متفرقه

دانلود آخرین نسخه برنامه Apple Music برای اندروید و iOS

برنامه اپل موزیک

دانلود برنامه اپل موزیک

از طریق لینک های زیر می‌توانید به دانلود آخرین نسخه برنامه Apple Music برای اندروید و iOS بپردازید.

برنامه اپل موزیک یک پخش کننده موسیقی است که کاملا رایگان بوده و قابل استفاده در انواع گوشی ها و تبلت های با  سیستم اندروید و iOS است. شما می توانید جدیدترین آپدیت آن را از دانلود کنید. دانلود برنامه اپل موزیک از گوگل پلی میسر است. برنامه اپل موزیک به علت مزایایی که دارد محبوب است.

همانطور که از اسم این برنامه مشخص است، مخصوص گوشی‌های اپل ساخته شده است. اما سوال مهم این است که اپل موزیک برای اندروید هم کاربرد دارد؟ پاسخ مثبت است. این برنامه بر روی انواع گوش های اپل و اندروید نصب می شود. با دانلود برنامه موسیقی اپل، به راحتی می توانید به آلبوم، هنرمندان و آهنگ های دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

جالب است بدانید دسترسی نامحدود به کتابخانه موسیقی و آهنگ ها بدون هیچ تبلیغی قابل استفاده است. کاربرانی که به تازگی برنامه اپل موزیک را نصب کرده اند، می توانند تا سه ماه به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنند. این برنامه توسط شرکت اپل ساخته شده و آپدیت می شود.

برنامه اپل موزیک با هر بروزرسانی، آپشن های جدیدی به آن افزوده می شود. اوایل، برنامه اپل موزیک قابلیت پخش کردن آهنگ ها به صورت درهم را نداشت. اما پس از گذر زمان و آپدیت های متعدد این قابلیت نیز به برنامه اضافه شد. البته این برنامه قابلیت ها و ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به بیان آنها می‌پردازیم.

۷ راه دریافت اشتراک رایگان Apple Music
بخوانید!

برخی از قابلیت‌های برنامه اپل موزیک

  • برنامه اپل موزیک می تواند بیش از 75 میلیون آهنگ را بدون نمایش تبلیغات و آگهی پخش کند.
  • شما به واسطه این برنامه می توانید آهنگ هایی را که دوست دارد از طریق chromecast پخش کنید.
  • شما می توانید آهنگ مورد علاقه‌ی خود را دانلود و در حالت آفلاین پخش کنید.
  • همچنین پیدا کردن موسیقی با جستجوی بخشی از آهنگ امکان پذیر است.
  • با این برنامه می توانید اجرای زنده و مصاحبه هنرمند مورد علاقه‌ی خود را ببینید و لذت ببرید.
  • در این برنامه می توانید لیست پخش را ویرایش کنید همچنین با لایک کردن موسیقی مورد علاقه‌تان باعث می شوید که برنامه اپل موزیک، آهنگ هایی متناسب با سلیقه تان به شما پیشنهاد دهد.
  • امکان فیلتر کردن آهنگ هایی که انتخاب کرده اید بر اساس خواننده یا آلبوم نیز وجود دارد.
  • برنامه اپل موزیک قابلیت پخش آهنگ به شکل درهم و پشت سر هم را دارد.

برنامه موسیقی اپل

جالب است بدانید این برنامه بیش از 50 میلیون بار از پلی استور دانلود شده و در حال حاضر به روزترین نسخه ی آن را فارسروید عرضه کرده است. فارسروید بروزترین مرجع اندروید است. برای ایجاد حساب کاربری به قسمت کانکت بروید و با انتخاب عکس و نام، حساب کاربری ایجاد کنید.

با این حساب می توانید به صفحه مجازی هنرمندان رفته و با گذاشتن کامنت نظر مثبت خود را به هنرمند مورد علاقه تان بگویید. شما می توانید در صورت عدم تمایل به داشتن حساب کاربری آن را حذف و غیرفعال کنید.

اپل موزیک یا اسپاتیفای: کدام یک بهتر است؟
بخوانید!

بلافاصله پس از دانلود و نصب اپل موزیک صفحه‌ای را خواهید دید که سبک‌های مختلف موسیقی در آن وجود دارد. شما در این صفحه انتخاب می‌کنید که چه سبکی از موسیقی را می پسندید. این برنامه طبق انتخاب شما، موسیقی‌های مورد علاقه تان را ذخیره کرده و مثل هوش مصنوعی آنها را به شما نشان خواهد داد. استفاده از اپل موزیک ساده است؛ در این برنامه می توانید به راحتی آلبوم جدید بسازید و آهنگ های مورد علاقه تان را در آن ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 20 =