال می کند. در این بخش کد 471019359 را وارد کنید.
  4. باقی مراحل ثبت نام و احراز هویت را طی کنید.
  5. پس از آنکه هویت شما توسط بایننس تایید شد و تمام الزمات مورد نیاز برای فعال شدن کد رفرال بایننس نیز از سوی این پلتفرم، کنترل شد، جوایز و امتیازات شما فعال می شوند.
  6. پس از پیوستن به این پلتفرم، شما حتی می توانید از برنامه های ویژه بایننس در خصوص دریافت رمز ارز مجانی نیز استفاده کنید.

نحوه دریافت کد رفرال بایننس

اگر از قبل در صرافی بایننس دارای حساب کاربری می باشید (یا در غیر این صورت می‌توانید به افتتاح حساب بایننس بپردازید)، می توانید مطابق با تصویر زیر بخش مربوط به referral را باز نمایید:

کد رفرال بایننس

تمام اطلاعات referral id شما، شامل اشخاصی که از کد شما استفاده نموده‌اند، مقدار کارمزد یا کمیسیونی که به واسطه این کد به شما پرداخت شده و در واقع گزارش تراکنش‌ها را در این قسمت قابل مشاهده خواهد بود. زمانی که صفحه referral باز شد، در بخش بالای آن می توانید referral id خود را در بایننس مشاهده نموده و آن را در اختیار اشخاصی قرار دهید که مایل هستند در این صرافی بزرگ ثبت نام نمایند.

کد رفرال بایننس

در نظر داشته باشید اگر شما روی   Generate your link کلیک نمایید، قادر خواهید بود یک لینک برای خود ایجاد نمایید. با استفاده از این لینک ثبت نام، می توانید درصد کمیسیون خود و شخص دعوت شده را که از کد شما استفاده می نماید، مشخص کنید.

کد رفرال بایننس

با استفاده از لینک مذکور قادر خواهید بود در صرافی بایننس ثبت نام کرده و از تخفیفات بیان شده بهره ببرید. در بخش Dashboard نیز اطلاعات کامل و کافی در خصوص میزان سودها، تراکنش ها و افرادی که از referral id در بایننس استفاده نموده اند، بیان شده است.

کد رفرال بایننس

در قسمت  Friends List  می توانید نام و مشخصات افرادی که از کد رفرال بهره برده اند را رویت نمایید.

کد رفرال بایننس

در بخش Commission History نیز در خصوص سودهای ناشی از referral  بایننس اطلاعات جامع و کاملی درج شده است.

کد رفرال بایننس

سوالات متداول

مزایای استفاده از کد رفرال بایننس چیست؟

میزان کارمزدهای خرید و فروش در صرافی بایننس  برای افرادی که از کد رفرال بایننس بهره می برند، کمتر است و در واقع این اشخاص دارای تخفیف هستند. روال کار به این شکل است که درصد مشخصی از کارمزد ترید به شخصی که کد رفرال بایننس او وارد می شود، پرداخت می گردد  و بخشی دیگر برای کاربری که کد رفرال وارد می‌کند شامل تخفیف می‌گردد.

توجه: اگر شما referral id در بایننس را وارد نمایید، به هیچ وجه کارمزدتان اضافه نمی شود؛ بلکه حتی می‌تواند شامل تخفیف برای شما گردد.

چرا استفاده از کد رفرال بایننس؟

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید، بدون شک با نام بایننس آشنا هستید. بایننس یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال است و معمولا به عنوان یک استاندارد برای محک زدن سایر صرافی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بایننس ابتدا به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال کار خود را آغاز کرد و به مرور، همگام با پیشرفت اکو سیستم کریپتو و DeFi به لیست خدمات خود اضافه کرد. بایننس حالا یک موسسه اقتصادی بزرگ است. کاربران این صرافی نه تنها می توانند ارزهای فیات را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنند، بلکه می توانند از حداکثر پتانسیل رمز ارزهای خود نیز استفاده کنند.

صرافی بایننس چیست؟

صرافی هسته اصلی موسسه بایننس است. حسن شهرت این صرافی، نه به خاطر کارمزدهایش، بلکه به خاطر تطبیق پذیری مقیاس خدماتی است که ارائه می دهد. به عنوان مثال، فارغ از این که شما در کجای جهان ساکن هستید، می توانید روش های پرداخت مناسب و آسانی را در بایننس پیدا کنید.

کاربران بایننس می توانند، تا جایی که حوزه قضایی هر کشور به آنها اجازه دهد، از کارت های اعتباری یا نقدی برای مبادله ارزهای فیات با کریپتو استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند از نقل و انتقالات بانکی در حوزه های خاص برای پرداخت استفاده کنند.

با همه این اوصاف، ساختار صرافی بایننس یک شبکه جفت به جفت (P2P) است. این شبکه بیش از 100 روش برای معامله ارزهای دیجیتال و فیات را به کاربران ارائه می کند. بدین ترتیب، بایننانس در کشورهای مختلف، حتی در کشورهایی که سیستم مالی توسعه نیافته ای دارند، یکی از مورد اعتمادترین صرافی ها محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سه =